פוסטים

איפה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל?

טיולים ליפן
הנהלת האתר

הנהלת האתר

בחירת ביטוח נסיעות לחו"ל: זה יותר קל ממה שאתם חושבים! – מידע כאן.

דבר ראשון, נתחיל בזה שנציין כי אנחנו יודעים שתכנון טיול לחו"ל יכול להיות מלחיץ – מטיסות ועד לינה, יש לכם מספיק על הראש. אבל, דבר אחד לא צריך ליפול בין הכיסאות – ביטוח נסיעות. אם אתם חוששים שמא לא תמצאו את הביטוח הנכון לכם, אז נגיד לכם שרכישת ביטוח נסיעות לא חייבת להיות מסובכת או יקרה מדי. למעשה, מציאת הביטוח הנכון יכולה להיות פשוטה ומשתלמת, אבל צריך להקפיד על 2 ההיבטים הבאים:

  • שקיפות: עליכם להיות שקופים מול חברת הביטוח, ובטוח שלא לנסות להעלים כל מיני היבטים שיכולים לעלות לכם יותר כסף. למשל, אם אתם מתכננים חופשת סקי אתגרית, הביטוח צריך לדעת מזה, גם אם זה יעלה לכם בכיסוי יקר יותר.
  • מחירים: חשוב לערוך השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, כי השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל יכולה לחסוך בין כ-15% – 35% על מחירי הביטוח. אגב, כלל זה רלוונטי ותקף במיוחד כאשר מדובר על חופשה משפחתית עם מספר ילדים, מה שמייקר את העלויות באופן כללי.

הקליקו עבור ==> השוואת מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל בתוך כמה רגעים ספורים.

כיצד לבחור חברת ביטוח נסיעות לחו"ל?

בסופו של יום, ביטוח נסיעות הוא חלק מהותי בכל נסיעה לחו"ל. אל תתנו לעצמכם ליפול לאיזושהי הנחה ש-"לכם זה לא יקרה". הקפידו לתכנן מראש ולמצוא חברת ביטוח נסיעות שמתאימה לתקציב וליעדים שלכם, כמו גם למצבכם הרפואי ולסוגי הפעילויות שתיקחו בהן חלק בחו"ל.

לחברות ביטוח נסיעות רבות יש תוכניות מותאמות אישית המותאמות לתקציב וליעדים של המבוטחים. בנוסף, לעתים קרובות תוכלו לקבל שירות לקוחות 24/7, כך שתוכלו להיות בטוחים שתהיה עזרה זמינה אם משהו חלילה משתבש במהלך הנסיעה. זה סוג של א' ב' בכל הנוגע לבחירת חברת ביטוח, כי כמובן שישנם הבדלי שעות בין מדינות, אז תצטרכו שירות זמין 7\24.

פקטור בבחירת ביטוח נסיעות – היסטוריה רפואית

כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, אתם בעצם רוכשים את הרוח הגבית-כלכלית של חברת הביטוח במקרה שמשהו חלילה משתבש במהלך הנסיעה. לכן, חשוב שתעדכנו את חברת הביטוח בכל בעיה רפואית שעשויה להיות לכם. אם תצטרכו טיפול בחו"ל, חברת הביטוח אמורה לדעת על כך מראש.

לסיכום, טיפ אחרון מאיתנו, אמנם המחירים בין חברות הביטוח דומים, אבל לכל חברת ביטוח יש הגבלות והחרגות שונות בפוליסה. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל. השוואה זו יכולה לחסוך עשרות שקלים לאדם בודד ועד אלפי שקלים למשפחות עם ילדים. השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל צריכה לקחת לכם מהזמן דקות בודדות בלבד. במילים אחרות, אל תוותרו על קלף המיקוח שלכם.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.