פוסטים

טיסות פנים ביפן – השוואת מחירים וטיפים שימושיים

הנהלת האתר

הנהלת האתר

במדריך המלא לטיסות פנים ביפן תמצאו מנוע השוואת מחירים, שיעזור לכם לאתר טיסות ביפן, לבצע השוואת מחירים ולהזמין כרטיסים לטיסות פנים ביפן – הכול תחת אותה קורת גג. בנוסף, תמצאו כאן טיפים שימושיים, מידע לגבי קווי טיסות פנים ביפן, דוגמאות למחירי טיסות פנים ביפן, מידע על הזמנת מוניות משדה התעופה ביפן ועוד.

חופשה ביפן היא חוויה יוצאת דופן, שניתן לשלב בה מגוון רחב של פעילויות ויעדים. מכיוון שמדובר ביעד מרוחק ואקזוטי, סביר להניח שתרצו להספיק לבקר במהלך החופשה בכמה שיותר מהיעדים הקסומים של ארץ השמש העולה, בין אם מדובר בערים הגדולות, כמו טוקיו או אוסקה, באיים כמו אוקינאווה או באתרי סקי בהאקובה. על מנת שתוכלו לעשות זאת, עליכם לבחור באמצעי תחבורה, שיאפשרו לכם להגיע ממקום למקום במהירות ובנוחות, בלי לייקר מאוד את הטיול ביפן (שממילא אינו זול במיוחד). אולי תופתעו לדעת, שטיסות פנים ביפן הן אופציה, שלעתים היא זולה יותר מנסיעה ברכבות מהירות, למשל. בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי, אותו תוכלו למצוא כאן (בהמשך תמצאו הסבר כיצד להשתמש בו בצורה יעילה) תוכלו למצוא טיסות פנים ביפן, למגוון יעדים ברחבי המדינה.

חשוב לזכור, שבמספר ערים מרכזיות ביפן יש יותר מנמל תעופה אחד, כך שיש לשים לב לקוד של נמל התעופה המופיע בכרטיס.

טיסות פנים ביפן – איך מאתרים טיסות זולות?

בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי, תוכלו לבצע השוואת מחירים של טיסות פנים ביפן, למצוא את הטיסה הזולה ביותר בקווים הרלוונטיים, לבדוק לפני הרכישה את כל הפרטים הרלוונטיים (כמו כבודת מטען הכלולה בכרטיס, עלות תוספות שונות וכד') ולבצע את הרכישה, כשפרטי העסקה שקופים וברורים לכם מראש, בלי הפתעות של הרגע האחרון.

מנוע השוואת מחירי הטיסות של קיווי משווה בין הצעות של מגוון חברות תעופה המפעילות טיסות פנים ביפן, ומאפשר לכם לבחור את הדיל הכי משתלם עבורכם. אתם מזינים את נקודת המוצא, את היעד ואת התאריכים המבוקשים, ומקבלים רשימת הצעות, עליה ניתן לערוך סינון ומיון על פי מגוון קריטריונים. תוכלו לסנן את תוצאות החיפוש לפי טווח מחירים, חברת תעופה ועוד.

אם אתם עדיין בשלבי התכנון המוקדמים של החופשה ביפן, ועוד אין לכם מסלול מוגדר או תאריכים קשיחים, מנוע השוואת המחירים של קיווי מאפשר לכם למלא בנקודת המוצא וביעד את האופציה "יפן", וכך לצפות בכל טיסות הפנים ביפן בתאריכים המבוקשים. בדרך זו, תוכלו לתכנן את הטיול ביפן לפי הטיסות הזולות שתמצאו ליעדים שבהם תרצו לבקר. אם אתם עוד לא יודעים מתי אתם מתכוונים להגיע לחופשה ביפן, תוכלו להשאיר את תיבות התאריך ריקות, וכך תקבלו רשימה של טיסות פנים ביפן לאורך השנה כולה, ואז לבחור את מועד החופשה ביפן בהתאם למועדים בהם יש טיסות פנים זולות בין היעדים שאליהם אתם מעוניינים להגיע.

כאשר אתם בוחנים הצעות לטיסות פנים ביפן, חשוב לקחת בחשבון את תנאי כבודת המטען, שמשתנים בין חברות התעופה השונות. יש חברות המפעילות טיסות פנימיות ביפן, כמו למשל ANA ו-JAL, המציעות כרטיסים למחלקת תיירים הכוללים כבודת מטען. חברות אחרות (כמו חברות שמציעות טיסות לואו-קוסט פנימיות ביפן), לא כוללות בתעריף הבסיסי את הכבודה, ולאחר הוספת התוספת, יתכן שהתעריף הזול שהוצג בחיפוש הראשוני, יהפוך לפחות משתלם. לכן, כדאי לוודא שאתם משווים בין טיסות המציעות שירותים דומים, על מנת לוודא, שההשוואה היא אכן בין מוצרים מקבילים. כל הנתונים מופיעים במערכת של קיווי בצורה ברורה ושקופה – כך שהבדיקה היא פשוטה ונוחה.

הסעה משדה התעופה ביפן

לאחר הנחיתה מטיסת פנים ביפן, הדרך הנוחה והיעילה ביותר להגיע למלון היא בהסעה פרטית משדה התעופה. התחבורה הציבורית ביפן נחשבת יעילה וטובה, אך כאשר מגיעים בטיסה לשדה התעופה ביפן עם מזוודות, ובוודאי במקרים בהם מדובר בחופשה עם ילדים או עם אנשים עם מוגבלות כלשהי, החיפוש אחר הסעה לבית המלון ביפן עשויה להיות מסורבלת, ואפילו לא משתלמת (במיוחד כשמדובר במספר נוסעים). הזמנת הסעה משדה התעופה אונליין, תאפשר לכם לפגוש את הנהג, שימתין לכם בנקודת המפגש עם שלט עליו כתוב שמכם, כשהוא יודע בדיוק לאן אתם צריכים להגיע, וכשהתנאים, כמות הכבודה, סוג הרכב והמחיר ידועים לכם מראש.

דרך אמינה ונוחה להזמין הסעה פרטית משדה התעופה ביפן היא באמצעות השירות קיווי טקסי. קיווי טקסי מאפשר לכם למלא את פרטי הנסיעה, מועד הנחיתה, כמות הנוסעים והמזוודות, ולקבל בתוך מספר דקות הצעות מחיר ממגוון חברות מקומיות המספקות את השירות. תוכלו לבחור את סוג הרכב, הדגם המועדף עליכם, לבקש תוספות כגון מושב בטיחות לפעוטות או נגישות לאנשים עם מוגבלות ועוד. כך תהיו בטוחים, שהנסיעה משדה התעופה תעבור בנוחות ובמהירות, בלי הפתעות במחיר ובלי צורך בהיטלטלות עם מזוודות בחיפוש אחר תחנת האוטובוס או הרכבת, ובלי שתידרשו ללכת מהתחנה בה תרדו עד לבית המלון.

יתרון נוסף לשירות של קיווי טקסי הוא שירות הלקוחות של החברה, שעומד לרשותכם בצ'ט באתר או במייל, ובאמצעותו תוכלו לקבל עזרה ותמיכה בכל נושא שבו תיתקלו בקושי, בכל שלב.

השתמשו במנוע החיפוש של קיוויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:



טיסות פנים ביפן – יעדים ומחירים

על מנת להציג לכם קווים פופולריים של טיסות פנים ביפן ומידע על סדר הגודל של המחירים שאתם צפויים לשלם על טיסות אלה, השתמשנו גם אנחנו במנוע השוואת המחירים של קיווי. ערכנו את החיפושים ללא הגבלת תאריכים, כך שהמחירים המופיעים כאן לרוב רלוונטיים למועדים פחות עמוסים בתיירים, כאשר הביקושים נמוכים יחסית. על מנת לקבל תמונה מדויקת יותר, מומלץ לבצע חיפוש של טיסות פנים ביפן סמוך למועד הטיסה, ובהתייחס לתאריכים בהם אתם מתכוונים לשהות במדינה.

טיסות פנים ביפן מטוקיו

בטוקיו פועלים שני נמלי תעופה מרכזיים: האנדה ונריטה (NRT). בעוד ששדה התעופה נריטה, הממוקם במרחק כ-60 ק"מ ממרכז העיר, משרת בעיקר טיסות בינלאומיות (אך לא רק), טיסות פנימיות מטוקיו יוצאות לרוב משדה התעופה האנדה (HND), שממוקם בעיר עצמה.

טיסות מטוקיו לאוסקה

יש כ-58 טיסות מטוקיו לאוסקה מדי יום, המופעלות על ידי מספר חברות, ביניהן ANA, ג'ט סטאר, JAL ועוד. טיסה מטוקיו לאוסקה אורכת כשעה ועשרים דקות, וניתן למצוא טיסות בקו זה היוצאות משני נמלי התעופה של טוקיו לשני נמלי התעופה של אוסקה.  המחיר הזול ביותר לטיסה מטוקיו לאוסקה שמצאנו היה של חברת ג'טסטאר: 97$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מטוקיו לפוקואוקה 

בקו זה ממריאות מדי יום 62 טיסות פנימיות ביפן, המופעלות על ידי החברות ANA, סקיימארק, JAL, סטאר פלייר ועוד. טיסה מטוקיו לפוקואוקה ממריאות משדה התעופה האנדה, ואורכות כשעתיים. בהשוואת מחירים לטיסות פנימיות ביפן, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לפוקואוקה מחברת ג'טסטאר: 114$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מטוקיו לסאפורו 

בקו הטיסות מטוקיו לסאפורו ממריאות מדי ביום 64 טיסות, החל משש בבוקר ועד תשע בערב. טיסה מטוקיו (האנדה) לסאפורו אורכת כשעה וחצי. בהשוואת המחירים, מצאנו את המחיר הזול ביותר לטיסה מטוקיו לסאפורו אצל חברת ג'טסטאר: 110$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מטוקיו לאוקינאווה

טיסות מטוקיו לנאהה, בירת אוקינאווה, ממריאות לפחות שלוש פעמים ביום, משני שדות התעופה של טוקיו, ונוחתות בנמל התעופה נאהה (OKA). טיסות הפנים מטוקיו לאוקינאווה מופעלות על ידי החברות JAL, ANA וסקיימארק. הטיסה מטוקיו לנאהה אורכת כשלוש שעות. את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לאוקינאווה (נאהה) קיבלנו מחברת ונילה אייר: 71$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מטוקיו לנגויה

בקו זה ממריאות מדי יום שבע טיסות, היוצאות משני נמלי התעופה של טוקיו. הטיסה מטוקיו לנאגויה אורכת כשעה ועשר דקות. בהשוואת המחירים שערכנו, את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לנגויה קיבלנו מחברת ג'אפאן איירליינס: 127$ לכרטיס הלוך חזור.

טיסות פנים ביפן מאוסקה

את אוסקה משרתים שני נמלי תעופה: איטמי (ITM), שממוקם כ-10 ק"מ מהעיר ומשרת בעיקר טיסות פנים ביפן, וקנסאי (KIX), שמשרת גם טיסות פנים ביפן וגם טיסות בינלאומיות, וממוקם על אי מלאכותי במרחק של כ-37 ק"מ ממרכז העיר.

טיסות מאוסקה לטוקיו

טיסות מאוסקה לטוקיו ממריאות מדי יום בתדירות גבוהה, והטיסה אורכת כשעה ועשר דקות.

טיסות מאוסקה לפוקואוקה

בקו זה פועלות מדי יום 15 טיסות, הממריאות משני נמלי התעופה של אוסקה. הטיסה מאוסקה לפוקואוקה אורכת כשעה ועשרים דקות. את המחיר הזול ביותר בקו זה קיבלנו מחברת פיץ' אוויאיישן: 67$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מאוסקה לסאפורו ממריאות מדי יום (לפחות תשע טיסות ביום). זמן הטיסה מאוסקה לסאפורו הוא כשעה וחמישים דקות. הטיסות ממריאות מנמל התעופה קנסאי. את המחיר הכי זול לטיסה מאוסקה לסאפורו קיבלנו מחברת פיץ' אוויאיישן בעלות של 93$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מאוסקה לאוקינאווה (לבירה נאהה)

בקו זה ממריאות מדי יום לפחות 16 טיסות, משני נמלי התעופה של אוסקה. את הטיסות מפעילות מספר חברות תעופה, כמו ANA, ג'ט סטאר ועוד. הטיסה מאוסקה לנאהה אורכת כשעתיים ועשרים דקות.

טיסות בתוך יפן מפוקואוקה

פוקואוקה היא העיר הגדולה ביותר באי קיושו, ונמל התעופה של פוקואוקה (FUK) הוא בין העמוסים ביותר ביפן.

טיסות מפוקואוקה לטוקיו

טיסות לטוקיו מפוקואוקה ממריאות מדי יום בתדירות גבוהה. הטיסה אורכת כשעה וחצי.

טיסות מפוקואוקה לאוסקה

בקו הטיסות מפוקואוקה לאוסקה ממריאות מדי יום 15 טיסות, שנוחתות בשני נמלי התעופה של אוסקה. הטיסה מפוקואוקה לאוסקה אורכת כשעה וחמש דקות.

טיסות מפוקואוקה לסאפורו

מדי יום ניתן למצוא טיסות ישירות מפוקואוקה לסאפורו. הטיסה אורכת כשעתיים ורבע. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מפוקואוקה לסאפורו מחברת פיץ' אוויאיישן: 85$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מפוקואוקה לאוקינאווה (נאהה)

בקו זה פועלות כעשרים טיסות מדי יום. הטיסה מפוקואוקה לנאהה, בירת אוקינאווה, אורכת כשעה וחמישים דקות.  את המחיר הכי זול לטיסה מפוקואוקה לאוקינאווה קיבלנו מחברת פיץ': 54$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ביפן מסאפורו

טיסות פנים מסאפורו נוחתות במגוון יעדים ביפן:

טיסות מסאפורו לטוקיו ממריאות מדי יום ונוחתות בשני נמלי התעופה של טוקיו. (זמן הטיסה: כשעה וארבעים דקות).

טיסות מסאפורו לאוסקה (של החברות ANA ו-JAL) ממריאות מדי יום (זמן הטיסה: כשעתיים וחמש דקות).

מדי יום יש שש טיסות מסאפורו לפוקואוקה, המופעלות על ידי מספר חברות שונות (זמן הטיסה: כשעתיים וארבעים וחמש דקות).

מסאפורו לנאהה ממריאה מדי יום טיסה אחת של חברת ANA (זמן הטיסה: כארבע שעות).

מדי יום ממריאות לפחות 18 טיסות ישירות מסאפורו לנגויה (זמן הטיסה: כשעתיים).

טיסות פנים ביפן לשיקוקו

שיקוקו הוא האי הקטן ביותר באיי יפן. באי שיקוקו פועלים ארבעה שדות תעופה קטנים, שמשרתים בעיקר טיסות פנימיות ביפן או טיסות ליעדים בינלאומיים קרובים.

טיסות מטוקיו לשיקוקו נוחתות בכל ארבעת נמלי התעופה של שיקוקו. זמן הטיסה מטוקיו לטוקושימה הוא כשעה וחצי.

מדי יום ממריאות מנמל התעופה במאצוימה טיסות משיקוקו לסאפורו. זמן הטיסה משיקוקו לסאפורו הוא כשעתיים ועשרים דקות.

טיסות משיקוקו לנאהה ממריאות מדי יום, משדות התעופה טאקמצו ומאצוימה. זמן הטיסה הוא כשעתיים.

טיסות מאוקינאווה

נמל התעופה המרכזי של אוקינאווה נמצא בעיר הבירה של האי, נאהה, והוא מנמלי התעופה העמוסים ביפן. משדה התעופה של אוקינאווה, הממוקם כ-5 ק"מ ממרכז העיר, יוצאות טיסות פנים ביפן וכן מספר טיסות בינלאומיות ליעדים באסיה.

מדי יום, ממריאות למעלה מ-35 טיסות מנאהה לטוקיו (לשני נמלי התעופה של טוקיו), המופעלות על ידי מגוון חברות. הטיסה מאוקינאווה לטוקיו אורכת כשעתיים ורבע.

טיסות מאוקינאווה לאוסקה (לשני נמלי התעופה של אוסקה) ממריאות מדי יום משדה התעופה בנאהה. זמן טיסה הוא כשעה וחמישים דקות.

טיסות מאוקינאווה לפוקוקה ממריאות מדי יום משדה התעופה בנאהה. הטיסה אורכת כשעה וארבעים דקות.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.