פוסטים

רכישת ין יפני (JPY) לטיול ביפן – מדריך לנוסע הישראלי

הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת דילים ליפן               |               הזמנת טיולים מאורגנים ליפן

יפן היא אחת מהמדינות במזרח הרחוק שהפכו פופולאריות מאוד בקרב מטיילים ישראלים בעשור האחרון. טיול ביפן מצריך שימוש ביין – המטבע המקומי ביפן  – ואם אתם מתכננים לטוס ליפן ועדיין לא הצטיידתם בין יפני, אנו ממליצים לכם לקרוא את המדריך הבא, בו תמצאו את כל המידע הנדרש בנוגע לרכישת יין יפני, כולל המלצה שלנו וקישור לרכישת ין יפני בנתב"ג.

איפה כדאי להמיר שקל ליין יפני (JPY)? בהמשך תמצאו מידע על מגוון האופציות העומדות בפניכם – בארץ, לפני הטיסה ליפן, וביפן עצמה. ההמלצה שלנו היא לא להמתין לנחיתה ביפן על מנת להצטייד במטבע המקומי, ולדאוג לכך בעודכם בארץ. הדרך המומלצת לרכוש יין יפני בישראל לפני הטיסה היא באמצעות השירות של חברת FlyMoney, שמאפשר לבצע המרת מטבע בנתב"ג בהזמנה מראש אונליין עם שערי המרה משתלמים ואפשרות ייחודית לפרוס לתשלומים את העלויות של רכישת ין יפני. אחרי תהליך קצר באתר החברה, ולאחר ביצוע תשלום עבור המטבע הזר בכרטיס אשראי, ין יפני ימתין לכם לפני הטיסה בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג, ותוכלו לאסוף אותו בכל שעה בזמן ההמתנה לטיסה.

אם אתם רוצים להזמין ין יפני לנתב"ג השתמשו בתיבת ההזמנות שמופיעה ממש כאן למטה (יתכן שתצטרכו לגלול מעט את התיבה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ההזמנה):



למידע נוסף על רכישת מט"ח בנתב"ג ולהזמנת ין יפני לנתב"ג לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים ביפן

כרטיסי טיסה ליפן מומלץ לרכוש דרך מערכת יעילה ואמינה המבצעת השוואת מחירי טיסות ומאפשרת רכישה של כרטיסים באופן ישיר. באותו אופן, מומלץ לבצע השוואת מחירים גם כאשר מזמינים טיסות פנים ביפן. במדריכים שלנו תמצאו מידע שימושי שיעזור לכם לבצע חיפוש יעיל ולאתר את העסקאות הכי משתלמות.

גם רכישה של ביטוח נסיעות ליפן כדאי לבצע אחרי השוואת מחירים בין כמה שיותר הצעות. במדריך שלנו תמצאו מספר חברות שמציעות מערכות יעילות למציאת ביטוח נוסעים לחו"ל וטיפים שיעזרו לכם לאתר ולהזמין ביטוח ליפן במחירים זולים בלי להתפשר על האיכות.

על מנת לבחור את דרכי ההתניידות המומלצות במהלך הטיול ביפן כדאי לכם לקרוא את המדריך בנושא תחבורה ציבורית ביפן שבו תמצאו מידע מקיף על רכבות ביפן, אוטובוסים ביפן, מעבורות ביפן הסעה משדה התעופה ביפן ועוד. אם הטיול שלכם מצריך הרבה נסיעות בינעירוניות ארוכות, יתכן שהאפשרות הנוחה ביותר, ואולי גם המשתלמת ביותר, היא השכרת רכב ביפן.

במדריך שלנו בנושא כסף ביפן תמצאו מידע שימושי שיעזור לכם להיערך לניהול תקציב הטיול. המלצה נוספת שלנו היא להצטייד מראש בכסף מקומי מזומן. במדריך שלנו בנושא קניית ין יפני תוכלו לקרוא על אופציה משתלמת ונוחה של הזמנת ין יפני לנתב"ג, שיכולה לחסוך לכם כסף וזמן.

סביר להניח שהטיול שלכם ביפן יכלול בילוי של מספר ימים בבירה, טוקיו. לפני שאתם בוחרים מלון בטוקיו כדאי שתקראו את המדריכים שלנו על מלונות מומלצים בטוקיו ועל מלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו בהם ערכנו רשימות של מקומות אירוח בטוקיו במגוון סגנונות ורמות מחירים, וכן טיפים לחיפוש מלונות ביפן שיתאימו לצרכים שלכם ושקיבלו ציון גבוה ממבקרים ששהו בהם בעבר.

גם רכישת סים ליפן או eSim ליפן חשוב לבצע מחברה אמינה ומוכרת. במדריך שלנו תמצאו מידע על מספר חברות המציעות רכישת סים ליפן אונליין וחבילות גלישה מותאמות לתיירים שיכולות לחסוך לכם חלק ניכר מהוצאות התקשורת במהלך הטיול.

טיול עצמאי ביפן דורש תכנון והיערכות, שלא מתאימים לכל אחד. אם אתם מעדיפים את האופציה של טיול מאורגן ביפן, במדריך שלנו תמצאו חברות מומלצות המשווקות טיולים מאורגנים לחו"ל.

אוכל ביפן הוא אטרקציה בפני עצמו, ורבים מעוניינים לחקור את הקולינריה המקומית במהלך הטיול. תוכלו להיעזר במדריך שלנו על מנת לתכנן טיול קולינרי ביפן, ולשלב בו אטרקציות קולינריות מומלצות ביפן. בנוסף תמצאו בו מידע על נושאים כמו כשרות ביפן ואוכל צמחוני או טבעוני ביפן. בנוסף, תוכלו לקרוא את המדריך שלנו בנושא אוכל בטוקיו המתמקד באטרקציות הקולינריות הזמינות בבירת יפן.

אתם מוזמנים להשתמש במפת יפן בעברית למטייל הישראלי על מנת לתכנן את מסלול הטיול שלכם.

המדריך המלא ליפן עם ילדים יעזור לכם למצוא פעילויות ואטרקציות ביפן המתאימות למשפחות עם ילדים.

הזמנת ין יפני JPY לנתב"ג – מה היתרונות?

היתרון הראשון הוא חיסכון בזמן יקר. תכנון חופשה ביפן דורש לא מעט התעסקות. השימוש בשירות של FlyMoney מאפשר לכם לקנות יין יפני בלי לצאת מהבית, בלי לעמוד בתורים ארוכים ובלי להסתובב עליכם עם כמות גדולה של כסף מזומן שלא לצורך.

יתרון נוסף, וייחודי לשירות של FlyMoney, הוא האופציה לבצע את העסקה בתשלומים. טיול ביפן הוא לא עניין זול, ועבור חלק גדול מהמטיילים, האפשרות לחלק את העלויות על פני מספר חודשים מאפשרת תכנון נוח יותר של תקציב הטיול ונותנת קצת מרחב נשימה. עד לא מזמן, האופציה לשלם במספר תשלומים הייתה רלוונטית בכל הנוגע לתשלום על טיסה, מלון או חבילת נופש משולבת, אבל בכל הנוגע לקניית מטבע חוץ, ההמרה דרשה העמדת כל הסכום שרוצים להמיר בתשלום אחד. כיום, בזכות השירות של FlyMoney, תוכלו לשלם על עוד אלמנט בטיול ליפן במספר תשלומים ולתכנן בצורה נוחה יותר את ההוצאות הכרוכות בו.

עוד סיבה שבגללה שווה להשתמש בשירות של FlyMoney היא העובדה שמדובר בחברה המפוקחת על ידי משרד האוצר, כך שתוכלו להיות בטוחים שהשטרות שקיבלתם עברו בדיקות מחמירות ואושרו על ידי אנשי מקצוע והם אותנטיים וחוקיים במאה אחוז, כך שאין שום סכנה שתגיעו ליפן ותגלו שהיין היפני שברשותכם לא שמיש.

ין יפני – איפה קונים?

יין יפני בדואר ישראל

בעבר, המרת כסף ישראלי לין יפני בדואר ישראל הייתה אחת האפשרויות הפופולריות עבור ישראלים. כיום ניתן להמיר בדואר ישראל שקלים רק לדולר ארה"ב או לפאונד בריטי, כך שלא תוכלו לבצע את ההמרה לין יפני באופן ישיר. חשוב לזכור שכל המרה מצריכה תשלום עמלת המרה, כך שאם תמירו בארץ שקלים לדולרים, ולאחר מכן תמירו את הדולרים שרכשתם בארץ לין יפני ביפן, תשלמו עמלה כפולה, ובנוסף תבזבזו לא מעט זמן על ההגעה פיזית לסניף הדואר ועל המתנה בתורים. לכן, האופציה של רכישת יין יפני בדואר ישראל לא באמת קיימת והמרה כפולה לא משתלמת.

ין יפני בבנק

המרה של יין יפני בסניף הבנק שלכם או בבנק אחר הנמצא סמוך למקום המגורים שלכם היא עוד אפשרות שאפשר לשקול. קחו בחשבון, שלרוב תצטרכו לבזבז לא מעט זמן יקר על ההגעה לסניף ועל המתנה בתור בבנק. בנוסף, בד"כ עמלות הבנקים על רכישת מטבע זר עלולות להיות גבוהות למדי לעומת החלופות האחרות.

יין יפני בדוכני צ'יינג'

כמעט בכל עיר בארץ ניתן למצוא חנויות ציינג' שבהן ניתן לבצע המרת שקל למטבע זר. זו אופציה נגישה מאוד, אך ברוב המקרים שערי המט"ח שתקבלו יהיו פחות משתלמים עבורכם מאלה של החלופות האחרות. בנוסף, אם אינכם מכירים את הדוכן או חנות הצ'יינג', עלול להיות חשש לגבי אמינות השטרות שתקבלו בו. בעבר אירעו מקרים בהם התקיים קשר בין דוכני צ'יינג' לגורמים בעולם התחתון. אין כאן כוונה להכתים, חלילה, את כל העוסקים בתחום, אבל כדאי לנהוג בזהירות ולברר היטב את הפרטים לפני שמבצעים קנייה של ין יפני בצ'יינג.

ין יפני (JPY) בשדה התעופה

כאמור, מהבדיקה שלנו עולה כי האופציה הטובה ביותר לבצע המרה של שקל לין יפני היא הזמנת יין יפני לנתב"ג.  אם תבחרו באפשרות הזו לא תצטרכו להגיע פיזית לסניף או לחנות, להמתין בתור ולהסתובב זמן רב עם סכום כסף גדול במזומן. תהליך רכישת המט"ח מתבצע אונליין, בכל מקום ובכל שעה שנוחה לכם, והכסף ימתין לכם במעטפה על שמכם בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3) ביום הטיסה. כל הנתונים מופיעים באתר של FlyMoney בצורה ברורה ושקופה, בלי הפתעות או אותיות קטנות שיצוצו לאחר התשלום. סכום הרכישה של ין יפני שמופיע באתר הוא הסכום הסופי אותו תצטרכו לשלם. כפי שצוין, תוכלו לפרוס את התשלום עבור הזמנת ין יפני לשדה התעופה לתשלומים בכרטיס האשראי, ובנוסף תקבלו שערי מט"ח טובים ומשתלמים.

לסיכום, רוב האופציות יגזלו מכם זמן יקר, התעסקות ולא מעט בדיקות מקדימות, ולכן ההמלצה שלנו היא הזמנת ין יפני לנתב"ג – כל מה שתצטרכו לעשות זה לבצע הזמנה באינטרנט דרך תיבת ההזמנות שמופיעה למעלה בדף זה – ולעקוב אחרי ההוראות שכתובות בצורה ברורה.

ין יפני – אילו שטרות ומטבעות תקבלו?

יין יפני הוא המטבע הרשמי של יפן, שהוא גם המטבע השלישי הנסחר ביותר בשוק מטבע החוץ (אחרי דולר אמריקני ויורו).

המטבעות הקיימים בשימוש הם: 1 יין יפני, 5 יין יפני, 10 יין יפני, 50 יין יפני, 100 יין יפני, 500 יין יפני.

השטרות הקיימים בשימוש הם: 1000 יין יפני, 2000 יין יפני, 5000 יין יפני, 10000 יין יפני.

כמה כסף להזמין לטיול ביפן?

אחרי שתבחרו בשיטה שבה תבצעו את קניית הין היפני לקראת הטיסה ליפן, תצטרכו להחליט כמה כסף צריך להמיר. כמעט בלתי אפשרי לספק הכוונה מדויקת לכמות הכסף שצריך לקחת ליפן, משום שמדובר בנגזרת של סוג הטיול ביפן אותו אתם מתכננים, ביכולות שלכם ובהרגלים שלכם.

המטייל הממוצע ביפן מוציא בערך 80-120 דולר לאדם בממוצע ביום. המחיר כולל לינה בסיסית ואוכל. כמובן שאם אתם מעוניינים במקום לינה מפנק יותר, ההוצאות הכספיות יעלו בהתאם. לאחר שתסיימו את תכנית החופשה, תמצאו מלונות ותתכננו את דרכי ההתניידות והפעילויות עליהן תצטרכו לשלם במהלך החופשה, חשבו את הסכום המלא והוסיפו את סכום הבזבוזים שאתם מעוניינים להקדיש לחופשה, ורק אז בצעו את הזמנת המט"ח לנתב"ג, בידיעה שהצטיידתם בסכום שיספיק לכם לכל אורך החופשה.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.