פוסטים

טיולים בצפון לקבוצות

הנהלת האתר

הנהלת האתר

מבררים על טיולים בצפון לקבוצות? עם היסטוריה עשירה, תרבויות מגוונות וטבע שובה לב הממתינים לכם, מעולם לא הייתה הזדמנות טובה יותר לחקור את היופי והקסם של אזור זה. ריכזנו עבורכם מדריך מקיף לטיולים קבוצתיים שישאיר אתכם ואת חבריכם עם זיכרונות בלתי נשכחים, קשרים קרובים יותר והערכה מחודשת לארץ ישראל המדהימה.

אזור הגליל העליון בישראל הוא יעד שובה לב המציע שילוב יפהפה של היסטוריה, תרבות ופלאי טבע מעוררי השתאות. אידיאלי לטיולים קבוצתיים, אזור זה מלא בחוויות קסומות שירתקו את מוחם וליבם של חבריכם המטיילים.

התחילו את המסע שלכם בביקור בעיר המיסטית צפת, מקום הידוע כמרכז המיסטיקה של הקבלה. הרגישו את האנרגיה הרוחנית בעודכם משוטטים ברחובותיה הצרים של העיר והתפעלו מבתי הכנסת המדהימים. אסור להחמיץ את גלריות האמנות הצבעוניות, המציגות לראווה את כשרונותיהם של אמנים מקומיים ואת המורשת היצירתית של האזור.

אחרי מנה של תרבות, קחו את הקבוצה שלכם לטיול ברמת הגולן המלכותית. כשתעלו לגבהים הגבוהים יותר, תתוגמלו בנופים פנורמיים של ישראל, סוריה ולבנון. נופים עוצרי נשימה אלה משמשים כרקע מושלם לתמונות קבוצתיות ראויות לאינסטגרם או פשוט לרגע של הרהור שקט.

שום טיול בגליל העליון אינו שלם בלי ביקור באחד היקבים הוותיקים בישראל. למדו את הסודות מאחורי ייצור היינות עטורי הפרסים שלהם, וכמובן, התפנקו במפגש טעימות יין מענג.

סיימו את היום בטבילה מרגיעה במימיו המרעננים של נחל הבניאס, או טבלו את עצמכם בתרבות המקומית בביקור בכפר דרוזי אותנטי. קבוצתכם תצא מהגליל העליון עם זיכרונות בלתי נשכחים והערכה עמוקה יותר ליופיו ולהיסטוריה של האזור.

לחוות את הריגוש של רפטינג בנהר הירדן עם הקבוצה שלך

מבחינת הצעות לרפטינג , התכוננו להרפתקה בלתי נשכחת עם הקבוצה שלכם בעודכם מפליגים במורד נהר הירדן האדיר. הנהר, שהוא הארוך ביותר בישראל, מציע הזדמנויות מרגשות לחקור את נופיו המדהימים ואת ההיסטוריה המרתקת שלו. בעודכם חותרים במים הצלולים, תוכלו להתפעל מהצוקים הדרמטיים, הצמחייה העבותה וחיות הבר המגוונות שקוראות לאזור זה בית.

תוכלו לבחור בין מסלול נופי מרגיע, מושלם למתחילים או למשפחות, או מסלול מלא אדרנלין ואקשן להרפתקנים יותר. האפשרות העדינה מספקת הזדמנות לספוג את הנוף עוצר הנשימה בקצב נינוח, ואילו המסלול המאתגר יותר יגרום לכם לקפוץ דרך מפלים גועשים, לנווט בפניות צפופות ולצלול מעל טיפות מלהיבות.

עם מדריכים מנוסים, ציוד מקצועי ונוף עוצר נשימה, הקבוצה שלך תהיה בטוחה שיש לה את הזמן של חייהם. הבטיחות וההנאה שלכם הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן כל הציוד וההדרכה הדרושים יסופקו לפני היציאה למסע מרגש זה. במהלך ההרפתקה, תהיה לכם גם הזדמנות להתקרר בבריכות טבעיות וללמוד על ההיסטוריה העתיקה והמשמעות התרבותית של נהר הירדן.

אחרי יום מלהיב על המים, תוכלו ליהנות מארוחת צהריים של על האש באזור פיקניק מרגיע ליד הנהר. שתפו סיפורים וספרו את הזיכרונות והאדרנלין שחוויתם יחד בעודכם נהנים מהפסטורליה של הטבע.

תכנון טיול גיבוש בצפון

מחפשים חווית גיבוש וגיבוש צוות ייחודית ומרתקת עבור העובדים שלכם? אל תחפשו רחוק יותר מצפון ישראל. התחילו את הטיול ב"חפש את המטמון" מרתק ברחובותיה העתיקים של העיר העתיקה של עכו, תוך חשיפת ההיסטוריה העשירה והפנינים הנסתרות שלה. פעילות אינטראקטיבית זו מעודדת עבודת צוות, תקשורת וחשיבה אסטרטגית, מיומנויות חיוניות לסביבת עבודה מוצלחת.

העמידו את כישוריהם הקולינריים של העובדים שלכם למבחן באתגר בישול צוותי, בו הם יעבדו יחד ליצירת חגיגה ישראלית מסורתית. תרגיל גיבוש צוות מהנה וטעים זה מקדם שיתוף פעולה ומחזק את הקשרים בתוך הקבוצה. לאחר הארוחה המשותפת, קחו חלק בפעילות מאתגרת בחדר בריחה שתעמיד במבחן את כישורי החשיבה הביקורתית, פתרון הבעיות והתקשורת של הצוות שלכם. חדרי בריחה נועדו לטפח שיתוף פעולה ואמון, ומספקים גם הזדמנות לעובדים שלכם לחדד את יכולות ניהול הזמן והארגון שלהם.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.