פוסטים

ביטוח נסיעות ליפן – המדריך המלא למתכננים טיול ליפן

'admin'

'admin'

ממצב רפואי קיים ועד להשוואת מחירי ביטוח נסיעות. כך תוודאו שיש לכם את ביטוח הנסיעות המתאים והמשתלם ביותר בטיול ליפן

יפן היא יעד תיירותי פופולרי ויש לה הרבה מה להציע. עם זאת, לפני שאתם יוצאים לטיול ביפן חשוב שתוודאו שיש לכם את הכיסוי הביטוחי המתאים ביותר למקרה שתזדקקו לו.

יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת ביטוח נסיעות ליפן. סוג תוכנית הביטוח שנרכש משתנה בהתאם לצרכים שלנו ומשך השהות שלנו. לדוגמה, אם נטוס רק לטריפ קצר, כיסוי ביטול נסיעה עשוי להיות משמעותי עבורנו. אבל אם אנו מתכננים שהייה ממושכת ביפן או שיש לנו תנאים מסוימים מראש, אז כיסוי למקרה של הפסקת הטיול יהיה חשוב לא פחות.

ועדיין, הסיבה המרכזית שבגללה נרכוש ביטוח נסיעות ליפן לא תהיה בדרך כלל החשש מהוצאה פתאומית בשל קיצור הנסיעה או ביטולו, אלא מדאגה לבריאות שלנו.

בעוד בארץ אנו מוגנים על ידי ביטוח הבריאות הציבורי, בחו"ל אין לנו כל הגנה למקרה בו נאלץ לפנות לסיוע רפואי. כל טיפול קטן עשוי לעלות לנו סכומי עתק. ביטוח נסיעות ליפן חייב לספק לנו כיסוי רפואי מושלם ומקיף, שלוקח בחשבון את כל הצרכים שלנו ואת תנאי השוק ביפן.

כך לדוגמה, אם בתי החולים המקומיים דורשים הפקדת פיקדון במזומן כתנאי לקבלה לאשפוז, נעדיף להצטייד עם הכרטיס האדום של "פספורטכארד" על פני חלופה אחרת שמציעה לנו החזר בביט. הסיבה היא שבמועד האשפוז כנראה שלא יהיה לנו עשרות אלפי דולרים במזומן, על מנת שיואילו לקבל אותנו לטיפול.

אם כבר מדברים על ביטוח רפואי בטיול ליפן, חשוב לדעת שאם יש לכם מצב רפואי או מחלה קיימת, יש לכך השלכות משמעותיות על הכיסוי הכלול בביטוח הנסיעות ליפן.

בכל פוליסות ביטוח הנסיעות ליפן ישנו סעיף שמחריג את הביטוח עבור המצב הרפואי הקיים. המשמעות היא שללא "הצהרת בריאות" ברורה לחברת הביטוח והוספת כיסוי המגן על החמרה במצב רפואי קיים לא תהיו מכוסים על ידי חברת הביטוח.

כשמדברים על להצטייד בביטוח נסיעות נכון, חשוב לקחת בחשבון גם את גובה הכיסוי. גובה הכיסוי הממוצע הינו $150,000 בעוד שאם אתם רוצים להיות רגועים לגמרי עליכם לשאוף לכיסוי של מיליון דולר.

ביטוח נסיעות ליפן בהתאמה אישית 

כשמדובר בטיול למזרח הרחוק, אנו נערכים לטיסה ארוכה וממושכת שעולה לא מעט. כיום ניתן למצוא בישראל טיסות ישירות לטוקיו, אבל תג המחיר שלהם גבוה משמעותית. מה שמוביל אותנו לא פעם לאתרי השוואת מחירי טיסות ליפן. כמו לדוגמה האתר הנחשב "קליק אנד פליי" שמוזיל משמעותית את מחירי החופשה ביפן.

ביטוח נסיעות לחו"ל לעומת זאת, לא בר השוואה. נכון שיש לא מעט אתרים שמציעים לנו השוואת מחירי ביטוח נסיעות ליפן. אבל חשוב לזכור שהם מחשבים אך ורק את מחיר הביטוח. מערכות השוואת המחירים באינטרנט לא מתוחכמות מספיק בשביל לקרוא במקומנו את הפוליסות, שהם למעשה חוזים של עשרות עמודים בינינו לבין חברת הביטוח.

לעתים אנו סבורים שמצאנו את ביטוח הנסיעות ליפן במחיר הכי זול, ורק לאחר הנחיתה בטוקיו מגלים שאין כיסוי מספיק למזוודות האבודות. או לחילופין, שיש לנו כיסוי רפואי, אבל הוא לא בתוקף בגלל ששכחנו מההיריון.

ביטוח נסיעות ליפן חייב להגיע בהתאמה אישית ויותר ממומלץ לעשות אותו באמצעות איש מקצוע אמיתי. אנחנו לא מדברים על נציג הטלמרקטינג של חברת הביטוח שכל מה שמעניין אותו זה עמידה ביעדי מכירות. אנחנו מדברים על סוכן שמתמחה ספציפית בביטוח נסיעות ליפן.

ב'הירשוביץ פתרונות' פועלת מחלקה ייעודית המטפלת מדי שנה בעשרות אלפי ישראלים הטסים לחו"ל, למזרח הרחוק וכמובן גם ליפן. מומחי ביטוח הנסיעות של 'הירשוביץ פתרונות' יידעו להתאים לכם את ביטוח הנסיעות שנותן את התמורה הטובה ביותר למחיר. גם כיסוי מושלם וגם השוואת מחירי ביטוח נסיעות מול כל החברות המובילות. מומלץ בכם!

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.