פוסטים

הוסטלים ומלונות זולים בטוקיו – מדריך למטייל

הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת דילים ליפן               |               הזמנת טיולים מאורגנים ליפן

אם אתם מתכננים חופשה לטוקיו עם תקציב מוגבל, המדריך הבא הוא בשבילכם. כאן תמצאו אופציות זולות לאירוח בבירת יפן – מלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו, שהם גם זולים וגם זכו לציון גבוה ממבקרים ששהו בהם במהלך החופשה בטוקיו.

במדריך להוסטלים ומלונות זולים בטוקיו נספר לכם על המלונות הכי שווים וזולים בעיר, שמציעים חוויה של מגורים משותפים, חצי משותפים, או אפילו פרטיים לגמרי, במחירים שמתחילים מכ-24$ ללילה.

אם אחרי קריאת המדריך עדיין לא מצאתם את מקום האירוח שמתאים לכם, כדאי להיעזר בשתי הדרכים הבאות להזמנת הוסטלים ומלונות זולים בטוקיו:

מנוע החיפוש Booking.com כולל כמעט כל אופציית לינה בעיר הגדולה, החל מהוסטלים ומלונות זולים בטוקיו ועד למלונות חמישה כוכבים יוקרתיים.

מנוע החיפוש HostelWorld מתאים לכל מי שמחפש בתי מלון זולים בטוקיו, עם דגש על הוסטלים ומקומות אירוח עם מרחבים משותפים (יש גם מגוון אופציות לחדרים פרטיים).

עוד המלצות חשובות למטיילים ביפן

תכנון טיול ביפן מתחיל בהזמנת כרטיסי טיסה ליפן. במדריך שלנו תקבלו טיפים לגבי ביצוע השוואת מחירי טיסות והמלצות שיעזרו לכם להשיג את העסקה הכי משתלמת. במדריך על טיסות פנים ביפן, תמצאו, בין היתר, מידע על שדות תעופה ביפן, קווי טיסות פנימיות ביפן, יעדים שהכי נוח להגיע אליהם עם טיסות פנים ועוד.

גם ביטוח נסיעות ליפן במחיר הכי זול ניתן להשיג לאחר השוואת מחירים חכמה. במדריך שלנו תמצאו מידע על חברות ושירותים שיעזרו לכם לבצע זאת.

במדריך שלנו על תחבורה ציבורית ביפן מופיע מידע שימושי על רכבות ביפן, אוטובוסים ביפן, מעבורות ביפן ועוד, כולל מערכות שיבצעו עבורכם השוואת מחירים ויעזרו לכם להחליט באיזה אמצעי תחבורה לבחור לכל מסלול. אם אתם מעדיפים להתנייד ברכב פרטי, קראו את המדריך על השכרת רכב ביפן.

במדריכים בנושא מלונות מומלצים בטוקיו ומלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו תמצאו מידע על מקומות אירוח בטוקיו, בסגנונות שונים וברמות מחירים מגוונות.

מכיוון שיפן היא מדינה מהיקרות בעולם, חשוב להשתדל להוזיל עד כמה שניתן את העלויות במהלך הטיול. המדריך שלנו על כסף ביפן יציע לכם מידע וטיפים שיעזרו לכם לתכנן את תקציב הטיול בצורה יעילה. במדריך בנושא הזמנת ין יפני לנתב"ג תמצאו מידע על הדרכים השונות להצטייד בין יפני לקראת הטיול ועל השירות שיאפשר לכם להזמין את הכסף הזר לשדה התעופה ולאסוף אותו לפני העלייה למטוס.

סים ליפן או eSim ליפן כדאי לרכוש לפני הטיסה, כך שמיד עם הנחיתה תוכלו להשתמש בטלפון שלכם. במדריך תמצאו המלצות על חברות המציעות חבילות גלישה מותאמות במיוחד לתיירים, כך שלא תבזבזו כסף על דקות גלישה שלא תעשו בהן שימוש.

המדריך בנושא אוכל ביפן יעזור לכם לתכנן טיול קולינרי ביפן: ממציאת אטרקציות קולינריות מומלצות ביפן ועד מענה על שאלות לגבי איתור אוכל כשר ביפן או אוכל טבעוני ביפן.

מפת יפן בעברית למטייל הישראלי תעזור לכם לתכנן את מסלול הטיול ביפן בנוחות וביעילות. לחיצה על היעדים במפה תוביל אתכם למדריך הרלוונטי ליעד הנבחר.

אם אתם פחות מתחברים לטיול עצמאי ביפן, ואתם מעדיפים טיול מאורגן ביפן, במדריך שלנו תמצאו מידע על חברות מומלצות וטיפים שיעזרו לכם למצוא את הטיול המתאים ביותר עבורכם.

לקראת טיול משפחתי ביפן כדאי לקרוא את המדריך המלא ליפן עם ילדים, שבו תמצאו מידע על יפן ואטרקציות שתוכלו לשלב בטיול ומתאימות למשפחות עם ילדים.

מלונות זולים בטוקיו

אופציה מומלצת לחיפוש הוסטלים ומלונות זולים בטוקיו, היא בעזרת מנוע החיפוש המוכר Booking. מנוע החיפוש של בוקינג פועל בשיתוף עם רשימה ענקית של בתי מלון בטוקיו, החל מהוסטלים ומלונות זולים בטוקיו ועד למלונות יוקרה. מגוון רחב של מטיילים, החל ממשפחות עם ילדים ועד למטיילים סולו וזוגות, כותבים חוות דעת בבוקינג, כך שאפשר אפילו לסנן את הביקורות לפי סוג החופשה.

כדי למצוא מלונות זולים בטוקיו (ומומלצים) במנוע החיפוש Booking, כדאי למיין את התוצאות לפי "חוות הדעת הטובות ביותר והמחיר הכי נמוך".

5 בתי מלון זולים בטוקיו

עברנו על עשרות חוות דעת ותוצאות חיפוש, וריכזנו עבורכם את חמשת המלונות הכי מומלצים בטוקיו לתקציב נמוך עד בינוני, עם חדרים פרטיים ודירוג טוב. את כל המלונות הבאים ניתן למצוא ולהזמין במנוע החיפוש של בוקינג (שנמצא ממש כאן בעמוד, לנוחיותכם), בהזנת שם המלון בתיבת החיפוש.

איטו רויקאן טוקיו Ito Ryokan Tokyo (2 כוכבים)

איטו רויקאן הוא בית מלון מקסים שממוקם ברובע צ'ואו, במרחק של כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת נינגיאוצ'ו. מדובר במלון מומלץ בטוקיו בסגנון יפני מסורתי, שמציע חדרים במספר גדלים, החל מאורח אחד ועד ל-4 אורחים. בית המלון מציע מגוון סדנאות ללימוד התרבות היפנית, כמו סדנת שמיסן וסדנת אוריגאמי. חדרי השינה מעוצבים בסגנון יפני מסורתי עם רצפת טטאמי ומזרני פוטון מסורתיים. ציון בבוקינג: 9. קראו עוד


המילניאל שיבויה The Millennials Shibuya (2 כוכבים)

כמובן שאי אפשר להמשיך ברשימה של הוסטלים ומלונות זולים בטוקיו, בלי מלון קפסולות משוכלל וחכם. המילניאל שיבויה הוא מלון 2 כוכבים, שמציע, מלבד המיקום המדהים ברובע הכי מפורסם בטוקיו ובמרחק של כארבע דקות הליכה מתחנת שיבויה, חוויה מיוחדת במחיר תחרותי.

ההייטק כאן הוא גולת הכותרת, עם אפליקציה ששולטת באור, במיטה המתכווננת, ועוד. במלון יש מספר מרחבים משותפים נוחים ומודרניים, ביניהם גם מטבח משותף שמאפשר לאורחים לבשל באופן עצמאי. ציון בבוקינג: 8.6. קראו עוד


אסאקוסה רויקאן טאוקאיסו Asakusa Ryokan Toukaisou (2 כוכבים)

מלון מקסים באווירה ביתית שממוקם בטאיטו סיטי, במרחק של כחמש דקות הליכה מתחנת המטרו טאוואראמאצ'י סטיישן, אליה מגיע קו המטרו הכתום גינזה. ניתן להגיע בקלות בתחבורה ציבורית מהמלון למגוון יעדים מרכזיים בטוקיו.

החדרים במלון מעוצבים בסגנון יפני מסורת וכוללים שירותים ומקלחת בתוך החדר, כמו גם אינטרנט אלחוטי. שימו לב, המלון מקבל אורחים מגיל ארבע ומעלה. ציון בבוקינג: 8.5. קראו עוד


סופר הוטל טוקיו המאמאטסוצ'ו Super Hotel Tokyo Hamamatsucho (3 כוכבים)

Super Hotel הוא מלון מומלץ בטוקיו שממוקם במרחק של כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת האמאמטצוצ'ו. המלון מציע חדרים פרטיים נוחים (עם מגוון שירותים בסיסיים כמו שירותים וטלוויזיה בחדר).

ניתן לבחור בין חדר ליחיד לבין חדרים זוגיים וחדרים מחוברים, כך שזו אופציה נהדרת למשפחות שמחפשות בית מלון זול בטוקיו. ציון בבוקינג: 8.5. קראו עוד


מלון APA אואנו אינריצ'ו אקיקיטה APA Hotel Ueno Inaricho Ekikita (3 כוכבים)

APA היא רשת בתי מלון ענקית עם סניפים בכל רחבי יפן. סניף אואנו-אינאריצ'ו של APA ממוקם במרחק של כשלוש דקות הליכה מתחנת הסאבוויי "Inaricho", בה עוצר קו גינזה הכתום.

המלון מציע חדרים מודרניים מפנקים, שמצליחים לשלב תמחור זול ומענה על כל הצרכים הבסיסיים של המטייל. תוכלו למצוא במלון חדר סטנדרטי לאדם אחד או לזוג. ציון בבוקינג: 8.1. קראו עוד


איך מוצאים הוסטלים זולים בטוקיו?

מנוע החיפוש הוותיק של "HostelWorld" הוא הכתובת לכל מה שקשור בהוסטלים ומלונות זולים בטוקיו, עם דגש על הוסטלים זולים בטוקיו שמציעים מרחבים משותפים, אך גם מגוון אופציות לחדרים פרטיים בבתי מלון. בHostelworld תוכלו למצוא מאות חוות דעת על הוסטלים ומלונות זולים בטוקיו.

הוסטלים זולים בטוקיו

אז מה זה הוסטל? הוסטלים בטוקיו כוללים בד"כ אופציה ללינה משותפת וזולה במיוחד, בנוסף למרחבים משותפים כמו מטבח או סלון. חדרי השינה הזולים הם בדרך כלל בסגנון Dorms (מעונות). כלומר: לינה באותו החדר עם אורחים נוספים. לרוב, האירוח המשותף הוא בסגנון קפסולות או מיטות קומתיים רגילות, בתוספת וילון לפרטיות. גם המקלחות והשירותים משותפים.

הוסטלים זולים בטוקיו בד"כ נוחים ובטיחותיים, עם מרחב נוח לאיחסון החפצים האישיים, ומרחבים משותפים נקיים ונעימים.

כיום, הוסטלים רבים מציעים אפשרות בחירה בין לינה משותפת לחדר פרטי.

5 הוסטלים זולים בטוקיו

מצאנו עבורכם מבחר של הוסטלים זולים בטוקיו שמשלבים גם מחיר תחרותי וגם איכות גבוהה. את כל ההוסטלים ניתן למצוא ולהזמין ב-Hostelworld, במנוע החיפוש שממוקם כאן בעמוד.

הוסטל ליטל ג'פאן Little Japan Hostel (2 כוכבים)

ליטל ג'אפאן הוא הוסטל מומלץ בטוקיו ששוכן ברובע טאיטו סיטי, במרחק של כשבע דקות הליכה מתחנת אסאקוסבשי. הוא כולל פינות ישיבה מרגיעות ובית קפה מקסים, ומציע בחירה בין חדרי דורמס משותפים לבין חדרים פרטיים.

אזור השירותים והמקלחות משותף בשניהם. חדרי הדורמס זולים במיוחד, וכוללים לינה במיטות קומתיים עם וילון לפרטיות. החדרים הפרטיים מתאימים לזוג, ארבעה או שישה, וכוללים בדרך כלל מיטות קומתיים. דירוג בהוסטל וורלד: 9.6. קראו עוד


אנד הוסטל קורמאה ווסט & and Hostel Kuramae West (2 כוכבים)

אנד הוסטל הוא מלון מקסים ברובע טאיטו במרחק של כשש דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת שין-אוקאצ'ימאצ'י, בה עובר קו הסאבוויי האדום אודאו.

המלון מציע בחירה בין חדרי דורמס משותפים וזולים במיוחד, לבין חדרים פרטיים (שגם הם במחיר תחרותי יחסית), שמגיעים עם כל השירותים הבסיסיים והנחוצים למטייל, במינימליסטיות מושלמת ומושקעת. החדרים הפרטיים די מרווחים, וגם בהם אזור השירותים והמקלחת משותף. ציון בהוסטל וורלד: 9.5. קראו עוד


טוקו טוקיו הריטג' הוסטל Toco Tokyo Heritage Hostel (2 כוכבים)

מלון טוקו טוקיו הוא לא רק אופציה זולה ללינה משותפת, הוא מציע גם חוויה תרבותית, בבית יפני מסורתי יפהפה בן 100 שנה. ההוסטל ממוקם ביזור שקט בשכונת שיטאיה, ברובע טאייטו במרחק של כשתי דקות הליכה מתחנת הרכבת אירייה.

המגורים במלון מתחלקים לשניים: מגורים משותפים וחדרים פרטיים. המגורים המשותפים הם במיטות קומותיים עם וילונות לפרטיות. יש אופציה לבחירה בין מגורים מעורבים לבין מגורי נשים. אם תעדיפו חדר פרטי, תוכלו לבחור בחדר יפהפה ומרווח לזוג, בסגנון מערבי (אך עם אזור שירותים ומקלחות משותף). ציון בהוסטל וורלד: 9.3. קראו עוד


UNPLAN Shinjuku אנפלאן שינג'וקו (2 כוכבים)

אנפלאן שינג'וקו ממוקם ברובע שינג'וקו הפופולרי, במרחק של כשמונה דקות הליכה מתחנת הרכבת שינג'וקו-סאנצ'ומה, ומציע קפסולות נוחות עם וילון לפרטיות, במחירים מאוד זולים יחסית למיקום.

ישנם חדרי קפסולות מעורבים וחדרי קפסולות לנשים בלבד. ניתן גם לבחור בחדרים חצי פרטיים,  או בחדרים פרטיים לזוגות או לקבוצות גדולות (המקלחות והשירותים משותפים בכל האופציות). ציון בהוסטל וורלד: 9.2. קראו עוד


פלאט הוסטל קייקו מינאווה פורסט plat hostel keikyu minowa forest (2 כוכבים)

הוסטל מקסים במרחק של כחמש דקות הליכה בלבד מתחנת הסאבוויי מינאווה (Minowa) בה עובר הקו האפור. למרות שמדובר בהוסטל, הוא מציע חדרים פרטיים בלבד, במחירים מאוד תחרותיים בהתחשב במיקום הנהדר ובאיכות של המלון עצמו. איזור המקלחות והשירותים משותף.

לפי האתר של המלון, ניתן למצוא חדרים במחירים שמתחילים מכ-21$ ללילה, בעונות בהן הביקוש נמוך יותר. ציון בהוסטל וורלד: 9.1. קראו עוד

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.