פוסטים

מזג האוויר ביפן ועונה מומלצת לחופשה

עונה מומלצת ליפן
הנהלת האתר

הנהלת האתר

התשובה לשאלה: "מתי כדאי לטוס ליפן?" משתנה ממטייל למטייל, ותלויה באופי הטיול, בפעילויות שתרצו לשלב בו ובהעדפות האישיות שלכם. במדריך למזג האוויר ביפן תוכלו למצוא טיפים, מידע והמלצות, שיעזרו לכם למצוא את התשובה שלכם ולבחור עונה מומלצת לחופשה ביפן, שתתאים בדיוק לטיול שלכם בארץ השמש העולה.

יפן ממוקמת במזרח אסיה, והיא מדינה המורכבת מארבעה איים מרכזיים ומאות איים קטנים יותר.

מזג האוויר ביפן מושפע מאקלים יבשתי לח בצפון, ומאקלים טרופי בדרום, כאשר ברוב המדינה שורר אקלים סובטרופי גשום. אזורים שונים במדינה מתאפיינים באקלים שונה, ולכן, על מנת לקבוע מתי כדאי לטוס ליפן, צריך לקחת בחשבון את האזורים בהם מתכננים לבקר. מזג האוויר ביפן מתאפיין בארבע עונות מובהקות, ומזג האוויר בכל אחת הוא בעל מאפיינים ספציפיים לעונה, אך כאמור, יש הבדלים בתנאים בין אזורים גיאוגרפיים שונים.

מהי העונה המומלצת לחופשה ביפן?

כפי שצוין, ההחלטה לגבי עונה מומלצת ליפן צריכה להילקח בהתאם לאופי החופשה ולפעילויות שתרצו לשלב בה. חופשה ביפן יכולה לכלול טיולים עירוניים בערים הגדולות, טיולים בטבע, סקי ביפן, ביקורים ביוניברסל או בדיסנילנד ועוד – כל סוג טיול מתאים לתנאי מזג אוויר שונים.

עם זאת, באופן כללי, העונות המומלצות לחופשה ביפן הן עונות המעבר – האביב והסתיו. מזג האוויר בעונות המעבר ביפן מתון יותר יחסית לחורף ולקיץ ביפן, ובשתיהן אפשר ליהנות ממופעים יפיפיים של הטבע המרהיב במדינת האיים המיוחדת. ועדיין, גם אם תבחרו לטוס ליפן בקיץ או בחורף, תוכלו ליהנות בה מחוויה בלתי נשכחת, משום שלמזג אוויר ביפן בכל חודש וחודש ניתן למצוא יתרונות וחסרונות.

JAPAN WEATHER

ריכזנו כאן מספר יעדים ואטרקציות ביפן, עם התייחסות לעונה המומלצת לחופשה ביפן, במידה ותרצו לשלב אותם בחופשה שלכם:

זמן מומלץ לדיסנילנד טוקיו

דיסנילנד טוקיו מספק למבקרים חוויה קסומה בכל עונה, אבל אם שאלתם את עצמכם מתי כדאי לטוס ליפן אם רוצים לבקר בדיסנילנד טוקיו, כדאי לדעת, שבאופן כללי, מומלץ לקבוע את הביקור באמצע השבוע (מוקדם ככל האפשר), ולא בסופי שבוע או בחגים, משום שאז העומס באתר כבד, והתורים ארוכים. בגלל שמזג האוויר בטוקיו בקיץ הוא חם מאוד, עדיף לנסות לתזמן את ההגעה לפארק השעשועים באחת מעונות המעבר, אז מזג האוויר ביפן מתון ונוח יותר לבילוי באוויר הפתוח.

זמן מומלץ לסקי ביפן

אם אתם מעוניינים להגיע ליפן בחורף, חופשת סקי ביפן, באחד מיותר מ-450 אתרי הסקי הפועלים ברחבי המדינה, יכולה להיות חוויה שכדאי לכם לשלב בטיול. אם שאלתם את עצמכם: מתי אפשר לעשות סקי ביפן? חשוב לקחת בחשבון, שעונת הסקי ביפן בדרך כלל נפתחת בתחילת דצמבר, אך יש מספר אתרי סקי בודדים, אליהם תוכלו להגיע כבר בנובמבר, אם כי אז סביר להניח שלא כל המדרונות יהיו מוכנים לגלישה, ובעיקר תוכלו ליהנות מהנוף הלבן וממשחק בשלג.

התקופה הפופולרית ביותר לחופשת סקי ביפן נמשכת בין חג המולד לראש השנה האזרחית. קחו בחשבון, שבשל הפופולריות של תקופה זו, האתרים עשויים להיות צפופים, כך שיש לשריין בהם מקום מבעוד מועד, והמחירים גבוהים מהרגיל. גם חגיגות השנה הסינית החדשה הם תקופה מבוקשת לחופשת סקי ביפן.

אם אתם רוצים ליהנות מחופשת סקי ביפן במחירים זולים יחסית, תוכלו לקבוע אותה בחודש מרץ, זמן קצר לפני סגירת אתרי הסקי ביפן בתחילת אפריל.

זמן מומלץ לצפייה בפריחת הדובדבן ביפן

אחד מסמליה של יפן הוא עץ דובדבן פורח. פריחת הדובדבן ביפן מסמלת התחדשות ותקווה. אם שאלתם את עצמכם מתי פריחת הדובדבן ביפן, קחו בחשבון שמדובר בתקופה קצרה מאוד, כך שצריך לתכנן את הביקור ביפן בקפידה על מנת לזכות לחוות אותה. ברוב האזורים והמחוזות פריחת הדובדבן מגיעה לשיאה בין סוף מרץ לתחילת אפריל, אבל המועד המדויק יכול להשתנות משנה לשנה וממקום למקום. בסאפורו, למשל, הפריחה צפויה להגיע לשיא רק לקראת סוף חודש אפריל.

זמן מומלץ לטיול בהר פוג'י

סמל נוסף מוכר של יפן הוא הר פוג'י – ההר הגבוה ביותר ביפן. על מנת לחוות את הביקור בהר פוג'י בשיא תפארתו, כדאי להגיע אליו במהלך החורף, אז הראות היא הטובה ביותר.

מסוף אוקטובר עד תחילת נובמבר ניתן להתרשם ממראה ההר המלכותי בתקופת השלכת, ובמקרה זה מדובר בתקופת הסתיו, שהיא כשלעצמה עונה מומלצת לחופשה ביפן. גם תקופת פריחת הדובדבן היא תקופה טובה לצפות בהר פוג'י ולהצטייד בתמונות מרהיבות למזכרת (או לאינסטגרם). אם אתם מעוניינים להגיע ליפן בעונת הטיפוס בהר פוג'י, הזמן המומלץ עבורכם הוא מתחילת יולי עד אמצע ספטמבר.

עונה מומלצת לחופשה בטוקיו

טוקיו היא עיר שניתן לבלות בה חופשה נהדרת לאורך כל השנה, אבל אם אתם רוצים לבלות הרבה ברחובות ובטבע הסובב את העיר, העונה המומלצת לחופשה בטוקיו היא אחת מעונות המעבר, האביב או הסתיו.

בדרך כלל, פריחת הדובדבן בטוקיו מתרחשת בסוף חודש מרץ או בתחילת אפריל, ובאופן כללי, מדובר בתקופה פופולרית לחופשה בבירת יפן. עונת הקיץ בטוקיו היא חמה מאוד, גשומה מאוד ועמוסה מאוד בתיירים (כלומר, גם יקרה מאוד), כך שזו עונה פחות מומלצת לחופשה בטוקיו.

ינואר בטוקיו הוא החודש הקר ביותר בשנה, עם טמפרטורות בין כ-2 לכ-12 מעלות צלזיוס. הקור בטוקיו בתקופה זו הוא כבד, אבל לרוב לא מגיע לרמה של טמפרטורות מתחת לאפס. אם אינכם נרתעים ממזג אוויר קר, חופשת חורף בטוקיו יכולה להיות אפשרות טובה, משום שהצפיפות בעיר נמוכה יותר והמחירים נמוכים יחסית לעונות התיירותיות יותר.

עונה מומלצת לחופשה באוסקה

כמו ברוב האזורים ביפן, העונה המומלצת לאוסקה היא בדרך כלל במהלך עונות המעבר, במיוחד בחודשים אפריל ומאי באביב, וספטמבר ואוקטובר בסתיו.

מזג האוויר באוסקה בקיץ הוא חם מאוד, עם טמפרטורות שמטפסות עד לכ-36 מעלות. החורף באוסקה קר מאוד, עם טמפרטורות שנעות בין 2-10 מעלות צלזיוס. עם זאת, החורף באוסקה פחות קפוא לעומת יעדים אחרים ביפן, וכמויות השלג קטנות. למי שאינו סובל מקור, זו יכולה להיות תקופה טובה לטיול באוסקה.

עונות השנה ביפן

ביפן ניתן לזהות ארבע עונות שנה מובהקות, עם הבדלים ברורים בטמפרטורות בין עונה לעונה, אך בכל אזור במדינה תנאי מזג האוויר העונתיים שונים ביחס לאזורים האחרים. ריכזנו עבורכם מידע שימושי על מזג האוויר ביפן על פי העונות השונות, על מנת לעזור לכם לבחור עונה מומלצת ליפן, בהתאם להעדפות שלכם:

מזג האוויר ביפן בסתיו

הסתיו ביפן מתאפיין במזג אוויר מתון ונוח, ולכן תיירים רבים בוחרים בסתיו כתשובה לשאלה: מתי כדאי לטוס ליפן. מזג האוויר ביפן בסתיו לא קר ולא חם מדי, מה שהופך אותו מתאים מאוד לטיולים אורבאניים בערים הגדולות. ספטמבר ביפן הוא חודש קיצי למדי, עם טמפרטורות גבוהות, אך צריך לקחת בחשבון, שעדיין מדובר בחלק מעונת הטייפונים ביפן (שמתחילה באוגוסט), מה שאומר שצריך לוודא מראש שאינכם מבקרים באזורים בהם עלולה לפגוע סופה. מזג האוויר בטוקיו ובאוסקה לקראת סוף אוקטובר מתחיל להיות חורפי יותר, עם טמפרטורות נמוכות יחסית. בין סוף אוקטובר לסוף נובמבר, ניתן ליהנות מהמראה המרהיב של צבעי השלכת בערים כמו קיוטו או טוקיו, ובאופן כללי, הסתיו הוא בהחלט עונה מומלצת ליפן.

מזג האוויר ביפן בחורף

עבור מי שאינו נרתע מקור ושלג, חופשת חורף ביפן יכולה לטמון בחובה מספר יתרונות: כמות נמוכה יחסית של תיירים (למעט במהלך חג המולד וחגיגות סוף השנה האזרחית), מה שאומר גם מחירים זולים יותר, אתרי סקי נהדרים, נופים ייחודיים של כפרים ציוריים מכוסים בשלג, טבילה באונסנים (מעיינות חמים) באוויר הקפוא, פסטיבלי חורף מיוחדים ועוד. אחת האטרקציות הייחודיות של החורף ביפן היא ביקור בפארק הקופים ג'יגוקודאני, שם ניתן לצפות בקופים טובלים במעיינות החמים המוקפים בשלג.

מזג האוויר בחורף ביפן יכול להיות קר מאוד, ואפילו קפוא, ביעדים שונים ברחבי המדינה, אבל היפנים שומרים על שגרה מוקפדת גם במהלך החורף ביפן, כך שתוכלו ליהנות מהחופשה, כל עוד תצטיידו בלבוש חם, מעיל טוב ונעליים אטומות.

מזג האוויר בטוקיו בחורף בדרך כלל יבש יחסית, אך הטמפרטורות נמוכות מאוד, ונעות בין כשתי מעלות לכעשר מעלות צלזיוס. מזג האוויר בחורף באוסקה דומה לזה של טוקיו. החורף בהוקאידו, האי הצפוני ביותר של יפן, קר וקשה הרבה יותר, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות מעט מתחת לאפס בסאפורו, ואף למטה מכך במקומות אחרים באי.

מזג האוויר ביפן באביב

האביב הוא אחת העונות המומלצות ליפן, בזכות מזג האוויר הנהדר השורר בה. החודשים המומלצים ביותר לחופשה ביפן הם אפריל או מאי.

חודש מרץ ביפן עדיין קר למדי, אך באפריל, מזג האוויר ביפן הופך מתון ונוח יותר. האביב ביפן הוא גם תקופת פריחת הדובדבן, שנמשכת כשבוע – אחת האטרקציות שכדאי מאוד לכלול במהלך החופשה ביפן. בכל שנה ובכל יעד שיא הפריחה מגיע במועדים מעט שונים, אך לרוב היא מופיעה לקראת סוף מרץ או בתחילת אפריל, וביעדים מסוימים באמצע אפריל.

תקופת שיא התיירות ביפן היא במהלך "השבוע המוזהב" (Golden Week), שמתקיים לרוב מסוף אפריל עד תחילת מאי, ובמהלכו נערכים מספר חגים לאומיים יפניים. בימי השבוע המוזהב ביפן המחירים עולים, בהתאם לביקוש, אך עבור תיירים רבים, מדובר בהשקעה משתלמת ביחס לחוויה יוצאת הדופן.

מזג האוויר ביפן בקיץ

הקיץ ביפן, שנמשך בין החודשים יוני לאוגוסט, הוא חם ולח מאוד, אך זוהי גם העונה הגשומה ביפן. מזג האוויר בטוקיו במהלך החודשים יולי ואוגוסט, למשל, מביא עמו טמפרטורות שנעות בין כ-33 מעלות צלזיוס לכ-26 מעלות צלזיוס. אם אתם מתכננים חופשה ביפן בקיץ, כדאי לתכנן את תכנית הטיול בקפידה, להעדיף יעדים פחות חמים ולהצטייד בהתאם. חופשה ביפן בקיץ מומלץ לתכנן ביעדים טרופיים פחות מוכרים, כמו האי מיאקו או חוף ג'ודוגאהמה.

חשוב לקחת בחשבון, שבמהלך חודשי הקיץ מתחילה עונת הטייפונים ביפן, ולתכנן את הטיול ביפן כך שאפשר יהיה לבצע בו שינויים של הרגע האחרון עקב תנאי מזג אוויר קיצוניים.

עונת הטייפונים ביפן

עונת הטייפונים ביפן נמשכת ממאי ועד אוקטובר, ומגיעה לשיאה באוגוסט ובספטמבר. ברוב היעדים, אין סיבה שעונת הטייפונים תשפיע באופן קיצוני על מהלך החופשה ביפן, אך אם אתם מתכננים להגיע ליפן בעונה זו, מומלץ לעקוב אחר תחזית מזג האוויר ביפן, ולהיערך לאפשרות שתצטרכו לשנות חלק מהתוכניות שלכם, במידה והן באחד האזורים הצפויים להיפגע בסערה.

אירועים פסטיבלים ביפן

כאשר מתכננים חופשה ביפן, יש לקחת בחשבון גורמים נוספים מלבד מזג האוויר, על מנת להחליט מתי הכי כדאי לטוס ליפן. אחד הגורמים שכדאי להתחשב בהם הוא אלפי הפסטיבלים ("מאצורי") הנערכים בכל רחבי יפן מדי שנה, ולאורך כל השנה.

תוכלו לבחור פסטיבל שאתם מעוניינים להשתתף בו, ולקבוע את החופשה ביפן בהתאם למועדו, או לבדוק, לאחר שבחרתם את תאריכי החופשה, אילו פסטיבלים תוכלו לשלב במהלך הטיול ביפן.

ריכזנו למענכם כמה מהפסטיבלים ביפן, שנחשבים לחוויה תרבותית, ששווה לשלב בטיול:

פסטיבל רוק פוג'י Fuji Rock Festival

אחד מפסטיבלי המוזיקה הידועים ביפן ובעולם כולו הוא פסטיבל פוג'י רוק. הפסטיבל מתקיים באתר הסקי נאבה מדי חודש יולי, משנת 1997, והוא נמשך שלושה ימים. פסטיבל רוק בפוג'י מושך אלפי מבקרים, ובמסגרתו נערכות הופעות של אמנים מקומיים ואומנים בינלאומיים מובילים. בפוג'י רוק 2022 התארחו בפסטיבל האלסי, ומפייר וויקנד וג'ק ווייט.

פסטיבל השלג בסאפורו Sapporo Snow Festival

העיר סאפורו היא בירת הוקאידו, והיא מארחת מדי חודש פברואר את פסטיבל השלג שנמשך שבוע. הפסטיבל מארח מדי שנה אלפי מבקרים, שנהנים מתחרות יצירת פסלים בקרח ובשלג. הפסטיבל מתקיים בשלושה מוקדים בסאפורו וסביבותיה, כשהמרכזי ביניהם הוא פארק אודורי.

פסטיבל גיון Gion Matsuri

פסטיבל גיון, שהוא בין הפסטיבלים החשובים ביותר ביפן, מתקיים מדי שנה בחודש יולי בקיוטו, והוא כולל מגוון אירועים וטקסים, הכוללים תהלוכות, מופעי מוזיקה, ריקודים, ומגוון אירועים. שיאו של הפסטיבל מתרחש בתאריך 17 ביולי, אז ניתן להשתתף בתהלוכות המתקיימות לאורך מספר קילומטרים.

 מזג האוויר ביפן לפי חודשים

מזג האוויר ביפן בינואר

ינואר ביפן הוא החודש הקר ביותר בשנה, עם טמפרטורות נמוכות מאוד ומזג אוויר יבש. ביעדים רבים ברחבי יפן ניתן לצפות לשלג, במיוחד בהוקאידו.

מזג האוויר בטוקיו בינואר מביא עמו טמפרטורות שנעות לרוב בין כ-2 לכ-9 מעלות צזליוס, אך יכולות גם לרדת לעתים אל מתחת לאפס. בטוקיו בינואר יכול לרדת מעט שלג, ויש מספר מועט של ימים גשומים.

מזג האוויר באוסקה בינואר גם הוא הוא קר מאוד, והטמפרטורות הממוצעות נעות בין כ-2 לכ-9 מעלות צלזיוס, וסיכוי למספר ימי גשם ושלג. למי שמחפש מחירים זולים יחסית ומבקש להימנע מעומס באתרים תיירותיים, זהו חודש מומלץ לאוסקה.

מזג האוויר ביפן בפברואר

פברואר ביפן גם הוא קר מאוד, אך אפשר לקבוע בו חופשה במחירים זולים יחסית כאשר אתרי התיירות פחות עמוסים.

מזג האוויר בטוקיו בפברואר מביא עמו טמפרטורות ממוצעות שנעות בין כ-3 לכ-8 מעלות. לקראת סוף החודש, בדרך כלל אפשר להרגיש עליה מסוימת בטמפרטורות. בטוקיו בפברואר יורד בד"כ מעט שלג ויש מספר ימים גשומים במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה בפברואר הוא קר עם טמפרטורות שנעות בין כ-2 מעלות צלזיוס לכ-10 מעלות צלזיוס בממוצע, וסיכוי למספר ימי גשם ושלג. זהו חודש מומלץ לאוסקה למי שמחפש מחירים זולים ויעדים תיירותיים שקטים יחסית.

מזג האוויר ביפן במרץ

במרץ ביפן מזג האוויר מתחיל להתחמם מעט ולהיות מתון יותר, יחסית לחודש שעבר, אך עדיין צפויים בו ימים קרים, וכדאי לארוז בגדים חמים בהתאם.

כמו ברוב רחבי יפן, מזג האוויר בטוקיו במרץ קר, אך מתון, עם טמפרטורות ממוצעות של כ-4 לכ-14 מעלות צלזיוס. בטוקיו במרץ יכול לרדת מעט שלג, וצפויים כעשרה ימי גשם בממוצע.

גם מזג האוויר באוסקה במרץ עדיין קריר, עם טמפרטורות בין כ-7 לכ-15 מעלות צלזיוס, וכמה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן באפריל

מזג האוויר באפריל ביפן הוא הפכפך, וניתן לחוות בו ימים קרירים או חמימים. הלילות ברובם עדיין קרים, כך שאם אתם מתכננים לצאת לטייל בשעות החשכה, דאגו להיות לבושים בהתאם. אפריל הוא חודש מומלץ לחופשה ביפן, עם מזג אוויר מתון יחסית, פסטיבלים וטבע מלבלב.

בטוקיו באפריל כבר אפשר להרגיש שהאביב בעיצומו, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 10 מעלות צלזיוס בשעות הקרות וסביב 20 מעלות בשעות החמות. במהלך חודש אפריל בטוקיו יש בממוצע כעשרה ימים גשומים.

גם מזג האוויר באוסקה באפריל נעים ונוח, כשלקראת המחצית השנייה של החודש כבר ניכרת ההתחממות. הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 20 מעלות צלזיוס ביום לכ-15 מעלות צלזיוס במהלך הלילה. גם באוסקה יש כעשרה ימים הגשומים במהלך אפריל.

מזג האוויר ביפן במאי

מאי ביפן מתאפיין במזג אוויר חמים ונעים, וזהו חודש מומלץ לחופשה ביפן.

בטוקיו במאי מזג האוויר חמים במהלך היום וקריר בלילה, עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באוסקה במאי חמים במהלך היום וקריר בלילה, עם כעשרה ימים גשומים.

מזג האוויר ביפן ביוני

ביוני ביפן נפתחת רשמית עונת הקיץ, עם מזג אוויר חם ולח. זו גם תחילתה של העונה הגשומה ביפן.

מזג האוויר בטוקיו ביוני חם, וניכרת עלייה בכמויות המשקעים, שמתפרשים על פני כ-13 ימים במהלך החודש. הטמפרטורות נעות בין כ-20 מעלות לכ-30 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר ביוני באוסקה גם הוא חם, אם כי הלילות עשויים להיות עדיין קרירים. באוסקה ביוני הטמפרטורות נעות בין כ-18 לכ-27 מעלות צלזיוס, עם כעשרה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן ביולי

יולי ביפן מביא אתו מזג אוויר חם, לח וגשום מאוד.

בטוקיו ביולי הטמפרטורות נעות בין 25-33 מעלות צלזיוס, ויש כ- 13 ימי גשם.

גם מזג האוויר באוסקה ביולי חם מאוד, ובמהלך היום הטמפרטורות יכולות להגיע עד לכ-35 מעלות צלזיוס. ביולי באוסקה צפויים כ-11 ימי גשם.

מזג האוויר ביפן באוגוסט

מזג האוויר ביפן באוגוסט הוא קיצי טיפוסי למדינה: חם, לח וגשום.

בטוקיו באוגוסט חם מאוד וגשום, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 24-33 מעלות צלזיוס, וכ-17 ימי גשם.

מזג האוויר באוסקה באוגוסט גם הוא חם וגשום, עם טמפרטורות בין כ-28 לכ-35 מעלות צלזיוס וכ-7 ימי גשם.

מזג האוויר ביפן בספטמבר

בספטמבר ביפן עדיין חם ולח, אך לקראת סוף החודש מתחילים להרגיש את בוא הסתיו, ומזג האוויר מתמתן מעט. חודש זה הוא חלק מעונת הטייפונים, כך שיש סיכוי להיתקל בסערה, וחשוב לקחת בחשבון שינוי בתוכניות עקב תנאי מזג האוויר.

טוקיו בספטמבר עדיין חמה למדי, אך יש ירידה בטמפרטורות לעומת שיא הקיץ (20-30 מעלות צלזיוס) וצפויים כעשרה ימים גשומים.

גם באוסקה בספטמבר חם (24-32 מעלות צלזיוס) ויש בממוצע כעשרה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן באוקטובר

ביפן באוקטובר מזג האוויר הופך נעים ונוח יותר.

מזג האוויר בטוקיו באוקטובר מתחיל להתקרר מעט, עם טמפרטורות ממוצעות סביב 15-20 מעלות צלזיוס, אך עדיין צפוי לא מעט גשם.

באוסקה באוקטובר מזג האוויר מתון, עם טמפרטורות שנעות בין 15-23 מעלות צלזיוס, וצפויים מספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר ביפן בנובמבר

בנובמבר מזג האוויר ביפן קר למדי ועדיין גשום. הטמפרטורות נעות בין כ-10 ל-19 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר באוסקה בנובמבר הימים קרירים (כ-20 מעלות צלזיוס) והלילות קרים (כ-10 מעלות צלזיוס). במהלך החודש יש סיכוי לכמה ימי גשם.

מזג האוויר ביפן בדצמבר

דצמבר ביפן מבשר את בוא החורף, מזג אוויר מתקרר ואווירת החגים מורגשת בכל מקום.

בטוקיו בדצמבר קר מאוד, עם טמפרטורות בין כ-2 מעלות לכ-12 מעלות צלזיוס, וצפויים כעשרה ימי גשם.

מזג האוויר באוסקה בדצמבר גם הוא קר מאוד (3-10 מעלות צלזיוס) וקיים סיכוי לכמה ימי גשם בודדים.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.