פוסטים

ביטוח נסיעות ליפן בזול – השוואת מחירי ביטוח

ביטוח נסיעות ליפן
הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת דילים ליפן               |               הזמנת טיולים מאורגנים ליפן

כיצד לבחור את ביטוח הנסיעות ליפן הזול ביותר?

ביטוח נסיעות ליפן עם Smartt

בעזרת סמארט תוכלו למצוא את ביטוח הנסיעות הזול ביותר, לבצע השוואה ורכישה דיגיטלית מהירה.
smartt מציעה מגוון פוליסות מחברות הביטוח המובילות בישראל עם כיסויים מגוונים, הצעות בהתאמה אישית וכל זאת במחירים תחרותיים.

לחצו כאן להשוואה ורכישת ביטוח נסיעות ליפן עם סמארט

השוואת מחירי ביטוח נסיעות ליפן עם ביטוחו"ל בקליק

לעיתים מנועים שונים יכילו הצעות בלעדיות מחברות הביטוח כך שתמיד מומלץ לבדוק בשני מנועי השוואת מחירים לפחות כדי להיות בטוחים שאין הצעה בלעדית שחמקה מעינכם, ביטוחו"ל בקליק הינו מנוע השוואת מחירים נוסף לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל בזול.

לחצו כאן להשוואת מחירים בעזרת ביטוחו"ל בקליק

ביטוח נוסעים ליפן דרך Ekta

במידה והשפה האנגלית אינה זרה עבורכם ואת מרגישים בנוח לתקשר עם חברת ביטוח מחו"ל צירפנו עבורכם המלצות לחברות זולות ואמינות שיעזרו לכם לחסוך אפילו יותר.
חברת הביטוח Ekta הינה חברה בינלאומית המציעה ביטוח נסיעות לחו"ל גם לאזרחים ישראלים.
החברה מציעה שירות לקוחות זמין  24/7 בשפה האנגלית, אמינה מאוד וידועה במחיר הביטוח הזול שמציעה למטיילים ליפן.

לרכישת ביטוח נסיעות זול לחו"ל עם חברת Etka לחצו כאן

ביטוח ליפן דרך Visitors Coverage

אופציה נוספת ומומלצת מאוד עבור אזרחים ישראלים הנוסעים ליפן הינה חברת Visitors Coverage החברה נחשבת לאמינה וזולה ומציעה מנוע השוואת מחירים ממגוון חברות הביטוח המובילות בעולם, התאמה אישית של הפוליסה ורכישה דיגיטלית מהירה.

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח ורכישה בעזרת חברת Visitors Coverage

לחצו כאן להשוואת מחירי ביטוח ורכישה בעזרת חברת Visitors Coverage

עוד המלצות חשובות למטיילים ביפן

כרטיסי טיסה ליפן מומלץ לרכוש אחרי ביצוע השוואת מחירים יעילה באמצעות מערכת אמינה שדרכה ניתן למצוא טיסות ליפן במחירים משתלמים ולבצע את הרכישה באופן ישיר. גם טיסות פנים ביפן כדאי לרכוש אחרי השוואת מחירים חכמה.

בדרך כלל תחבורה ציבורית ביפן נחשבת יעילה ונוחה מאוד. במדריך שלנו תמצאו מידע על אוטובוסים ביפן, רכבות ביפן, מעבורות ביפן ועוד, וכן המלצה על השוואת מחירים יעילה בין אמצעי תחבורה שונים ורכישת כרטיסים. אם אתם מתכננים טיול שכולל נסיעות בינעירוניות ארוכות, יתכן שהאופציה העדיפה עבורכם היא השכרת רכב ביפן.

סביר להניח שבמהלך החופשה ביפן תבלו לפחות לילה או שניים בטוקיו, בירת יפן. לפני שתזמינו מלון, כדאי לכם לקרוא את המדריכים שלנו על מלונות מומלצים בטוקיו ומלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו בהם תמצאו מקומות אירוח בטוקיו מסוגים שונים, שקיבלו חוות דעת טובות וציונים גבוהים במיוחד מאורחים ששהו בהם בעבר.

במדריך שלנו בנושא כסף ביפן תוכלו לקבל מידע שיעזור לכם לתכנן את הטיול מבחינה כלכלית. עוד מומלץ לקרוא את המדריך שלנו בנושא הזמנת ין יפני לנתב"ג לפני שאתם מצטיידים במטבע המקומי לקראת הטיסה.

רכישת סים ליפן או eSim ליפן הוא עוד משהו שחשוב לטפל בו, ומומלץ לעשות זאת לפני הטיסה. במדריך שלנו תמצאו המלצה על מספר חברות אמינות שמציעות חבילות גלישה מותאמות לתיירים.

יפן היא מדינה מיוחדת, ולא לכולם מתאים לטייל בה באופן עצמאי. אם אתם מעדיפים את האופציה של טיול מאורגן ביפן, במדריך שלנו תמצאו מידע על חברות מומלצות המציעות טיולים מאורגנים ליפן.

בעזרת המדריך על אוכל ביפן תוכלו לתכנון טיול קולינרי ביפן או להזמין אטרקציות קולינריות מומלצות. בנוסף תמצאו בו מידע על כשרות ביפן, אוכל טבעוני וצמחוני ביפן ועוד. בנוסף, אתם מוזמנים לקרוא גם את המדריך על אוכל בטוקיו, אם אתם מתכוונים למקד את החוויות הקולינריות לביקור בבירה.

על מנת לעזור לכם לתכנן טיול ביפן הכנו עבורכם את מפת יפן בעברית למטייל הישראלי.

במידה ואתם מתכננים טיול משפחתי ביפן, כדאי לכם להיכנס אל המדריך המלא ליפן עם ילדים, ולגלות בו מגוון פעילויות ואטרקציות שמתאימות במיוחד למשפחות עם ילדים.

ביטוח נסיעות ליפן במחיר הזול ביותר – איך להשוואת תנאי פוליסות שונות

עידן האינטרנט פתח בפנינו אפשרויות רבות, המידע הזמין וכלים שונים הפכו מטיילים למומחים של ממש בתכנון נסיעות לחו"ל כך למעשה מלאכת תכנון הטיול ליפן שבעבר הייתה משימה לא פשוטה נהפכה לפשוטה וקלה לכל מי שבעל יכולת תפעול בסיסית של מחשב.

כיום ישנם מגוון אפשרויות לחיפוש אחר הטיסות הזולות ביותר, אילו מלונות הכי משתלמים, המסעדות עם האוכל הטעים ביותר ואטרקציות שאסור לפספס, רוב האנשים כשמגיעים לרכוש ביטוח נסיעות ליפן מתייאשים מאורכם של הפוליסות המוצעות מה שגורם לבלבול רב גם למטייל המנוסה ביותר, לכן מטיילים רבים מקצרים את הדרך בהשוואת הצעות הביטוח ובוחרים באופציה הראשונה שמוצעת לנו או אחת כזו במחיר מוזל עם כיסוי מינימלי או לא מתאים לאופיו של הטיול כך למעשה נוצר מצב שיש לנו ביטוח שלא מכסה אותנו כראוי במקרה הצורך.

לפני נסיעה ליפן חשוב לקחת בחשבון שביטוח נסיעות לחו"ל עם תנאי פוליסה טובים מעניק לכם ראש שקט מדאגות, בחירת פוליסה נכונה תבטיח שגם במקרה שאיבדתם חפצים יקרי ערך, תאלצו לבטל או לקצר את הטיול או חלילה תהיו בצורך רפואי דחוף, תוכלו לקבל מענה ותהיו מכוסים מבלי להינזק באלפי ולעיתים אפילו מאות אלפי שקלים. לכן, כאשר אתם מחפשים ביטוח נסיעות ליפן במחירים זולים חשוב לבדוק ולוודא את רכיבי הפוליסה ולהשוות לא רק בין המחירים אלא גם את הכיסוי שהביטוח מעניק לכם.

בעזרת השירותים המומלצים שהזכרנו בראשית הכתבה תוכלו לבצע השוואת מחירים חכמה בין חברות ביטוח שונות המציעות ביטוח נסיעות ליפן בזול, לבצע דרכם רכישת פוליסה בדקות בודדות ובמקרה של אירוע ביטוחי לקבל שירות במהירות ויעילות. בעזרת שירותי השוואת המחירים תוכלו למצוא פוליסה במחיר המשתלם ביותר ולאחר מכן להתאים עבורכם את ההרחבות בהתאם לאופיו של הטיול שלכם ביפן, כך למעשה תוכלו לבחור רק את ההרחבות הדרושות לכם וכך למצוא את ביטוח הנסיעות הזול ביותר אך עדיין להיות מכוסים באופן מלא.

כדאי לקחת בחשבון שכאשר רוכשים ביטוח נסיעות ליפן בצורה דיגיטלית באונליין אין בעצם סוכן ביטוח שיסביר לכם את המשמעות של כל סעיף וסעיף ועל מה בעצם אתם מכוסים. לכן, עליכם חלה האחריות לקרוא את סעיפי החוזה ולבדוק אילו מההרחבות דרושות עבורכם, אילו החרגות יש לפוליסה (מקרים חריגים שבהם הפוליסה לא תכסה אתכם) מהן תקרות הכיסוי בתנאי הפוליסה וכו'. כאשר אתם קוראים את הפוליסה הקדישו לכך את הזמן המתאים, שבו בנחת כדי לקרוא ולוודא את כל הפרטים, כך תוכלו להיות בטוחים שמצאתם את ביטוח הנסיעות הטוב ביותר לטיול שלכם ביפן.

מה צריך לכלול ביטוח נסיעות בסיסי ליפן?

ביטוח נסיעות בסיסי ליפן צריך לכלול כיסוי הוצאות רפואיות (כולל הוצאות אשפוז ותרופות), פינוי לבית חולים, הטסה לישראל, טיפולי חירום בשיניים, הטסת מלווה למקום אשפוזו של המבוטח בחו"ל, הוצאות הארכת השהות בחו"ל בעקבות אירוע ביטוחי, הטסה של גופה וכיסוי היריון עד שבוע 12 שאובחן בחו"ל לראשונה.

גם אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות ליפן במחיר הכי זול שניתן אל תתפשרו על סעיפים אלו, ודעו שתנאי הפוליסה הבסיסית כוללים את הכיסויים שהזכרנו ובדקו אם נדרשים עבורכם כיסויים נוספים, בעזרת כלי השוואת מחירי הביטוח תוכלו להוסיף אותם ולבדוק את עלות התוספת הדרושה.

אנא שימו לב: מדריך זה אינו מהווה המלצה מקצועית! כשאר אתם רוכשים ביטוח נסיעות ליפן
או לכל מדינה בחו"ל חשוב לקרוא את הפוליסה ותנאיה טרם הרכישה. במידה ואתם לא מרגישים בטוחים שהבנתם את תנאיה במלואם, עדיף להתייעץ עם גורם מוסמך ולא להסתכן. צוות התמיכה של שירותי השוואת המחירים ישמחו לענות ולסייע לכם בכל שאלה או ספק שיעלה.

במידה ואתם עדיין לא מרגישים בנוח פנו לגורם מקצועי שאתם סומכים עליו באופן מלא כיוון שעצם רכישת פוליסת נסיעות לטיול ביפן צריכה לספק עבורכם שקט נפשי וראש נקי מדאגות.

דברים נוספים שהיינו ממליצים לכם לשים אליהם לב הוא גיל המבוטח ואורך הנסיעה, תאריך הביטוח עשוי להשתנות בהתאם לגילו של המבוטח כך שעבור נוסעים מבוגרים הביטוח עלול להיות יקר יותר מאשר אלו של הנוסעים הצעירים. כמו כן תוקף הביטוח הוא בהתאם לתקופת הנסיעה שהגדרתם בעת הרכישה, במקרה והחלטתם להאריך את שהותכם ביפן תוכלו עדיין להאריך את תוקף הביטוח עד למועד סיום הנסיעה באישור החברה המבטחת אלא אם חל שינוי במצב בריאותו של המבוטח.

במקרה שחלילה נקלעתם למצב חירום במהלך הטיול שלכם ביפן יש ליצור קשר מידי עם מוקד החירום של חברת הביטוח לקבלת עזרה והכוונה. גם במקרה בו יש לכם צורך בטיפול רפואי במהלך החופשה תוכלו לקבל סיוע ממוקד השירות של החברה ולברר היכן תוכלו לקבל טיפול, מהי מידת הזכאות ועוד. גם אם שילמתם בעצמכם או חברת הביטוח שילמה ישירות למוסד הרפואי שקיבלתם ממנו טיפול שימרו קבלות וכל מסמך שמעיד על ביצוע התשלום ותדאגו להעתק למקרה שתאבדו את המסמכים.

איך לרכוש ביטוח נסיעות ליפן אונליין?

היכנסו לאחד מן השירותים המופיעים בראשית המדריך, הזינו את תאריכי הטיסה, אנא שימו לב שבחירת תאריכים נכונה חשובה מאוד בבחירת תאריכים נכונה כך שתהיו מכוסים מיום הטיסה ועד ליום החזרה לארץ.
הזינו את פרטי הנוסע הראשי, על הנוסע הראשי להיות בן 18 ומעלה, בהמשך תוכלו להוסיף מבוטחים נוספים.
מלאו את הצהרת הבריאות, אנא ודאו כי אתם קוראים אותה בצורה קפדנית וסמנו את כל הפרטים הרלוונטים אליכם. כפי שהזכרנו קודם גיל ומצב בריאותי עשויים להוות השפעה על מחירה של הפוליסה המוצעת ובמידה ולמי מנוסעים של בעיה רפואית מורכת תתבקשו למלא פרטים נוספים ונציג החברה ייצור עימכם רשר כדי להשלים מולכם את התהליך.

בשלב זה כאשר תסיימו למלא את כל הפרטים תופיע לכם מחירה של פוליסת הנסיעות הזולה ביותר וכעת תהיה לכם אפשרות בחירה לכיסויים נוספים, עם כל הוספה או הסרה של כיסוי תוכלו לראות את השינוי במחיר ולהחליט אם הוספת הכיסוי כדאית עבורכם.

כיסויים והרחבות מומלצים לביטוח נסיעות ליפן

ברבים מן המקרים בדף הפוליסה יופיע תיאור כללי של סוג הכיסוי הבסיסי וכדי לדעת בדיוק מהו כולל עליכם לקרוא את תנאי הפוליסה המלאים שלרוב גם יכילו:

חיפוש איתור והצלה

כיסוי מסוג זה יהיה כלול במסגרת הפוליסה הבסיסית של ביטוחי הנסיעות לחו"ל, הוא מיועד למקרים בהם נדרש איתור והצלה של המבוטח כיסוי מסוג זה חשוב מאוד בעיקר למטיילים היוצאים לטבע אך גם במקרים של אסונות שדורשים פינוי של המבוטח או חילוצו.

אחריות כלפי צד ג'

כיסוי זה עבור מקרים של נזק לצד שלישי במהלך הטיול שלכם ביפן, גם כאן מדובר בכיסוי בסיסי שמגיע לרוב בכל פוליסת נסיעות בסיסית לחו"ל אך חשוב לבדוק מהי תקרת הפיצוי והאם יש דמי השתתפות עצמית.

ביטוח כבודה

כיסוי מסוג זה הינו עבור מקרים של איבוד, עיכוב גנבת הכבודה במהלך הטיסה שלכם ליפן ונועד לכסות את ההוצאות שנגרמו לכם בעקבות מקרים אלו. גם במקרה זה סכום הכיסוי המקסימלי מצוין בתנאי הפוליסה. במידה ואתם מתכוונים לרכוש ביטוח נסיעות ליפן עבור מספר נוסעים תוכלו לבחור ולבטח את הכבודה של רק חלק מהנוסעים.

כיסויי קורונה – ביטוח נסיעות ליפן בעידן וירוס הקורונה

נכון לספטמבר 2023

גם היום כשנראה שוירוס הקורונה חלף מהעולם, אנחנו עדיין עדים להידבקויות בנגיף, במידה ואתם מתכננים טיול ליפן בעידן הנוכחי, אין אנו יודעים מה עלול לקרות מחר, חשוב לבטח את עצמנו ולהיות מכוסים מפני תרחישים שונים שעלולים להיווצר בעקבות נגיף הקורונה לסוגיו העלולים להפתיע אותנו טרם הטיסה, במהלכה או בזמן החזרה לארץ.

במהלך תקופת הקורונה חלק מחברות הביטוח הודיעו כי לא יסכימו למכור ביטוח נסיעות לכל מדינות אסיה כך קרה שמטיילים רבים לא יכלו לרכוש ביטוח נסיעות גם למדינות אסייתיות שאינן סין כמו יפן.

חשוב לדעת שבמידה ויש אזהרה רשמית של משרד הבריאות לגבי טיסה למדינה מסוימת חברות התעופה מחויבות לאפשר לנוסעים לבטל את טיסתם תוך זיכוי כספי מלא של כרטיס הטיסה ללא עלות דמי ביטול.
זכות זו עומדת לצידכם ללא קשר לביטוח הנסיעות שלכם. גם במקרה וחברת התעופה החליטה לבטל את הטיסות ליעד מסוים תהיו זכאים להחזר כספי גם אם לא רכשתם ביטוח מכל סוג. 

מה עושים במקרה ולא קיימת אזהרה רשמית של משרד הבריאות? 

ניתן לרכוש הרחבה מיוחדת לביטוח הנסיעות לטיול שלכם, כיסוי זה נקרא "כיסוי ביטול נסיעה"

כך ובמידה ועולה חשש להתפשטות מחודשת של הנגיף תוכלו להוסיף הרחבה לביטוח הנסיעות אשר יעניק לכם כיסוי בסך של עד 5,000 דולר במקרה של הידבקות בנגיף.

כיסויי ביטוח נסיעות לחו"ל נוספים אשר ייחודיים לתקופת הקורונה:

ביטול נסיעה במקרה של בידוד

במידה ואתם נדרשים מכל סיבה שהיא להיכנס לבידוד, כמובן שלא תהיה באפשרותכם לצאת לנסיעה ותאלצו לספוג את הוצאות הנסיעה בעצמכם, לכן ישנה האפשרות לרכוש הרחבת הכיסוי לביטול נסיעה עקב בידוד קורונה.

כיסוי לקיצור נסיעה בעקבות סגר

דמיינו לכם את הסיטואציה הבאה, אתם נמצאים כבר ביפן עפים על הטיול שלכם ולפתע מודיעים בערוצי החדשות שישנה כוונה להטיל סגר מחודש בעקבות עליה בתחלואה.
בדיוק עבור זה נוצר ה"כיסוי לקיצור הנסיעה בעקבות סגר" המאפשר לכם לקצר את נסיעתכם ולקבל החזר עבור ההוצאות שנגרמו, בסך של עד 5,000$ שמתוכם עד 2,000$ מהם מיועדים עבור שינוי כרטיס הטיסה.

כיסוי להארכת השהייה בחו"ל עקב קורונה

הרחבה זו מיועדת למצב בו אתם נאלצים להישאר ביפן מעבר לתקופת הביטוח כי חליתם בקורונה או שנחשפתם לחולה מאומת ואתם נדרשים להישאר בבידוד.
כיסוי זה יעניק לכם 100$ ליום עבור לינה ועד 1,500$ עבור שינוי כרטיס הטיסה.

כיסוי לרכישת תרופות לנגיף הקורונה 

במצב שבו אתם נאלצים להאריך את שהותכם ביפן מעבר לתקופת הביטוח, בעקבות הדבקות בנגיף או עקב צורך בבידוד, תהיו זכאים להחזר של עד 3,000$ עבור רכישת תרופות מרשם הדרושות לכם לטיפול במצב הרפואי שנקלעתם אליו.

לאחר בחירת הכיסויים נשאר השלב האחרון והוא התשלום, שיטת התשלום המקובלת בשירותים אלו היא בעזרת כרטיס אשראי, לאחר התשלום אם לא התבקשתם קודם לכן תתבקשו להזין כתובת מייל ומספר טלפון של הנוסעים לשליחת הפוליסה והקבצים המצורפים, כאשר תקבלו אותם הקפידו להדפיס ולשמור לכם לפחות 2 עותקים של הפוליסה ופרטי חירום ליצירת קשר ושימרו עליהם היטב ביחד עם שאר המסמכים לנסיעה.
זהו כעת נשאר לכם רק לחכות לטיסה וליהנות מהמדינה המדהימה הזו בראש שקט, צוות מדריך יפן מאחל לכם טיסה מהנה והכי חשוב מבוטחת ובטוחה!  

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.