פוסטים

טיולים מאורגנים ליפן – המלצות חשובות למטייל הישראלי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת דילים ליפן               |               הזמנת טיולים מאורגנים ליפן

מאיפה מומלץ להזמין טיולים מאורגנים ליפן?

אם אתם מתעניינים בהזמנת טיול מאורגן ליפן עם מדריך בעברית, ההמלצה שלנו היא להתחיל את החיפוש בעזרת מנוע השוואת מחירים, שבוחן הצעות של אתרי תיירות מוכרים ואמינים. היתרון של הזמנת טיולים מאורגנים ליפן באתרים כאלה היא העובדה שהם משמשים כסוג של "סוכני נסיעות" ומאפשרים לכם לנהל את ההזמנה של טיולים מאורגנים לחו"ל באופן שוטף , מלבד מציאת הדילים הכי זולים, אתרים אלה ישמשו גם כמעין סוכן נסיעות אישי, ויעזרו לכם לבצע ולנהל את ההזמנה (אם יש צורך בשינויים או בתמיכה). אתרי הזמנות שמשווים הצעות לטיולים מאורגנים ליפן של חברות ישראליות פועלים בהתאם לחוקי הגנת הצרכן, כך שתוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם למי לפנות במקרה שמשהו משתבש.

ריכזנו עבורכם מספר דרכים מהימנות להזמנת טיול מאורגן ביפן:

הזמנת טיולים מאורגנים ביפן עם גוליבר (מומלץ)

גוליבר היא חברת תיירות מוכרת, שפועלת כבר למעלה מעשרים שנה, ומאפשרת הזמנת טיולים מאורגנים לחו"ל אונליין, באתר ובאפליקציה, ומעמידה גם שירות לקוחות בוואטסאפ ובמענה אנושי.

קל מאוד להשתמש במנוע החיפוש של גוליבר. אחרי שתזינו את יעד הטיול המבוקש (במקרה שלנו: יפן) תוכלו למצוא לצד כל טיול שמתאים לחיפוש סיווגים שונים שיעזרו לכם למצוא טיול מאורגן ליפן שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, כמו למשל: טיולים מאורגנים ביפן עם ילדים, טיולים מאורגנים ביפן לשומרי מסורת, טיולים לדוברי רוסית וכול'. ליד מחיר הטיול, שמופיע בצורה בולטת, תוכלו לראות את הלוגו של חברת הטיולים שמפעילה את הטיול.

למידע נוסף על טיולים מאורגנים ביפן של גוליבר לחצו כאן

הזמנת טיולים מאורגנים ליפן עם וואלה! טורס (מומלץ)

וואלה! טורס מאפשרת גם היא להזמין טיולים מאורגנים ביפן בעזרת מנוע חיפוש נוח ופשוט להפעלה, שיש בו אופציה של סינון ומיון התוצאות, שתאפשר לכם למקד את החיפוש למציאת הטיול ביפן שבו אתם מעוניינים. אחרי שתמצאו טיול מאורגן ליפן שנראה לכם מתאים, לחיצה על "המשך" תעביר אתכם לדף ובו פירוט מלא על תנאי ההזמנה, על האלמנטים שכלולים במחיר ואת אלה שדורשים עלות נוספת ועוד. לוואלה! טורס יש שירות נוסף של תכנון טיולים מאורגנים לחברות וארגונים. שירות הלקוחות של וואלה! טורס זמין בכל הערוצים המקובלים.

מידע על טיולים מאורגנים ביפן של וואלה! טורס תוכלו למצוא כאן

טיול מאורגן ליפן עם שופרסל טראוול

שופרסל Travel היא שחקנית חדשה בתחום התיירות, וגם היא מציעה מנוע חיפוש מתקדם לטיולים מאורגנים בחו"ל, וביניהם גם טיולים מאורגנים ליפן. גם אם עדיין לא נחשפתם לפעילות של שופרסל בתחום התיירות, מדובר בחברה שפועלת כבר משנת 2018. שופרסל Travel מעמידה לרשותכם גם היא מנוע חיפוש יעיל ונוח להשוואת מחירי טיולים מאורגנים לחו"ל. אם אתם חברי מועדון שופרסל, וצברתם נקודות בקנייה בשופרסל וברשת BE, תוכלו להשתמש בנקודות שצברתם לקבלת הטבות והנחות ברכישת טיול מאורגן ביפן (או ביעדים אחרים).

לעוד טיולים מאורגנים ביפן באתר שופרסל טראוול לחצו כאן

טיול מאורגן ליפן עם אשת טורס (מומלץ)

אשת טורס היא חברת תיירות מהוותיקות בישראל, שפעילה בארץ כבר משנת 1987. גם אשת טורס מציעה השוואת מחירי טיולים מאורגנים לחו"ל והזמנת טיולים מאורגנים ליפן. טיול מאורגן לחו"ל שהוזמן דרך אשת טורס מגיע עם תנאי ביטול גמישים, ובמקרה של טיולים הקבועים לתאריך קרוב תוכלו למצוא במערכת גם את שם המדריך.

למידע נוסף על הטיולים המאורגנים ביפן של אשת טורס לחצו כאן

מנועי החיפוש המומלצים לאיתור טיולים מאורגנים ליפן פועלים בשיתוף עם מגוון מפעילי טיולים ומדריכים. לעיתים תמצאו את אותו טיול מאורגן בכמה מנועי חיפוש. תוכלו להשוות מחירים גם בין המערכות השונות. כל המערכות שפירטנו יבצעו עבורכם, בנוסף להשוואת מחירים, גם ביצוע של ההזמנה וניהול שלה עד שובכם ארצה. תוכלו להסתייע בצוותים המקצועיים של החברות בפתרון בעיות ובביצוע שינויים נדרשים בהזמנה, במקרה הצורך.

עוד המלצות חשובות למטיילים ביפן

טיול ביפן מתחיל באיתור וקנייה של טיסות ליפן. במדריך שלנו תמצאו מערכת השוואת מחירי טיסות שתאפשר לכם לאתר כרטיסי טיסה ליפן ולרכוש אותם ישירות. במדריך בנושא טיסות פנים ביפן תוכלו למצוא מידע חשוב על קווי טיסות פנים ביפן, על שדות תעופה ביפן ועל היעדים השונים במדינה אליהם ניתן להגיע בטיסות פנימיות.

גם רכישת ביטוח נסיעות ליפן הוא נושא שחשוב להסדיר לקראת הטיול ביפן. במדריך שלנו תמצאו מערכות שיאפשרו לכם להשוות בין הצעות של חברות ביטוח שונות, וטיפים שיעזרו לכם לבחור ביטוח נוסעים ליפן עם כיסוי ביטוחי איכותי ובמחירים זולים במיוחד.

תחבורה ציבורית ביפן, ובמיוחד בערים גדולות, כמו טוקיו ואוסקה, היא נוחה ויעילה מאוד, וכדאי לקרוא עליה במדריך שהכנו בנושא, על מנת שתוכלו להתנייד בערים ובסביבותיהן בזמן החופשי שמשובץ בתוכנית הטיול. אם תרצו לנצל את הזמן החופשי לנסיעות בינעירוניות ארוכות, יכול להיות שכדאי לכם לשקול גם אופציה של השכרת רכב ביפן.

בעיקרון, טיול מאורגן ביפן כולל גם הזמנת מלונות לימי הטיול. במידה ותצטרכו לדאוג ללילה או שניים של לינה בבירה, טוקיו, תוכלו להיעזר במדריכים שלנו על מלונות מומלצים בטוקיו ועל מלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו, בהם מפורטים מקומות אירוח שונים בטוקיו שקיבלו ביקורות טובות ממי ששהו בהם.

יפן היא מהמדינות היקרות בעולם, ולכן חשוב ללמוד קצת לפני הטיול על כסף ביפן. על מנת להצטייד בכסף מזומן לקראת הטיול ביפן אנחנו ממליצים על רכישת ין יפני מבעוד מועד, ולא להמתין לרגע האחרון, וכדאי לכם להכיר את האופציה של הזמנת ין יפני לנתב"ג.

כדי להבטיח שתוכלו להשתמש בטלפון הנייד שלכם ימיד עם הנחיתה, קראו במדריך שלנו על רכישת Sim ליפן ו-eSim ליפן אילו חברות אמינות מציעות לכם סים ליפן וחבילות גלישה ייעודיות לתיירים שיכולות לחסוך לכם כסף.

אם אתם פודיס, שמעוניינים ליהנות מהקולינריה יוצאת הדופן ביפן, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך שלנו בנושא אוכל ביפן, שבו תוכלו ללמוד על המטבח היפני, ועל מסעדות ואטרקציות קולינריות ביפן שתוכלו לשלב במהלך הטיול.

על מנת להבין את התוכנית של הטיול המאורגן ליפן בצורה טובה, אתם מוזמנים להשתמש במפת יפן בעברית למטייל הישראלי.

טיול משפחתי ביפן מומלץ לתכנן אחרי קריאת המדריך המלא ליפן עם ילדים שבו מפורטות מגוון פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכל המשפחה, ושאולי תרצו לשלב בחופשה ביפן – בין אם במהלך טיול עצמאי ובין אם בימים החופשיים שמשובצים במהלך תכנית הטיול המאורגן.

טיפים להשוואת מחירים לטיולים מאורגנים ביפן

טיפ 1: ההמלצה שלנו היא לחפש טיולים מאורגנים ליפן בתאריכים הרלוונטיים לכם בכמה מנועי חיפוש! לעיתים יהיו טיולים שמופיעים במספר מנועי חיפוש, אבל יש חברות תיירות שפועלות רק עם חלק ממנועי החיפוש, וחבל שתפספסו אופציות שיכולות להיות מתאימות לכם. בדיקה במספר מנועי חיפוש תגדיל את מגוון האפשרויות.

טיפ 2: החברות שמפעילות את מנועי החיפוש המופיעים במדריך הן ישראליות, וחלקן פועלות בשיתוף עם חברות אשראי ומועדוני לקוחות, שיתכן שאתם משתייכים אליהם. לפני שאתם מבצעים הזמנה של טיול מאורגן ליפן דרך חברה ישראלית, שווה לבדוק האם יש הטבות והנחות שאתם זכאים להם דרך חברת האשראי או מועדוני לקוחות שאתם חברים בהם.

האם כדאי להזמין טיול מאורגן ביפן?

התשובה כמובן משתנה ממטייל למטייל, ותלויה בגורמים שונים – מהעדפה אישית ועד מגבלות שפה. טיול מאורגן ביפן הוא אופציה מצוינת למי שרוצה להיות בטוח שהטיול ביפן יכלול את "יעדי החובה", ובנוסף גם יעדים שיותר מורכב לתיירים עצמאיים להגיע אליהם. טיול מאורגן ביפן לרוב מתוכנן בצורה יעילה, תוך התחשבות אופטימלית במגבלות הזמן והתקציב.

טיולים מאורגנים ביפן מתוכננים ע"י אנשי מקצוע שמכירים את יפן בצורה טובה, ויש להם ניסיון עשיר, שמאפשר להם לבנות מסלול שיעניק לכל מטייל את החוויה הטובה ביותר מהטיול ביפן.

מהם היתרונות של טיול מאורגן ליפן?

– לא צריך לבזבז זמן על תכנון הטיול, הזמנת כרטיסים לתחבורה ציבורית ולאטרקציות או הזמנת מלונות.

– טיול עצמאי ליפן עלול להיות אתגר לא פשוט לשומרי כשרות. טיול מאורגן ליפן לשומרי כשרות יכול לפתור לכם את הצורך לדאוג למזון כשר במזרח הרחוק – ובמיוחד במדינה כמו יפן, שאין בה קהילות יהודיות גדולות באזורים מרכזיים. מנועי החיפוש של החברות המופיעות במדריך מאפשרות חיפוש של טיולים מאורגנים ביפן שמתאימים לתיירים שומרי כשרות.

– העובדה שטיול מאורגן ביפן מובל על ידי מדריך מנוסה מאפשרת לכם לקבל מידע על מנהגים מקומיים, תרבות, היסטוריה וכד'.

– טיול מאורגן ליפן עם קבוצה גדולה מייתר את הצורך לדאוג לתחבורה בין יעדים שונים ומרוחקים – מה שבטיול עצמאי עלול להיות אתגר שמבזבזים עליו לא מעט זמן וכסף.

מה חשוב לבדוק במהלך הזמנת טיולים מאורגנים ביפן?

שימו לב לפירוט התוכנית של טיולים מאורגנים ליפן, ובדקו מראש האם הטיול כולל גם "סיורי בחירה". לרוב סיורי הבחירה משובצים בימים החופשיים וכרוכים בתשלום נוסף. במידה ואתם מעוניינים להשתתף בסיורי בחירה במהלך הטיול המאורגן ביפן, אל תשכחו לחשב את העלויות הנוספות כחלק ממחיר הטיול. חשוב לשים לב היכן ממוקם המלון שבו תשהו במהלך הימים החופשיים, משום שאם מדובר במיקום מרוחק ממרכזי הערים, תכנון פעילות עצמאית ביום החופשי עלול להיות מאתגר ולא יעיל במיוחד, ואז בחירה בסיורי בחירה יכולה להיות אופציה טובה ומשתלמת.

חלק מהטיולים המאורגנים ביפן ישווקו כטיולים "ללא סיורי בחירה וימי חופש", ובמקרים אלה אתם יכולים להיות בטוחים שמחיר הטיול הוא סופי, ולא יצוצו במהלכו עלויות נוספות שבחרתם להוציא ברגע האחרון.

יש טיולים מאורגנים או פעילויות בחירה שמותנים בהרשמה של מספר מטיילים מוגדר מראש. טיולים ופעילויות שמוגדרים "יציאה מובטחת" אינם תלויים במספר הנרשמים.

אם אתם מחפשים טיולים מאורגנים ביפן עם ילדים, חשוב לוודא שהאטרקציות והמסלולים בתוכנית הטיול מתאימים לילדים בגילאים של הילדים שלכם, משום שלא כל פעילות שמתאימה לפעוטות תתאים לבני נוער ולהיפך.

במנועי החיפוש להשוואת מחירים של טיולים מאורגנים בחו"ל, רגע לפני שלב התשלום וביצוע ההזמנה, תקבלו רשימה של כל מה ש"כלול" או "לא כלול" במחיר. הרשימה תעזור לכם לתכנן את התקציב שלכם בצורה יעילה, ולהוסיף את העלויות של כל מה שלא כלול במחיר הטיול המאורגן ליפן ושאתם נדרשים לו.

מסלולים של טיולים מאורגנים ביפן

יפן היא ארץ ענקית ומגוונת המורכבת מאיים רבים, ולכל עיר ויעד בה יש אופי ייחודי. רוב הטיולים המאורגנים ליפן יכללו מספר ערים מרכזיות:

באופן טבעי, כמעט כל טיול מאורגן ביפן כולל את עיר הבירה המפורסמת, טוקיו, שנחשבת לאחת הערים המרתקות באסיה ובעולם כולו. העיר ידועה במרכז האורבני שוקק החיים שלה, שמאפשר לתיירים ליהנות ממגוון חוויות אינסופי – ממקדשים וגנים פסטורליים, דרך חוויות קולינריות מיוחדות ומוזיאונים ייחודיים ועד מועדוני קריוקי וחיי לילה סוערים.

גם קיוטו, העיר הקדושה של יפן, גם היא נכללת ברבים מהטיולים המאורגנים ביפן. קיוטו היא עיר מודרנית ומתקדמת, אך לצד הקדמה ניתן למצוא בה שימור של המסורות העתיקות של יפן, והרבה כבוד להיסטוריה היפנית. בקיוטו יש יותר מ-2,700 מקדשים, וטיולים מאורגנים מציעים לרוב ביקור בכמה מהידועים שבהם, כמו מקדש הזהב קינקאקוג’י ומקדש ריואנג’י. בנוסף, חלק גדול מהמסלולים כוללים גם את מסלול הפילוסופים בקיוטו, שוק נישיקי ומצודת ניג’ו.

יעד נוסף שמשולב בהרבה טיולים מאורגנים ליפן הוא אי האמנות נאושימה, כולל ביקורים במוזיאון האמנות צ’יצ’ו והמוזיאון לאמנות עכשווית בבית בנסה שמשתלב בנוף הטבעי ובאדריכלות המיוחדת של האי.

למרות האסוציאציות המחרידות של השם הירושימה, מדובר בעיר תוססת , שכיום משמשת מוקד תרבותי ואקדמי ביפן, ונכללת בלא מעט מהטיולים המאורגנים למדינה. היפנים רואים בהירושימה סמל לאופטימיות ולתקומה מחודשת מתוך חורבן. הביקור בהירושימה כולל, כמובן, את אתר ההנצחה לטרגדיה שפקדה את העיר במהלך מלחמת העולם השנייה, אבל לא רק. אתרים נוספים שנכללים לרוב בטיול בהירושימה הם פארק השלום והגנים המרהיבים, שמסמנים את הלבלוב וההתחדשות של העיר.

יעדים נוספים שנכללים בהרבה מהטיולים המאורגנים ליפן הם: העיר נארה בה ממוקם פסל בודהה הגדול ביותר ביפן, העיירה הציורית טאקיאמה והעיירה האקונה שידועה במעיינות החמים שלה המשקיפים על הר פוג’י המפורסם, שהוא מסמליה של יפן.

סוגי טיולים מאורגנים ביפן

במהלך החיפוש במערכות השוואת המחירים תיתקלו באופציית סינון התוצאות לפי סוג הטיול. בכל מערכת יש מגוון מעט שונה של סיווגי טיולים מאורגנים לחו"ל, אבל יש מספר קטגוריות שמופיעות כמעט בכל מנועי החיפוש. הנה כמה מהן:

טיולים מאורגנים ביפן לשומרי כשרות

טיולים מאורגנים ליפן לשומרי כשרות הם פופולריים בקרב ישראלים, משום שבמזרח הרחוק לא פשוט למצוא אוכל כשר. טיולים מאורגנים ליפן לשומרי מסורת הם פתרון נוח למטיילים שכשרות חשובה להם. בד"כ טיולים מאורגנים כשרים ליפן כוללים אלמנטים נוספים, מלבד אוכל, שיכולים להתאים למטיילים מסורתיים, כמו למשל: קידוש בערב שבת, לוח זמנים מתאים לשומרי שבת וזמן ייעודי לתפילות.

טיולים מאורגנים ביפן לחברות

חברות תיירות מסוימות מציעות טיולים מאורגנים לארגונים וחברות, כמו במקרה של וואלה טורס. טיול מאורגן לחברה מצריך תכנון מיוחד, התואם את אופי החברה והעובדים. ההמלצה שלנו היא ליצור קשר עם מספר חברות המספקות את השירות, באמצעים המופיעים באתרים שלהן, ולבקש הצעת מחיר ספציפית התואמת את הצרכים הספציפיים של מזמיני הטיול.

טיולים מאורגנים ליפן לדוברי רוסית

יש מגוון טיולים מאורגנים ליפן שניתן לצרף להם ליווי של מדריך דובר רוסית. בכל המערכות שמופיעות כאן במדריך קיימת אפשרות לבחור בסוג הטיול "דוברי רוסית", והמערכת תסנן את תוצאות החיפוש שלכם כך שיכילו רק טיולים מאורגנים ליפן לדוברי רוסית.

טיולים מאורגנים ביפן עם ילדים

יש מגוון טיולים מאורגנים ליפן למשפחות עם ילדים. גם האופציה "משפחות" מופיעה בכל מנועי החיפוש המומלצים למציאת טיול מאורגן ליפן, כך שתוכלו לסנן את התוצאות ולהבטיח שאתם בוחרים בטיול שלא כולל מסלולים שאינם מתאימים לילדים או פעילויות שילדים ישתעממו מהן.

באופן כללי, מחירי טיולים מאורגנים ליפן מוצגים לפי מחיר לאדם בחדר זוגי. אם אתם מגיעים ליפן עם ילדים, לרוב תוספת עבור ילד בחדר משותף עם ההורים תהיה במחיר זול יותר.

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים ביפן

טווח המחירים לטיולים מאורגנים ביפן הוא רחב מאוד, משום שיש סוגים שונים ומגוונים של טיולים מאורגנים, והדבר תלוי בסוג הטיול שתבחרו, באורך הטיול ליפן, באופי הפעילויות המשולבות בו ובחברה המארגנת את הטיול.

ערכנו בדיקה של מחירים לטיולים מאורגנים ביפן בעזרת המערכות של גוליבר, וואלה טורס ושופרסל טראוול, כדי לתת לכם מושג לגבי סדרי הגודל. מן הסתם, המחירים המופיעים כאן נכונים למועד כתיבת המדריך, ואינם כוללים פירוט של כל השירותים הכלולים. על מנת לבצע השוואת מחירים רלוונטית עבורכם, מומלץ לבצע את הבדיקה כולל תאריכים רצויים, הרכב המשתתפים בטיול והסינונים הנדרשים לכם.

לפי הבדיקה שלנו, מחירי טיולים מאורגנים ליפן מתחילים מכ-3660$ ויכולים להגיע עד לכ-7500$ (המחירים הם לאדם בחדר זוגי).

את המחיר הכי זול לטיול מאורגן ליפן, קיבלנו עבור טיול של 12 ימים בעלות של 3659$ לאדם בחדר זוגי.

בחלק מהחברות תוכלו לבחור טיול מאורגן ליפן וקוריאה הדרומית. המחיר של טיול מהסוג הזה הוא כ-5,500$ לאדם בחדר זוגי.

המחיר הכי זול לטיול מאורגן ביפן של 15 ימים הוא כ-5500$ לאדם בחדר זוגי.

המחיר הכי זול לטיול ליפן לשומרי כשרות הוא כ-3659$ ל-12 ימים.

טיולים ארוכים וטיולי יום ביפן עם מדריכים מקומיים

טיול מאורגן ליפן לא מתאים לכולם, ויש מטיילים שיעדיפו לתכנן את הטיול ביפן באופן עצמאי. עם זאת, יש אתרים ומקומות שטיילים עצמאיים ביפן ירצו לחקור בעזרת מדריך מקומי, שמכיר את המקום ויכול להעשיר אותם בידע ובתובנות שלא ניתן או קשה להשיג לבד.

אם אתם יכולים להסתדר עם הדרכה בשפה האנגלית תוכלו למצוא מגוון טיולים מאורגנים ביפן עם מדריך מקומי, שניתן לשלב בתוכנית הטיול שארגנתם באופן עצמאי: טיולי חצי יום, טיולי יום, טיולים של מספר ימים, טיולי אופנועים, טיולים קולינריים, טיולי שייט, טיולים עם פעילות אתגרית ועוד.

אם אתם בוחרים באופציה הזו, חשוב לוודא שאתם מוצאים מדריך מקומי אמין ומיומן, עם אנגלית טובה ומובנת, שיוכל לתת לכם ערך מוסף.

אנחנו ממליצים לחפש טיולים מודרכים ביפן בעזרת אתרים אמינים ומבוססים, שמציעים למטיילים בעולם מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות ממקורות אמינים, ומעניקים שירות לקוחות שיעמוד לצידכם בכל בעיה או שאלה שתתעורר במהלך הטיול. לנוחיותכם, אנו מציעים כאן שני אתרים כאלה דרכם תוכלו להזמין פעילויות וטיולים ביפן לשילוב בחופשה שלכם.

הזמנת טיולים מודרכים ביפן עם מדריך מקומי מ-Getyourguide

מנוע החיפוש של Getyourguide מאפשר לכם למצוא שלל אטרקציות וטיולים שניתן לשלב במהלך החופשה ביפן. כל מה שצריך לעשות הוא להקיש "Japan" בתיבת החיפוש, ולאחר מכן תוכלו לסנן ולמיין את התוצאות בהתאם ליעדים הספציפיים אליהם תרצו להגיע. המגוון ב-Getyourguide הוא עצום, אבל בעזרת סינון חכם ומעקב אחרי חוות דעת של מי שהשתתפו בפעילויות המוצעות, תוכלו למצוא ולהזמין בקלות מגוון טיולים וסיורים מודרכים ביפן.

לרוב הסיורים המודרכים ביפן המופיעים ב-Getyourguide יש אופציה של ביטול ללא עלות. כמו כן, לרוב יש אפשרות לבצע הזמנה מיידית עם תשלום בשלב מאוחר יותר. בכל מקרה, התנאים והפרטים מופיעים בצורה ברורה ובולטת, כך שלא יהיו לכם הפתעות של הרגע האחרון.

טיולים מומלצים ביפן עם מדריך מקומי בGetyourguide – למידע ולהזמנה לחצו על הקישור

קיוטו: סיור הליכה פרטי מותאם אישית עם מדריך מקומי (2-8 שעות)

טוקיו: סיור פרטי ב-10 אתרים מובילים ואבני חן נסתרות (3-10 שעות)

מטוקיו: סיור פרטי של יום שלם (10 שעות) להר פוג'י או האקונה

אוסקה: סיור רגלי בחמש נקודות ציון שחייבים לראות עם ארוחת ראמן

הזמנת טיול ביפן עם מדריך מקומי מ-Viator

מנוע חיפוש נוסף שדרכו תוכלו להזמין טיולים וסיורים מודרכים ביפן הוא ויאטור. לגבי כל טיול או פעילות המופיעים במערכת תוכלו לקבל חוות דעת של לקוחות קודמים, כך שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בטיול איכותי. בחלק העליון של דף התוצאות, תמצאו אפשרות לסינון התוצאות לפי סוגי הטיולים, הפעילויות, הרכב המטיילים וכד'.

לאחר שתמצאו סיור מודרך ביפן שתואם את הרצונות והצרכים שלכם, בדקו את תנאי העסקה. ברוב המקרים, תוכלו לבטל את ההזמנה ללא עלות במקרה ומשהו ישתבש בלוחות הזמנים.

טיולים מודרכים ביפן ב-Viator – להזמנה לחצו על הקישור

סיור יום באוטובוס להר פוג'י והאקונה עם חזרה לטוקיו ברכבת קליע (שינקנסן)

סיור פרטי של 6 שעות בטוקיו עם מדריך ממשלתי מורשה

סיור אופניים בטוקיו לקבוצות קטנות

סיור פרטי בקיוטו עם מדריך מקומי: אתרי חובה ואבני חן נסתרות, בהתאמה אישית

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.