פוסטים

תחבורה ציבורית ביפן – אוטובוסים, רכבות, הסעה משדה התעופה ועוד

הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת דילים ליפן               |               הזמנת טיולים מאורגנים ליפן

במדריך זה תמצאו מידע על מגוון אמצעי תחבורה ציבורית ביפן, ועל הדרכים השונות בהן ניתן להתנייד במדינה: מטיסות פנים ועד להשכרת רכב. בנוסף, תמצאו במדריך טיפים והמלצות לתכנון יעיל של הטיול ביפן ולחיסכון בכסף על עלויות התחבורה ביפן.

הכלי הראשון שעליכם להכיר כאשר אתם מתכננים דרכי תחבורה ביפן הוא 12GO – מנוע חיפוש והשוואת מחירים בין אמצעי תחבורה שונים במזרח. תוכלו להשתמש בו על מנת לתכנן נסיעות, להשוות מחירים, לרכוש כרטיסים ועוד. שירות הלקוחות הוא בשפה האנגלית. לנוחיותכם, צירפנו כאן את תיבת החיפוש של 12GO, באמצעותה תוכלו להתחיל לתכנן את מסלול הטיול ביפן:

כלי נוסף שתוכלו להיעזר בו על מנת להזמין כרטיסים לתחבורה ציבורית ביפן הוא האתר Klook, שמציע כרטיסים למגוון אמצעי תחבורה ביפן: מטרו ביפן, רכבות ביפן, מעבורות ביפן, השכרת קטנועים ביפן, אוטובוסים ביפן ועוד. לנוחיותכם, תוכלו לבצע את החיפוש באמצעות התיבה המופיעה כאן:

עוד המלצות חשובות למטיילים ביפן

לקראת טיול ביפן תצטרכו להתחיל באיתור ורכישה של טיסות ליפן. על מנת למצוא כרטיסי טיסה ליפן במחיר משתלם, מומלץ לבצע השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות תעופה. במדריך שלנו בנושא תמצאו מערכת שתאפשר לכם לבצע השוואת מחירים ולרכוש ישירות את הכרטיסים המשלמים ביותר. מומלץ גם לקרוא את המדריך בנושא טיסות פנים ביפן על מנת להבין אילו קווי טיסות פנים ביפן יכולים להתאים למסלול שלכם ולקבל מידע על שדות התעופה והיעדים השונים במדינה.

נושא נוסף שתצטרכו לדאוג לו הוא רכישת ביטוח נסיעות ליפן. במדריך תמצאו כלים להשוואה בין מספר חברות, והמלצות שיאפשרו לכם לבחור ביטוח נוסעים ליפן במחיר משתלם בלי להתפשר על הכיסוי הביטוחי הנדרש לכם.

כפי שתוכלו לגלות במדריך זה, התחבורה הציבורית בערים גדולות ביפן, כמו טוקיו ואוסקה, היא בסך הכול מאוד נוחה ויעילה. עם זאת, אם אתם מתכננים נסיעות בינעירוניות ארוכות, יתכן שהאופציה המשתלמת ביותר עבורכם היא השכרת רכב ביפן.

רוב המבקרים ביפן יבלו לפחות מספר לילות בבירה, טוקיו. על מנת למצוא מקום אירוח שמתאים לכם, אתם מוזמנים לקרוא את המדריכים שלנו על מלונות מומלצים בטוקיו ועל מלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו, בהן תמצאו מקומות אירוח מסוגים שונים בבירת יפן שקיבלו ביקורות טובות מאוד ממבקרים ששהו בהם.

יתכן שתעדיפו להזמין טיול מאורגן ביפן, ולא להסתבך בתכנון חופשה ביפן באופן עצמאי. אנחנו ממליצים להזמין טיולים מאורגנים ליפן באתרים שמשמשים כסוג של "סוכני נסיעות" ומאפשרים לכם לנהל את ההזמנה של טיולים מאורגנים לחו"ל באופן שוטף.

כסף ביפן הוא נושא שחשוב לתת לו תשומת לב מיוחדת, משום שמדובר באחת המדינות היקרות בעולם. בנוסף, אנחנו ממליצים לדאוג לרכישת ין – המטבע המקומי ביפן – מבעוד מועד, ולא להמתין לרגע האחרון. במדריך שלנו תמצאו המלצה וקישור למערכת של הזמנת ין יפני לנתב"ג.

יפן היא מהמדינות המפותחות ביותר מבחינה טכנולוגית, ובוודאי תרצו להבטיח שהטלפון הנייד שלכם יהיה זמין לגלישה ולניהול שיחות מיד עם הנחיתה. במדריך שלנו על רכישת Sim ליפן ו-eSim ליפן תוכלו לקבל המלצות על חברות אמינות שבנוסף לחיבור עצמו מציעות חבילות גלישה משתלמות ייעודיות לתיירים.

הכנו עבורכם כלי נוסף שיכול לעזור לכם בתכנון הטיול ליפן: מפת יפן בעברית למטייל הישראלי.

אם אתם מתכננים טיול משפחתי ביפן מומלץ לקרוא את המדריך המלא ליפן עם ילדים שבו תמצאו מגוון פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכל המשפחה.

אמצעי תחבורה מומלצים ביפן

יפן היא מדינה הידועה בזכות היעילות והסדר המאפיינים אותה, והדבר נכון גם כאשר מדובר על מערכות התחבורה ביפן. תחבורה ציבורית ביפן, כמו גם הסעות פרטיות, טיסות פנימיות והשכרת רכב ביפן.

על מנת לבחור את דרכי ההתניידות המותאמות ביותר למסלול הטיול שלכם, לסגנונכם האישי ולתקציב שלכם, חשוב שתכירו את מגוון אמצעי התחבורה ביפן, ותבחרו עבור כל נסיעה במסלול את האמצעי המתאים ביותר, המשתלם ביותר והנוח ביותר עבורכם.

באופן כללי ניתן להגדיר את היתרונות הבולטים של כל צורת תחבורה ביפן:

טיסות פנים ביפן ורכבות קליע (bullet train) יחסכו לכם הרבה זמן בנסיעות ארוכות, אבל יש לקחת בחשבון את העלויות הגבוהות יחסית של אמצעי התחבורה הללו.

היתרון הבולט של אוטובוסים ביפן הוא המחיר הנמוך יחסית, אך מן הסתם, זמן הנסיעה הוא ארוך יותר מאשר באמצעי תחבורה אחרים, ולכן הם אמצעי תחבורה מומלץ ביפן כאשר מדובר בנסיעות קצרות יחסית וכאשר אינכם לחוצים בזמן.

אמצעי תחבורה נוסף שכדאי ללמוד לגביו הוא מעבורות ביפן, שמאפשרות לכם לעבור בין האיים השונים במדינה, ובמיוחד כשמדובר באיים הפחות מרכזיים, שפחות נגישים ונוחים להגעה באמצעות טיסות פנימיות ביפן.

הזמנת כרטיסים לתחבורה ציבורית ביפן

הזמנת כרטיסי תחבורה ציבורית ביפן באמצעות 12GO

אחד היתרונות של 12GO הוא האפשרות למצוא כרטיסים למגוון רחב של אמצעי תחבורה ביפן בלי צורך להתקשר ישירות עם חברות מקומיות, שלא תמיד פועלות בשפה האנגלית.

מכיוון שמדובר בפלטפורמה שמרכזת כרטיסים למגוון אמצעי תחבורה ביפן, השוואת המחירים לנסיעה במסלול מסוים מתבצעת גם בין חברות שונות וגם בין דרכי התניידות שונות: רכבת, טיסת פנים, אוטובוס, מעבורת ועוד.

במנוע החיפוש של 12GO אתם מזינים את המוצא והיעד, את תאריך הנסיעה ואת מספר הנוסעים, ולוחצים על "Find Tickets". תוצאות החיפוש יוצגו לכם כך שהאפשרויות המומלצות מופיעות בראש הרשימה (מסומנות כ-recommended), ואחריהן יופיעו עוד דרכים להגיע מנקודת המוצא אל היעד.

אם עדיין לא תכננתם את מסלול הטיול שלכם, ואתם רוצים לחפש מסלולים פופולריים ביפן, תוכלו להיכנס לעמוד הראשי של 12GO וללחוץ על האופציה "Popular destinations in Japan", ולקבל הצעות ורעיונות למסלולים ביפן שתוכלו לשלב בטיול.

על מנת לבחור מהי האופציה המתאימה ביותר עבורכם, בחנו את כל הפרטים אודות המסלול המוצע: שעות יציאה והגעה, מיקום התחנות, החברה המפעילה, משך הנסיעה, אמצעי התחבורה והמושב (בחלק מהמקרים יופיעו גם תמונות להמחשה) וחוות דעת של נוסעים. כרטיסים מסומנים בברקוד ירוק ניתנים להורדה לטלפון הנייד. עיגול כחול מעיד על אפשרות ביטול בתנאים המופיעים במהלך הזמנת הכרטיס.

לאחר שתמצאו את המסלול והכרטיסים שמתאימים לכם לחצו על הכפתור הירוק "Book Now" שיוביל אתכם אל פרטי ההזמנה המלאים.

לחיצה על "Next Step" תוביל אתכם לשלב של הזנת פרטי הנוסעים (כשמדובר בהסעות ואוטובוסים תתבקשו לעתים לבחור בין תחנות עליה וירידה שונות). בשלב זה תוכלו להוסיף גם הרחבות כמו ביטוח נסיעות.

לאחר שמילאתם את כל הפרטים תעברו לאישור ההזמנה ולתשלום – בדרך כלל באמצעות כרטיס אשראי או פייפל. מיד לאחר התשלום תקבלו אישור הזמנה אוטומטי של 12GO. האישור של חברת התחבורה היפנית יגיע לעתים באופן אוטומטי ולעתים זמן מה לאחר מכן, לאחר שתתבצע בדיקה ידנית של החברה המקומית (כאשר האישור הוא אוטומטי, המידע מצוין לצד פרטי הכרטיס).

הזמנת כרטיסי תחבורה ציבורית ביפן באמצעות Klook

קלוק הוא אתר שנועד לעזור למטיילים לחוות יעדים שונים בעולם ולתכנן אלמנטים שונים במסלול הטיול. על מנת להזמין כרטיסים לתחבורה ציבורית ביפן באמצעות Klook, תוכלו להיכנס לעמוד הראשי באתר, לבחור באופציה "explore destenations" ואז לבחור ביפן או לכתוב Japan במנוע החיפוש. לחילופין תוכלו לבחור באופציה: Transport, ואז למקד את החיפוש לאפשרויות תחבורה ביפן.

בשלב הבא תוכלו לבחור בין אמצעי תחבורה שונים המופיעים בלשוניות בחלק העליון של הדף: כרטיסי Rail Pass שמאפשרים נסיעה חופשית ברכבות ביפן למשך תקופה קצובה, כרטיסים לרכבות ביפן, הסעות משדה התעופה ביפן, תחבורה ציבורית משדות תעופה ביפן, השכרת רכב ביפן, כרטיסים למטרו ביפן וכרטיסי Metro Pass, מעבורות ביפן, טיסות פנימיות ביפן ועוד. בכל קטגוריה המערכת תציג לכם את האפשרויות הפופולריות ביותר. לחיצה על כל אופציה תציג בפניכם מידע מקיף לגבי העסקה ומה היא כוללת, פירוט התנאים, תמונות להמחשה וחוות דעת עדכניות. המידע אודות הכרטיסים כולל גם את האופן שבו תקבלו אותם – לעתים תקבלו כרטיס אלקטרוני לטלפון הנייד, ולעתים תצטרכו לאסוף אותו מדוכן החברה המקומית שמנפיקה את הכרטיסים. בכל מקרה בו המידע לא מובן לכם, או במקרים בהם נתקלתם בקושי במהלך ביצוע פעולות באתר תוכלו להיעזר בצוות שירות הלקוחות של קלוק (בשפה האנגלית).

כשתמצאו כרטיסים לאמצעי תחבורה ביפן שתואם את הצרכים שלכם תוכלו לבצע את הרכישה אונליין (לגבי כל כרטיס מצוין כמה זמן מראש מומלץ לבצע את ההזמנה).

קווי תחבורה מרכזיים ומסלולים מומלצים ביפן

תחבורה ציבורית מקיוטו לטוקיו

איך מגיעים מקיוטו לטוקיו? אמצעי התחבורה הציבורית מקיוטו לטוקיו הם רכבות ואוטובוסים.

יש פער גדול בזמן הנסיעה מקיוטו לטוקיו באוטובוס (כשבע שעות) לבין הזמן שלוקח להגיע לטוקיו מקיוטו ברכבת בולט (כשעתיים ורבע). באופן טבעי, גם המחירים שונים – כ-70$ לאדם בוגר לכל כיוון באוטובוס, וכ-90$ לאדם לכיוון ברכבת המהירה.

אפשרות נוספת היא לשלב בין טיסה מקיוטו לטוקיו לבין נסיעה ברכבת. במקרה הזה המחיר יכול להיות דומה לזה של נסיעה ברכבת מהירה מקיוטו לטוקיו, וזמן הנסיעה הוא כארבע שעות וחצי.

תחבורה מקיוטו לטוקיו – למידע נוסף ב-12GO לחצו כאן

תחבורה ציבורית מקיוטו לטוקיו – למידע נוסף בקלוק לחצו כאן

איך מגיעים מאוסקה לטוקיו?

אמצעי תחבורה ציבורית מאוסקה לטוקיו הם אוטובוס, רכבת או טיסה פנימית.

נסיעה באוטובוס מאוסקה לטוקיו אורכת כשמונה שעות. מחיר נסיעה בקו אקספרס הוא כ-70$ לאדם לכיוון.

זמן הנסיעה מאוסקה לטוקיו ברכבת מהירה (שינקסן) הוא כשעתיים וחצי, והמחיר הוא כ-95$ לכיוון לאדם.

טיסה מאוסקה לטוקיו אורכת כשעה ועשרים דקות, ועולה כ-70$ לכיוון לאדם (תלוי בשעות, במחלקה ובחברת התעופה).

תחבורה ציבורית מאוסקה לטוקיו – למידע נוסף ב-12GO לחצו כאן

תחבורה מאוסקה לטוקיו – למידע נוסף בקלוק לחצו כאן

איך מגיעים מהירושימה לאוסקה?

אמצעי התחבורה מהירושימה לאוסקה הם בעיקר אוטובוסים או רכבות.

נסיעה באוטובוס מהירושימה לאוסקה אורכת כשבע שעות (אוטובוס אקספרס) והעלות היא סביב 70$ לאדם לכיוון

נסיעה ברכבת מהירה מהירושימה לאוסקה (קו נוזומי של רכבת הקליע) אורכת כשעה ועשרים דקות, והמחיר סובב סביב 50$ לכיוון.

תחבורה ציבורית מהירושימה לאוסקה – למידע נוסף ב-12GO לחצו כאן

תחבורה מהירושימה לאוסקה – למידע נוסף בקלוק לחצו כאן

תחבורה ציבורית מטוקיו לסאפורו

אמצעי התחבורה העיקרי מטוקיו לסאפורו הוא טיסת פנים.

טיסה מטוקיו לסאפורו אורכת בין כשעה וחצי לשעה וחמישים דקות, והמחירים יכולים לנוע בין כ-50$ לאדם בוגר לכל כיוון לבין 150$ לאדם לכיוון – תלוי במועד הטיסה, בתנאי הכרטיס ובחברת התעופה.

תחבורה ציבורית מטוקיו לסאפורו – למידע נוסף ב-12GO לחצו כאן

תחבורה מטוקיו לסאפורו – למידע נוסף בקלוק לחצו כאן

איך מגיעים מיוקהמה לטוקיו?

רכבת מיוקוהמה לטוקיו היא אמצעי התחבורה המרכזי מיוקוהמה לטוקיו – כשאפשר לבחור בין רכבת רגילה לרכבת קליע (רכבת מהירה). זמן הנסיעה קצר מאוד (כעשרים דקות) ומחיר הנסיעה ברכבת המהירה מיוקוהמה לטוקיו מתחיל מכ-9$ לאדם לכל כיוון.

עם זאת, קחו בחשבון שמכיוון שלא מדובר בנסיעה ארוכה (נסיעה מיוקוהמה לטוקיו במונית או במכונית פרטית אורכת כחצי שעה), כך שיתכן שתעדיפו במקרה זה להשתמש בהסעה פרטית מיוקוהמה לטוקיו.

תחבורה ציבורית מיוקוהמה לטוקיו – למידע נוסף ב-12GO לחצו כאן

תחבורה מיוקוהמה לטוקיו – למידע נוסף בקלוק לחצו כאן

אמצעי תחבורה ציבורית ביפן

רכבות ביפן

ביפן פועלת אחת ממערכות הרכבת המתקדמות והמהירות בעולם. הרכבות ביפן נחלקות לשני סוגים – רכבות רגילות שמשמשות את תושבי הערים הגדולות וגם בדרכים בינעירוניות, ורכבות הקליע, שנוסעות במהירות אדירה בין יעדים רחוקים, ומקצרת באופן משמעותי (לעתים כמה שעות) את זמן הנסיעה. למשל, נסיעה מטוקיו לאוסקה באוטובוס אורכת כשבע שעות. אם תרצו להגיע מטוקיו לאוסקה בטיסת פנים משך הטיסה הוא כשעה, וברכבת המהירה הדרך תארך כשעתיים וחצי בלבד. עם זאת, קחו בחשבון שמחירי כרטיסים לרכבת הקליע ביפן עלולים להיות יקרים – אפילו יותר ממחירי טיסות פנים ביפן.

https://www.youtube.com/watch?v=sN2oWELKsrA

הנסיעה ברכבת השינקסן המהירה של יפן היא חוויה בפני עצמה, ומומלץ לשלב נסיעה בה כחלק מהחופשה בארץ השמש העולה. קחו בחשבון, שמומלץ להזמין כרטיסים מראש לנסיעה ברכבת המהירה ביפן.

איך קונים כרטיסים לרכבות מהירות ביפן?

רכבות השינקסן המהירות ביפן הן פופולריות מאוד, אבל כאמור, לא מדובר בעניין זול. לכן, הרבה מטיילים ביפן בוחרים באופציה של רכישת כרטיס הרייל פאס, או Rail Pass ליפן.

Rail Pass ביפן הוא כרטיס שנועד במיוחד לתיירים, ומאפשר נסיעות ברוב הרכבות ביפן ללא הגבלה לתקופה קצובה (שבוע, שבועיים או שלושה). ה-Rail Pass של יפן תקף לרכבות אקספרס, לרכבות מהירות ומקומיות למונורייל של טוקיו, וגם לרכבות הקליע היפניות, למעט בקו נוזומי ובקו מיזוהו.  בנוסף, הכרטיס תקף למספר קווי אוטובוס בחלק מהערים ביפן.

ה-Rail Pass של יפן לא תקף לנסיעות בסאבוויי (רכבת תחתית) ולרכבות טראם בתוך הערים, אך רכבות JR שכן נכללות בכרטיס יכולות לשמש גם לנסיעות עירוניות מסוימות.

שווה לבדוק את הכדאיות של ה-Rail Pass בהתאם לתוכנית הטיול שלכם ביפן. אם אתם מתכוונים לטייל בהרבה יעדים מרוחקים במהלך חופשה קצרה, זו בהחלט אופציה שיכולה להוזיל עבורכם את עלויות התחבורה הציבורית ביפן. לעומת זאת, אם אתם מתכננים להתמקד במטרופולין אחד, או אם אתם מתכננים טיול ארוך מאוד, שאיננו כולל הרבה מסעות ברכבת, יתכן שעדיף לכם לרכוש כרטיסים בודדים לרכבת ביפן, ולשלב אותם עם אמצעי תחבורה נוספים, כמו אוטובוסים וטיסות פנים.

למידע נוסף על Rail Pass ביפן לחצו כאן

טיסות פנים ביפן

למי שלא רוצה לבזבז זמן יקר על נסיעות ארוכות בין יעדים מרוחקים, טיסות פנים ביפן הן אופציה נוחה, מהירה וזולה למדי. ביפן פועלות מספר חברות תעופה מקומיות, מה שמייצר תחרות בענף טיסות הפנים ביפן. אפשר למצוא כרטיסים לטיסות פנים ביפן במגוון חברות – מחברת התעופה הלאומית ועד לחברות לואו-קוסט שמציעות טיסות פנימיות ביפן במחירים זולים מאוד – לעתים אפילו זולים יותר מנסיעה ברכבת מהירה ביפן.

חברות תעופה שמפעילות טיסות פנים ביפן

ג'אפאן איירליינס

ג'פן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של יפן, מפעילה קווי טיסות פנימיות למגוון יעדים ביפן. ניתן לטוס במחלקת תיירים או במחלקת עסקים, ומחירי הכרטיסים משתנים בהתאם למחלקה, למועדי הטיסה וליעד.

ג'טסטאר יפן

ג'טסטאר היא חברת לואו-קוסט יפנית שהיא גם חברת בת של חברת התעופה הלאומית, וניתן למצוא בה כרטיסי טיסה זולים למגוון יעדים ביפן.

אול ניפון איירליינס ANA

ANA – אול ניפון איירויייז – היא חברת התעופה הגדולה ביפן והיא נחשבת לאחת מהחברות הטובות בעולם. לחברה עשרות קווי טיסות פנים ביפן, ובנוסף היא מפעילה גם טיסות בינלאומיות עם מטוסי איירבאס A321, בואינג 787-10 ועוד.

פיץ' אויאיישן

עוד חברת לואוקוסט ביפן היא פיץ' אוויאיישן, שמפעילה טיסות פנימיות ביפן, וגם טיסות למדינות שכנות. אם אתם מחפשים טיסות לואו-קוסט ביפן, תוכלו למצוא בחברה זו כרטיסים זולים, כמו גם כרטיסים משודרגים, כך שגם אם אתם טסים עם כבודת מטען ואם אתם מעוניינים לשמור לעצמכם תנאי שינוי גמישים, תוכלו למצוא בה את מבוקשכם.

שימו לב, שמכיוון שמדובר בחברת לואו-קוסט, חשוב לבדוק היטב את תנאי הכבודה ולוודא שהתנאים תואמים את הצרכים שלכם.

סטאר פלייר

עוד חברת לואו-קוסט יפנית עם שירות משודרג היא סטארפלייר. החברה פועלת משנת 2006, ומפעילה צי של מטוסי איירבאס A320 עם מושבים נוחים. יש אפשרות לרכוש משקאות וכיבוד קל במהלך הטיסה.

קווי תעופה פופולריים של טיסות פנים ביפן:

מחירי טיסות מאוסקה לטוקיו מתחילים מכ-50$ לכיוון עם טיסות בתדירות גבוהה מהבוקר עד הערב, שמופעלות על ידי מגוון חברות תעופה.

מחירי טיסות מפוקואוקה לטוקיו מתחילים מכ-90$ לכיוון, עם טיסות מדי יום מהבוקר עד הערב של מגוון חברות. זמן הטיסה מפוקואוקה לטוקיו הוא כשעה וארבעים וחמש דקות.

טיסות מסאפורו לאוסקה ממריאות מדי יום, בתדירות גבוהה, מהבוקר עד הערב ומופעלות על ידי מגוון חברות תעופה. זמן הטיסה מסאפורו לאוסקה הוא כשעתיים. מחירי הכרטיסים מתחילים מכ-70$ לכיוון.

יש מספר טיסות מפוקואוקה לסאפורו מדי יום. זמן הטיסה מפוקואוקה לסאפורו הוא כשעתיים ורבע. מחירי הטיסות מתחילים מכ-100$ לאדם לכל כיוון.

אוטובוסים ביפן

אמנם כשחושבים על תחבורה ציבורית ביפן לרוב האסוציאציה היא לרכבות, אבל כדאי לא לשלול גם את האופציה של התניידות באמצעות אוטובוסים ביפן, שגם הם נוחים וידידותיים, בהתאם למסורת היפנית.

היתרון העיקרי של אוטובוסים ביפן הוא המחיר הנמוך (לעתים מדובר בעשרות דולרים לנסיעה) לעומת אמצעי תחבורה ציבורית אחרים ביפן. החיסרון המרכזי הוא זמן הנסיעה, שבנסיעות ארוכות יכול להיות ארוך במספר שעות מהנסיעה המקבילה ברכבת או מטיסה פנימית ביפן.

בנוסף, אוטובוסים קצת פחות נוחים להתמצאות עבור תיירים ביפן.

ההמלצה שלנו היא להשתמש בשירותים של 12GO או Klook על מנת להזמין כרטיסי אוטובוס ביפן מראש. בדרך זו תוכלו לבחון את כל האלמנטים (זמן נסיעה, מיקום התחנות, המחיר ועוד.)

https://www.youtube.com/watch?v=NcFKXokkfQw

פתרון זול ונוח למדי לנסיעות ארוכות הוא הקוסוקו באס, אוטובוסים ביפן שמיועדים לכביש מהיר. זמן הנסיעה עשוי להיות ארוך לעומת שאר אמצעי התחבורה הציבורית ביפן, אבל שווה לבחון את האופציה, במיוחד אם אתם רוצים לשלב בטיול נסיעת לילה – אופציה שזמינה במספר קווים מרכזיים. על מנת שלא להסתבך עם אתרי החברות המפעילות קווים כאלה, שלא תמיד זמינים באנגלית, גם במקרה זה שווה לבדוק את הפרטים במערכות שמופיעות כאן במדריך, ולבצע את הזמנת הכרטיסים בשפה האנגלית.

מעבורות ביפן

אי אפשר לדבר על תחבורה ציבורית ביפן, מדינה שמורכבת מאלפי איים, בלי להתייחס לרשת המעבורות שלה. אמנם ניתן להגיע אל האיים המרכזיים של יפן באמצעות מנהרות וגשרים,  אבל על מנת להגיע אל האיים הקטנים יותר, לעתים מעבורת היא האפשרות היחידה. נסיעה במעבורת ביפן יכולה לכלול שיט של מספר שעות בודדות אך יכולה לארוך אפילו יותר מ-30 שעות. המעבורות הגדולות ערוכות לאירוח, והן כוללות לאונג'ים ומסעדות, ואפילו מחלקות שינה ברמות אירוח שונות.

למי שמטיילים עם רכב שכור ביפן מעבורות הן דרך מצוינת לעבור בין האיים עם המכונית.

הסעה משדה התעופה ביפן

כאמור, מעבר לטיסה ליפן, יתכן שתשתמשו במהלך הטיול גם בטיסות פנים ביפן, והמשמעות היא שתבלו חלק מזמן הטיול במעבר בין שדה התעופה ליעדים הכלולים בתוכנית הטיול שלכם. למרות שתחבורה ציבורית ביפן היא נוחה ויעילה, כשנוחתים עם כבודה בשדה התעופה, לא תמיד נוח להתנייד באוטובוס או ברכבת. לכן כדאי לתכנן גם הזמנת הסעה משדה התעופה בטוקיו או משדות תעופה אחרים ברחבי יפן. אם אתם מטיילים בקבוצה גדולה, לעתים הסעה משדה תעופה ביפן יכולה להיות גם האופציה המשתלמת ביותר מבחינה כספית.

הסעה משדה התעופה ביפן מאפשרת לכם לעלות בתוך זמן קצר מהנחיתה על הסעה פרטית (הנהג ממתין בנקודת מפגש שנקבעה מראש בשדה התעופה), בלי לחשוש מקשיי תקשורת עקב פערי שפה ותרבות, משום שתנאי הנסיעה והמחיר ידועים וקבועים מראש.

שירות של הזמנת הסעה משדה התעופה ביפן כולל זמן המתנה של עד שעה בשדה התעופה, ותוכלו לבחור רכב מבין מגוון סוגי רכבים: אקונומי, VIP, ביזנס, רכב שטח, מיני וואן, פרימיום ואפילו מיניבוס (ל-16 נוסעים) או אוטובוס (ל-50 נוסעים), אם אתם מטיילים עם קבוצה גדולה. כל הפרטים של הנסיעה קבועים מראש, כולל מספר המזוודות, המחיר, תנאי הביטול והשינוי ועוד.

חשוב להזמין הסעה משדה התעופה ביפן מחברה אמינה ומוכרת. במערכות של 12GO ושל Klook, עליהן הוסבר קודם לכן, תוכלו לחפש גם הסעה משדה התעופה ביפן. בנוסף, תוכלו להשתמש גם במנוע החיפוש של גט-טרנספר, שגם הוא דרך מומלצת להזמין הסעה משדה התעופה ביפן מראש. המערכת של גט טרנספר מחברת בין מטיילים לבין חברות הסעה ונהגים מקומיים שעומדים בסטנדרט האיכות של החברה. הזמנת הסעה משדה התעופה מראש דרך חברה בינלאומית מוכרת יאפשר לכם גם להסתמך על שירות לקוחות נגיש בשפה האנגלית, שתוכלו להיעזר בו במידה ומשהו משתבש.

למידע נוסף על הסעה משדה התעופה ביפן דרך גט-טרנספר לחצו כאן

טיול ביפן עם מכונית שכורה

כאמור, יפן היא מדינה גדולה, ויתכן שתחליטו לוותר על תחבורה ציבורית ביפן, ותעדיפו את האופציה של השכרת רכב. טיפ חשוב לתכנון תקציב הטיול הוא להוסיף למחיר השכרת רכב ביפן את עמלות הכבישים בדרכים בהן אתם מתכננים לנסוע, את מחירי החנייה וכד'.

לפניכם מנוע השוואת מחירים שיעזור לכם לבצע השכרת רכב ביפן מחברה אמינה ומוכרת:

אם אתם מתכננים לבחור באופציה של השכרת רכב ביפן אתם בוודאי שואלים את עצמכם: האם רישיון בינלאומי תקף ביפן? התשובה היא כן. ניתן לנהוג ביפן עם רישיון בינלאומי במהלך תקופה של שנה מיום הנפקתו. כלומר, תוכלו לנהוג ביפן במהלך השנה מהיום שבו הוצאתם רישיון בינלאומי (בלי קשר לתוקף המצוין על הרישיון). אם אתם מתכננים לשהות ביפן לתקופה של למעלה משנה תתבקשו להוציא רישיון נהיגה יפני.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.