פוסטים

מלונות מומלצים בטוקיו – הסקירה המקיפה ביותר בעברית

הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת דילים לטוקיו               |               הזמנת טיולים מאורגנים ליפן

אם אתם חושבים על חופשה ביפן, ודאי שמתם לב שמלונות בטוקיו הם עניין לא זול. איך אפשר למצוא מלונות זולים בטוקיו בלי להתפשר על האיכות? הכנו עבורכם את המדריך הזה, שכולל המלצות וטיפים שיעזרו לכם לחסוך הרבה כסף. לפני שאתם מתחילים לחפש את המלון הכי זול והכי שווה בטוקיו, מומלץ לקרוא את המדריך הבא.

אספנו עבורכם את ההמלצות הכי שוות למקומות לינה בטוקיו מכל סוג, החל מקפסולות ועד לדירה למשפחות בטוקיו. את החיפושים ביצענו באמצעות מספר מנועי השוואת מחירים מובילים למלונות בחו"ל. תוכלו לבחור במלונות בטוקיו ובמקומות לינה בטוקיו המצוינים בהמשך, או לבצע חיפוש עצמאי במערכות המופיעות במדריך:

אחד הכלים הכי מוכרים להשוואת מחירים ולהזמנת מקומות לינה בחו"ל הוא booking, וכמובן שתוכלו להשתמש בו גם למציאת מקומות לינה מומלצים בטוקיו. עוד כלי מוכר לחיפוש מלונות בחו"ל הוא agoda. אם אתם מעדיפים לחפש אכסניות והוסטלים בטוקיו, תוכלו להשתמש במערכת של Hostelworld. למציאת דירות נופש בטוקיו אפשר לנסות לבצע חיפוש באתר ייעודי לדירות נופש בחו"ל Vrbo. בהמשך המדריך תמצאו הסברים מפורטים והמלצות חשובות לגבי חיפוש עצמאי במערכות אלה ובאחרות.

חופשה ביפן – עוד המלצות חשובות למטיילים

אנחנו ממליצים להזמין טיסות ליפן וטיסות פנים ביפן רק אחרי שמבצעים השוואת מחירים מקיפה בין כמה שיותר חברות. במדריכים שלנו תמצאו מנוע השוואת מחירים שיאפשר לכם גם להזמין כרטיסי טיסה אחרי שתמצאו את ההצעה המתאימה לכם.

במדריך שלנו בנושא ביטוח נסיעות ליפן תמצאו מנוע השוואת מחירים שיעזור לכם להשוות בין מספר חברות מוכרות ומהימנות ושדרכו ניתן לבצע גם הזמנה של פוליסת ביטוח המותאמת לצרכים שלכם.

על מנת ללמוד על דרכי ההתניידות במהלך החופשה ביפן, תוכלו לקרוא את המדריך שלנו בנושא תחבורה ציבורית ביפן, שבו תמצאו מידע על רכבות ביפן, אוטובוסים ביפן, הסעה משדה התעופה ביפן, מעבורות ביפן ועוד.

אם אתם מתכננים לטייל רק בערים גדולות ביפן, כמו טוקיו ואוסקה, רוב הסיכויים הם שתוכלו להסתפק בתחבורה ציבורית, שהיא יעילה ונוחה מאוד. אבל אם בכוונתכם לנוע ביפן מעיר לעיר, או לבקר באזורים כפריים, יתכן שתעדיפו את האופציה של השכרת רכב ביפן. במדריך שלנו תמצאו מנוע השוואת מחירים שיעזור לכם למצוא ולהזמין רכב שכור ביפן במחירים משתלמים.

נושא נוסף שכדאי לא להשאיר לרגע האחרון הוא רכישת Sim ליפן ו-eSim ליפן. במדריך שלנו תמצאו הסברים וטיפים, וכן קישורים למספר חברות אמינות, שמהבדיקות שלנו מציעות דילים משתלמים במיוחד.

יפן היא אחת המדינות היקרות בעולם. במדריך שלנו בנושא כסף ביפן תמצאו המלצות לגבי התנהלות כספית אחראית ויעילה ביפן. בנוסף, כדאי לכם לקרוא את המדריך בנושא רכישת ין יפני בנתב"ג שמציע דרך נוחה ויעילה להצטייד מראש במטבע המקומי.

מאתגר מאוד לתכנן חופשה בטוקיו עם תקציב מוגבל, אבל אם אתם מחפשים מקומות אירוח זולים במיוחד בבירת יפן – מלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו, שזכו לציון גבוה ממבקרים ששהו בהם – כדאי לכם לבדוק גם את המדריך שלנו להוסטלים ומלונות זולים בטוקיו. מדובר במקומות אירוח שלא מתאימים לכל אחד, אבל יתכן שתמצאו פתרונות שיתאימו לצרכים שלכם.

אוכל ביפן הוא אטרקציה בפני עצמו, ורבים מהתיירים ביפן מחפשים בה, בין היתר, חוויות קולינריות ששווה לשלב בטיול. על מנת ללמוד על הנושא ולקבל מידע על הזמנת פעילויות קולינריות מיוחדות בארץ השמש העולה אתם מוזמנים לקרוא את המדריכים שלנו בנושא אוכל ביפן ואוכל בטוקיו.

את תכנון הטיול ביפן כדאי להתחיל בהכרת המדינה והיעדים המרכזיים בה. לשם כך תוכלו למצוא כאן את מפת יפן בעברית למטיילים מישראל. על המפה מופיעים היעדים המרכזיים ברחבי המדינה, ולחיצה על הסמנים השונים תקשר אתכם לכתבה על היעד, בו תוכלו ללמוד על המקום ועל האטרקציות השונות שתמצאו בו.

מלונות מומלצים בטוקיו

מלון מומלץ בטוקיו ליד שדה התעופה – Hotel Nikko Narita מלון ניקו נריטה

אם אתם מחפשים מלון מומלץ ליד שדה התעופה של טוקיו (נאריטה), מלון ניקו נריטה הוא הבחירה המושלמת. הוא לא יקר מדי, ועם זאת הוא מציע לינה מפנקת, נוחה, ומודרנית עם כל האיבזור הנדרש. בנוסף, המלון מציע גם הסעה ללא עלות משדה התעופה נריטה, שנמצא במרחק של כעשר דקות נסיעה בלבד. מתחם המלון כולל מסעדה, חנות נוחות, חדרים במגוון גדלים (כולל חדר גדול למשפחות), ועוד… ראה עוד


מלון זול ומומלץ בטוקיו – Hotel Gracery Asakusa מלון גרייסרי אסקוסה

מלון גרייסרי אסקוסה מציע שילוב נדיר במיוחד של מיקום מדהים, קרבה לתחנת הרכבת, מחיר זול יחסית, וחדרים מפנקים. המלון מציע חדרים מאובזרים היטב שמתאימים לזוג או לזוג פלוס אחד/שניים, וגם ארוחת בוקר (שבחלק מהתעריפים כלולה במחיר). החדרים כוללים מיזוג אוויר, מקרר, קומקום וטלוויזיה, בין היתר. בנוסף, קיימת אופציה לחדרים נגישים. ראה עוד


מלון מומלץ בטוקיו עם ילדים – Tosei Hotel Cocone Asakusa Kuramae מלון טוסאיי אסאקוסה

מלון טוסאיי שבאסאקוסה הוא מלון מומלץ בטוקיו למשפחות עם ילדים, במרחק הליכה מתחנת הסאבווי טאווראמצ'י. קשה מאוד למצוא מלונות למשפחות עם ילדים בטוקיו שמציעים חדר משפחתי עם מקום לכל המשפחה, במיקום טוב ובמחיר טוב.

https://www.youtube.com/watch?v=AAcfy95llH4&t=11s

לכן, זו מציאה אמיתית. החדרים המשפחתיים הם במחיר מאוד תחרותי, וכוללים מספיק מקום לכולם, עם מיטות קומותיים נוחות ומרווחות, וכל האיבזור הנדרש (טלוויזיה, שולחן עבודה, פינת קפה וכול'). ראה עוד

לעוד מלונות מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים קראו עוד


הוסטל מומלץ בטוקיו – הוסטל ליטל ג'אפאן Little Japan Hostel

אחד ההוסטלים הכי מומלצים בטוקיו הוא הוסטל בשם "ליטל ג'אפאן", שנמצא ברובע טאיטו סיטי, במרחק הליכה מתחנת אסקוסבשי. האווירה קהילתית ונעימה, וניתן לבחור בין לינה במגורים משותפים או בחדר פרטי (עם מקלחות ושירותים משותפים בשתי האופציות). ניתן, בנוסף, גם ליהנות מפינות ישיבה ובית קפה מקסים. ראה עוד


מלון מומלץ בשינג'וקו – Galois Hotel Shinokubo מלון גאלויס שינוקובו

מחפשים מלון מומלץ בשינג'וקו? מצאתם. מלון גאלויס נמצא ברובע שינג'וקו, במרחק של כ2 דקות הליכה מתחנת הרכבת הקרובה, וכ20 דקות הליכה מהתחנה של שינג'וקו.

גאלויס מציע שילוב של מיקום נהדר, מחירים מעולים ותחרותיים, וגם לינה מפנקת ללא פשרות. החדרים מודרניים ופרטיים. בנוסף, במתחם המלון פועלת מסעדה עם ארוחת בוקר מעולה, וניתן להיעזר גם במכבסה שנמצאת במלון. ראה עוד


מלון מומלץ במרכז טוקיו – Daiwa Roynet Hotel Ginza PREMIER

דאיווה רוינט הוא מלון מומלץ במרכז טוקיו, במרחק הליכה ממספר תחנות רכבת, כולל טוקיו סטיישן שממוקמת במרחק של כעשר דקות הליכה. יחסית למלונות אחרים באיזור הכי מרכזי בעיר, המחיר של המלון מאוד תחרותי. בנוסף, הוא נמצא במרחק הליכה קצר ממספר אטרקציות תיירותיות. החדרים במלון דאיווה מפנקים ומאובזרים (טלוויזיה, מקרר, קומקום, מוצרי טיפוח ועוד), וניתן להיעזר בשירותים כמו שמירת חפצים, שירות כביסה ועוד. ראה עוד


מלון 3 כוכבים מומלץ בטוקיו –  BnA_WALL מלון אומנות בטוקיו

מלון האומנות BnA WALL הוא מלון 3 כוכבים מומלץ בטוקיו שלא דומה לאף מלון שהייתם בו. המלון ממוקם ברובע ניהונבאשי, במרחק הליכה קצר ממספר תחנות של תחבורה ציבורית.

הוא כולל מגוון רחב של חדרים שמעוצבים בסגנונות שונים, ויגרמו לכם להרגיש כאילו אתם ישנים באמצע מוזיאון אומנות מודרנית. בנוסף, במתחם פועלת מסעדת ביסטרו טרנדית, ומוצגות מגוון תערוכות משתנות. ראה עוד


מלון 4 כוכבים מומלץ בטוקיו – TOKYO EAST SIDE HOTEL KAIE טוקיו איסט סייד קאייה

אם אתם מחפשים מלון ארבעה כוכבים בטוקיו, מלון קיה הוא מציאה נדירה. בלוקיישן מדהים במרחק של כמה צעדים מתחנת הרכבת שיומי, מלון קאיה מציע אירוח מפנק עם מגוון סוגי חדרים מרווחים במיוחד (כולל חדרי משפחה), מסעדה, ארוחות בוקר ועוד. כל הטוב הזה מגיע במחירים מאוד תחרותיים ביחס למלונות 4 כוכבים בטוקיו. ראה עוד


מלון 5 כוכבים מומלץ בטוקיו – Imperial Hotel Tokyo מלון אימפריאל טוקיו

אימפריאל הוא מלון חמישה כוכבים מומלץ בטוקיו בזכות דירוג מדהים של 9.0 בבוקינג, מיקום מטורף בלב העיר ליד תחנת טוקיו, וכמובן חווית לינה של פעם בחיים. מדובר במלון היסטורי עם אווירה יוקרתית, יחס אישי, מגוון רחב של מסעדות, חדר מוזיקה עם פסנתר, חדר טקס תה, חדר משפחות ועוד.

האורחים יוכלו להיעזר במגוון שירותים במהלך השהות, ולבחור מבין מגוון חדרים מפנקים. ראה עוד


דירת נופש מומלצת בטוקיו

הדירה המקסימה הזו בטושימה היא פיתרון מושלם ללינה בטוקיו, וחסכונית בעיקר לקבוצות גדולות. היא מתאימה לחמישה אורחים, וכוללת שני חדרי שינה, מטבח מאובזר, סלון מרווח, מכונת כביסה ופינת אוכל. המיקום שלה מדהים: כ-40 דקות נסיעה משדה התעופה נריטה, וכשלוש דקות הליכה מתחנת הרכבת הקרובה, קומגומה. שני גנים יפנים יפהפיים נמצאים במרחק הליכה קצר, ובאיזור יש מתחמי קניות. זו אפשרות אידיאלית לחיסכון בכסף שחוסכת את הצורך להזמין מספר חדרים צמודים במלון, ומאפשרת להנות מתחושה ביתית ומרחב גדול מספיק לכולם. ראה עוד


מלון מומלץ בגינזה – the b ginza מלון בי גינזה

מלון הבי גינזה מציע ערך יוצא מן הכלל, עם דירוג ארבעה כוכבים, מיקום מדהים במרחק של כ-12 דקות הליכה מתחנת גינזה, וחדרים מודרניים ומאובזרים. אם אתם מחפשים מלונות מומלצים בגינזה, זוהי הכתובת.

המחיר מאוד תחרותי יחסית למלונות באזור. דירוג חוות הדעת מעולה, והוא כולל מסעדה וארוחת בוקר מצוינת. בונוס נוסף: שימוש במכונת הפנקייקים "פופ-קייק" לאורחי המלון. ראה עוד


סוגי לינה בטוקיו

ישנן מגוון אפשרויות ללינה בטוקיו. אם בא לכם להתפנק, תוכלו למצוא מספר מלונות חמישה כוכבים בטוקיו. אם מלונות יוקרה בטוקיו יקרים מדי עבורכם, תוכלו למצוא גם מלונות שלושה כוכבים בטוקיו, שמציעים גם הם חוויית לינה מפנקת. מלבד מלונות בטוקיו בסגנון מודרני, ניתן למצוא גם אופציות ללינה מסורתית בטוקיו. תוכלו, למשל, לבחור ללון בריוקאן בטוקיו: פונדק יפני מסורתי עם רצפת טטאמי, דלתות מסורתיות מנייר וכול'. גם אם אתם מעדיפים מלון בטוקיו בסגנון מערבי, כדאי לשלב בתי הארחה בסגנון יפני לפחות בלילה או שניים מהטיול, כדי לקבל חוויה אותנטית אמיתית. סוג נוסף של לינה מסורתית בטוקיו, הוא המינשוקו. מינשוקו הוא סגנון אירוח אותנטי, דומה לרויקאן, אך בדרך כלל זול יותר ובסגנון אירוח משפחתי (שמרגיש כאילו אתם מתארחים אצל משפחה).

אם אתם מחפשים את האפשרות הכי זולה, הוסטלים בטוקיו הם הבחירה עבורכם, כל עוד לא מפריע לכם להתפשר על מרחבים משותפים ואולי אפילו לינה משותפת. וכמובן, איך אפשר שלא לדבר על האופציה של מלון קפסולות בטוקיו, בין הקונספטים הכי טרנדיים כיום. הקפסולות מגיעות בגדלים שונים ובעיצובים שונים: חלקן עם וילונות, וחלקן משוכללות עם דלת נסגרת, מזגן אישי, ואפילו מקרן אישי בתוך הקפסולה! אופציה נוספת שמוזילה עלויות, היא השכרת דירה בטוקיו. ניתן בקלות למצוא דירות נופש להשכרה בטוקיו באתרים כמו VRBO, וזוהי בהחלט דרך נהדרת לחסוך בעלויות ואף ליהנות מדירה מרווחת יותר לעומת חדרי מלון קטנים.

מחירי לינה בטוקיו

טווח המחירים למלונות בטוקיו מאוד משתנה.

מתי הכי זול לטוס לטוקיו? ישנן תקופות בהן המחירים למלונות בטוקיו עלולים להיות יקרים יותר, כמו למשל בשבוע המוזהב, ה"גולדן וויק" (בדרך כלל בסוף אפריל + תחילת מאי), בו הביקוש למלונות גבוה במיוחד. בנוסף, בעונות פסטיבלים ובחגים, התעריפים עלולים להיות גבוהים מהרגיל. לא כל המלונות משנים את התעריפים, ובחלקם הם נשארים אותו הדבר בכל השנה. עם זאת, האופציות הזולות עלולות להתמלא זמן רב מראש.

ערכנו השוואת מחירים לבתי מלון בטוקיו במספר מועדים בשנה.

נראה כי המחירים להוסטלים בטוקיו מתחילים מכ-4000 ין יפני (כ-26$) לאדם ללילה (בלינה משותפת).

רוב המחירים למלונות בטוקיו עם חדר פרטי נעים באזור של כ-15,000 ין יפני ללילה (כ-100$), אך בהחלט ניתן למצוא גם חדרים זולים יותר, במחירים שנעים באזור של כ-4000-5000 ין יפני ללילה, אם מוכנים להתפשר מעט על מיקום.

במלונות יוקרה בטוקיו, המחירים יכולים להגיע אפילו לכ-80,000 ין יפני ללילה (כ-533$).

מחירי דירות להשכרה בטוקיו הם סיפור מעט שונה. המחירים לדירות להשכרה בטוקיו בדרך כלל מתחילים מכ-8,240 ין יפני (כ-55$) ללילה לזוג, עם אופציה לדירות גדולות יותר למשפחות, במחירים שמתחילים מכ-16,480 ין יפני ללילה (כ-110$).

שימו לב שהמחירים והתנאים נבדקו נכון למועד כתיבת המדריך, והם עשויים להשתנות.

איפה כדאי לישון בטוקיו?

אחת השאלות הכי נפוצות עבור מטיילים היא היכן כדאי ללון בטוקיו. אלו הן כמה מהשכונות הכי מומלצות בטוקיו לתיירים.

לינה בשינג'וקו

שינג'וקו היא אחת השכונות הכי אהובות ומומלצות לתיירים ביפן, ולא פלא שתחנת הרכבת של שינג'וקו היא העמוסה בעולם: מדובר באיזור מרכזי עם גורדי שחקים, מרכזי קניות, חיי לילה, מסעדות ועוד.

בין מגוון האטרקציות הידועות בשינג'וקו: מסעדת הרובוט, אזור גולדן גאי שכולל מספר סמטאות מלאות במסעדות וברים, גני שינג'וקו היפהפיים ועוד.

יתרונות ללינה בשינג'וקו: מיקום מרכזי, מגוון אטרקציות תיירותיות, מקום מצוין לשופינג, אוכל טוב ועוד.

חסרונות: מגוון האופציות הזולות לבתי מלון בטוקיו בשינג'וקו מצומצם יותר, ובנוסף, האזורים התיירותיים עלולים להיות רועשים ועמוסים בזמני שיא.

לינה בגינזה

איזור גינזה ידוע בשל מתחמי השופינג היוקרתיים שלו, אך יש בו הרבה מעבר: תרבות, קולינריה מדהימה, בתי קפה, חיי לילה ועוד. חנויות דגל של מותגים רבים נמצאות בגינזה. בגינזה תוכלו למצוא את רחוב צ'ואו דורי המפורסם, עם מגוון של חנויות יוקרה, מותגים, מסעדות ועוד. למרות שמדובר בשכונה יוקרתית, בהחלט ניתן למצוא כמה מלונות בגינזה במחירים סבירים.

יתרונות ללינה בגינזה: שופינג יוקרתי, מסעדות יוקרתיות, לוקיישן נוח ועוד.

חסרונות: אופציות מצומצמות יותר ללינה זולה. האיזור מעט מרוחק יותר מיעדי התיירות בשינג'וקו ושיבויה (ניתן להגיע בקלות, אך במעט יותר זמן נסיעה).

לינה בשיבויה

שיבויה הוא אחד מ23 הרבעים של טוקיו, ומרכז תרבותי שאין שני לו. האטרקציה הכי פופולרית בשיבויה היא כנראה מעבר החציה המפורסם, אך האיזור מלא ברחובות סואנים, מסעדות, חנויות, שלטי חוצות בוהקים, תרבות, קריוקי בכל פינה ועוד. אם תבחרו במלון בשיבויה לשהות שלכם בטוקיו, תוכלו להנות מרובע מלא בחיים עם אפשרויות בלתי נגמרות.

יתרונות ללינה בשיבויה: מיקום מרכזי ונוח, מגוון אטרקציות תיירותיות, אינסוף מסעדות ועוד.

חסרונות: האזורים הפופולריים עלולים להיות עמוסים בתיירים, ומעט יקרים יותר לעומת אזורים אחרים.

לינה באסקוסה

אסאקוסה היא אופציה רגועה יותר ללינה בטוקיו, וגם זולה יותר. זהו איזור שמייצג את המסורת של יפן, עם מגוון פסטיבלים, מקדשים, ואף מאכלים יפניים מסורתיים. ניתן למצוא מגוון מלונות באסאקוסה במחירים מאוד תחרותיים יחסית למרכז טוקיו.

יתרונות ללינה באסקוסה: אווירה אותנטית, שפע של תרבות, אוכל נהדר, גישה נוחה למרכז העיר ברכבת, ומחירי מלונות זולים.

חסרונות: עומס תיירים בנקודות התיירות המפורסמות. בנוסף, האיזור מעט רחוק יותר מאיזורים מרכזיים כמו שינג'וקו ושיבויה (אך בכל זאת, הגישה ברכבת מאוד נוחה).

איך מוצאים מלון מומלץ בטוקיו?

אלו הדרכים הכי יעילות וחסכוניות לחפש, להשוות מחירים ולהזמין בית מלון זול בטוקיו, ברמה גבוהה:

הזמנת מלונות בטוקיו עם Booking.com

את בוקינג כמעט כולם מכירים. מדובר באחד מהאתרים המובילים בשוק להזמנת בתי מלון בטוקיו, ובצדק. מלבד מחירים זולים למלונות בטוקיו, בבוקינג מציעים גם מנוע חיפוש נוח, פירוט קל לקריאה של תנאי ההזמנה, אופציות עם תנאי ביטול נוחים, שירות לקוחות מצוין, ומועדון לקוחות שמציע הנחות אמיתיות.

מאגר מקומות האירוח בטוקיו של בוקינג הוא ענק, החל מדירות ועד למלונות יוקרה, כך שתוכלו באמת להגיע לכל פינה ולמצוא את הטוב ביותר.

ניתן לסנן בקלות את התוצאות לבתי מלון בטוקיו, ולחסוך לעצמכם זמן יקר. בנוסף, תוכלו להיעזר במאגר ענק של חוות דעת אותנטיות מכל סוגי המטיילים (זוגות, סולו, משפחות עם ילדים ועוד).

בזכות תנאי הביטול הנוחים והעובדה שהזמנה מראש חוסכת כסף, מומלץ להיעזר במנוע החיפוש של בוקינג בעמוד זה ולסגור מלון כמה שיותר מהר.

הזמנת מלונות בטוקיו עם אגודה

רבים שואלים אותנו אם אגודה הוא מנוע חיפוש אמין להזמנת מלונות בטוקיו. התשובה היא בהחלט כן. אגודה פועלת בתחום שנים רבות, עם מאגר ענק של חוות דעת שהופכות את ההזמנה לאמינה יותר, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם מקבלים. Agoda ידועים במבצעי הקופונים שלהם, שעוזרים להפוך את החופשה להרבה יותר חסכונית. חלק מהקופונים לאגודה מציעים הנחות משמעותיות.

בנוסף, אגודה מציעה הנחות משתנות במגוון מצבים (בהתאם לזמינות):  החל מחבילות נופש שלמות (טיסות+מלון או הזמנת כמה מלונות באותה החופשה), ועד להנחה על שהות ל-30 ימים ומעלה (ההנחות עלולות להשתנות בהתאם לזמינות). 

הזמנת הוסטל בטוקיו עם Hostelword

הוסטל וורלד הוא הכתובת לכל מי שמחפש הוסטלים בטוקיו. כאן תוכלו למצוא את המחירים הכי זולים למלונות בטוקיו, עם דגש על הוסטלים מומלצים בטוקיו בסגנון משותף: חדרים בלינה משותפת, קפסולות, חדר פרטי עם מקלחות ושירותים משותפים וגם אופציות לחדרים פרטיים לגמרי.

הוסטל וורלד הוא אתר אמין ומומלץ, עם מחירים זולים ומגוון ענק של חוות דעת, בעיקר ממטיילים שמחפשים תחושת קהילה ומפגש עם אנשים חדשים במהלך הטיול.

מי שמחפש הוסטלים זולים בטוקיו, זו הכתובת. מלבד המחירים הזולים, ניתן למצוא גם אופציות עם תנאי ביטול ושינוי נוחים. בנוסף, בהוסטל וורלד מציעים שירותים מיוחדים למטיילים שמחפשים להתחבר לקהילת המטיילים ביעד, עם צ'אט ייעודי להוסטל, אירועים מיוחדים למטיילים ועוד.

הזמנת דירות בטוקיו עם VRBO

מנוע החיפוש הכי מומלץ להזמנת דירות נופש בטוקיו הוא VRBO.

VRBO בעצם מקשר בין מקומיים שמשכירים דירות נופש בטוקיו, לבין מטיילים. VRBO מסייעים בכל התהליך, החל מחיפוש במנוע החיפוש הנוח, ועד להזמנה, לתשלום ולתקשורת בין בעל הדירה למטייל. מלבד המחירים הזולים, בוורבו מציעים גם נקודות לחברי מועדון שניתן להמיר להנחות, וכך לחסוך אפילו יותר כסף בחופשה בטוקיו. מנוע החיפוש של ורבו, שנמצא ממש כאן וכדאי לבדוק אותו כבר עכשיו, מציע מגוון סוגי לינה בטוקיו: חדרי סטודיו להשכרה בטוקיו, דירות למשפחות בטוקיו ועוד. בנוסף, תוכלו לבדוק חוות דעת של אורחים קודמים.

טיפים למציאת מלונות בטוקיו

מתי כדאי להזמין בית מלון בטוקיו?

בין אם אתם בוחרים בדירת נופש בטוקיו, בבית מלון בטוקיו או בהוסטל בטוקיו, תמיד כדאי לבצע את ההזמנה כמה שיותר זמן מראש. אם אתם בטוחים לגבי תאריכי החופשה שלכם, כדאי לשריין את הזמנת החדר מראש, בכל זמן בשנה. כמה שתחכו יותר, כך מגוון האפשרויות יצטמצם והסיכוי שלכם למצוא לינה איכותית במחיר זול יהיה נמוך יותר.

איך משתמשים במנועי חיפוש כדי למצוא מחירים זולים למלונות בטוקיו?

ברוב מנועי החיפוש, יש אופציה לחיפוש גמיש לבתי מלון בטוקיו, שיאפשר לכם לבדוק אפשרויות במגוון תאריכים. כך, אולי תוכלו למצוא ימים בהם חדרים זולים יותר זמינים, ולתכנן את המסלול שלכם לפי העלויות.

בנוסף, אנחנו ממליצים להיעזר באפשרות המיון והסינון של מנועי החיפוש. מיינו את התוצאות לפי "הזולה ביותר תחילה", וסננו אותן לפי מלונות עם דירוג גבוה. כך תוכלו לקבל את המלונות האיכותיים ביותר, והזולים ביותר.

מציאת מלונות זולים בטוקיו לפי אפשרויות תחבורה ציבורית

טיפ חשוב שיעזור לכם לחסוך בכסף בהזמנת מלונות בטוקיו: נסו לבדוק מקומות לינה גם מחוץ לאיזורים המרכזיים ביותר, עם מחשבה על תחנת המטרו הקרובה. אם מקום האירוח נמצא במרחק הליכה לתחנת רכבת, הגישה לאיזורים המרכזיים תהיה נוחה ברוב המקרים. ייתכן שהנסיעה לאטרקציות תיירותיות במרכז העיר תיקח מעט יותר זמן, אך תוכלו חסוך כסף יקר על לינה ואולי אפילו ליהנות מחוויה אותנטית בשכונה יפנית שקטה.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.