פוסטים

10 מלונות מומלצים בקיוטו, יפן

הנהלת האתר

הנהלת האתר

                               הזמנת דילים לטוקיו               |               הזמנת טיולים מאורגנים ליפן

רובוט בדלפק הקבלה, בית יפני מסורתי, ריזורט מפנק למרגלות ההרים: בקיוטו אפשר למצוא הכל, אם יודעים היכן לחפש. המדריך שלנו למלונות מומלצים בקיוטו כולל את כל ההמלצות הכי חמות ומעודכנות, וטיפים שיחסכו לכם זמן והרבה כסף.

איך כדאי להזמין מלון טוב בקיוטו?

הדרך הכי אמינה, יעילה ומומלצת לחפש בתי מלון מומלצים בקיוטו היא ב-Booking.com. מנוע החיפוש של בוקינג הוא האמין, המוכר והאהוב ביותר ברשת. הוא מציע חיפוש נוח ויעיל, בנוסף לשירות לקוחות מעולה. תוכלו גם ליצור קשר עם המארח בצ'אט שבאתר. כדאי לבדוק גם את תוכנית המועדון המעולה של בוקינג (עם הנחות אמיתיות) שנקראת "Genius". תנאי הביטול והשינוי מוצגים בבירור, ובד"כ ניתן לבחור בין מגוון אופציות ביטול שונות (לפי דרגת המחיר). בגלל שבוקינג הוא מנוע חיפוש כה פופולרי, תוכלו לבחור מלונות מומלצים בקיוטו לפי רשימה ארוכה של חוות דעת, כך שתוכלו לקבל הצצה אמיתית לאיכות המלון.

רגע לפני החופשה החלומית, בהמשך תמצאו את עשרת הגדולים שלנו ברשימת בתי המלון המומלצים בקיוטו.

לחצו כאן לאיתור מלונות מומלצים בקיוטו דרך בוקינג

חופשה ביפן – עוד המלצות חשובות למטיילים

טיסות ליפן וגם טיסות פנים ביפן מומלץ להזמין אחרי השוואת מחירים בין כמה שיותר הצעות ממספר גדול של חברות. במדריכים שלנו ניתן לבצע השוואת מחירים במנוע חיפוש מתקדם, שמאפשר גם הזמנת כרטיסי טיסה ומעקב אחר ההזמנה.

השלב הבא אחרי רכישת טיסות הוא הזמנת ביטוח נסיעות ליפן. במדריך שלנו תמצאו מנוע השוואת מחירים שיציע לכם מגוון הצעות ממספר גדול של חברות מוכרות. תוכלו לבצע דרך מנוע החיפוש גם הזמנה של ביטוח נוסעים ליפן.

במהלך החופשה ביפן תידרשו לעבור מיעד ליעד ומאטרקציה לאטרקציה, בלי לבזבז יותר מדי זמן על נסיעות ממושכות והמתנה לאמצעי תחבורה שונים. במדריך שלנו על תחבורה ציבורית ביפן תמצאו מידע על רכבות ביפן, אוטובוסים ביפן, הסעה משדה התעופה ביפן, מעבורות ביפן ועוד.

בערים הגדולות, כמו טוקיו ואוסקה, אפשר לנוע בקלות יחסית באמצעות תחבורה ציבורית יעילה ונוחה. עם זאת, אם אתם מתכוונים לעבור בין מספר גדול של יעדים ולבקר גם באזורים הכפריים של יפן, יתכן שעדיף לכם לבחון את האפשרות של השכרת רכב ביפן.

אנחנו ממליצים לדאוג מראש גם לרכישת Sim ליפן או eSim ליפן. במדריך שלנו תוכלו למצוא קישורים למספר חברות, שמציעות סים לחו"ל ו-e-sim לחו"ל במחרים משתלמים במיוחד וחבילות גלישה מותאמות במיוחד לתיירים.

המדריך בנושא רכישת ין יפני בנתב"ג מציע לכם דרך נוחה ומשתלמת להצטייד מראש במטבע המקומי ולעלות לטיסה בראש שקט, בלי צורך להתעסק בהמרת כסף בארץ זרה.

ואם כבר מדברים על כסף, המדריך שלנו בנושא כסף ביפן יעזור לכם להתנהל בצורה אחראית ויעילה עם הכסף שלכם במהלך החופשה באחת מהמדינות היקרות בעולם.

חופשה בטוקיו היא לא האופציה הראשונה שעולה לראש של מטיילים עם תקציב מוגבל, אבל אפילו בבירת יפן אפשר למצוא מקומות אירוח זולים במיוחד – מלונות זולים בטוקיו והוסטלים בטוקיו. ריכזנו עבורכם מקומות אירוח זולים בטוקיו שקיבלו ביקורות מצוינות ממבקרים ששהו בהם, במדריך להוסטלים ומלונות זולים בטוקיו.

אוכל יפני הוא ללא ספק חלק בלתי נפרד מהתרבות המקומית. תוכלו לקרוא על חוויות קולינריות הזמנת אטרקציות קולינריות מיוחדות בארץ השמש העולה במדריכים שלנו בנושא אוכל ביפן ואוכל בטוקיו.

אתם מוזמנים להיעזר במפת יפן בעברית למטיילים מישראל על מנת לתכנן את הטיול בארץ השמש העולה בצורה יעילה. היעדים המרכזיים במדינה מופיעים על גבי המפה, ולחיצה עליהם תפתח לכם קישור לכתבה על היעד הרלוונטי.

מלונות מומלצים בקיוטו למטיילים שאוהבים יוקרה

מלון רוקו קיוטו Roku Kyoto

מלון רוקו קיוטו הוא בין המקומות היוקרתיים בעיר, עם דירוג של חמישה כוכבים, בלב טבע מרהיב למרגלות ההרים. מדובר במלון אקסקלוסיבי שמשלב אלמנטים מודרניים ומסורתיים. החדרים בסגנון מערבי, מפנקים ומאובזרים היטב, ומגיעים במגוון תצורות. בנוסף, במתחם המלון מספר אופציות קולינריות: בית התה, מסעדת שף יוקרתית, בר עם אווירה ומסעדה למהלך היום. בין השירותים שהמלון מציע: ספא, הטענה לרכבים חשמליים, שירות חדרים, בריכת אונסן-תרמית ועוד. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון רוקו קיוטו

מלון נוגהה קיומיזו קיוטו NOHGA HOTEL KIYOMIZU KYOTO

מלון נוגהה הוא אחד המלונות הכי מיוחדים בעיר. המיקום שקט אך נוח, במרחק של כשבע דקות הליכה מתחנת הרכבת הקרובה וכ-10 דקות נסיעה מתחנת קיוטו.

החדרים מודרניים, מאובזרים היטב ומפנקים. הם מגיעים במספר גדלים (הגדול ביניהם מתאים ל-3). במתחם המלון תוכלו ליהנות ממסעדה, בר רוף-טופ טרנדי וגם מאפייה עם מגוון מטעמים יפנים. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון נוגהה קיומיזו קיוטו

בתי מלון מומלצים בקיוטו – למטיילים שאוהבים להיות במרכז העניינים

מלון אירורי קיוטו Irori Kyoto

אירורי קיוטו ממוקם במרחק של כ-8 דקות הליכה מתחנת קיוטו, ומספר צעדים מגני שוסיין היפהפיים, חנויות נוחות ואתרים מדהימים כמו מקדש היגאשי הונגאנג'י. אין ספק שמבחינת מיקום, מלון אירורי מנצח. החדרים הם בסגנון דירות, וכוללים מטבח, מקרר, מיקרוגל, מכונת כביסה ועוד. בנוסף, תוכלו ליהנות מהלאונג' בלובי ומתחושה ביתית מנחמת בלב העיר. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון אירורי קיוטו

מלונות מומלצים בקיוטו למטיילים שאוהבים תרבות

יאדויה קיקוקוסו Yadoya Kikokuso

קיקוקוסו הוא מלון 3 כוכבים מקסים בסגנון מסורתי, למבוגרים בלבד, שממוקם בסמוך לגני שוסיין ובמרחק הליכה מתחנת קיוטו וממגוון חנויות נוחות ומסעדות.

החדרים הם בסגנון יפני מסורתי ומרהיב, עם חדרי רחצה משותפים ומגוון פינוקים: מיזוג אוויר, טלוויזיה, מוצרי טיפוח, כפכפים, מייבש שיער ועוד. ברחבי המלון תוכלו ליהנות מצמחייה בסגנון הגינות היפניות המפורסמות, ובריכות דגים מקסימות לאווירה מרגיעה ומחממת לב. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון יאדויה קיקוקוסו

מירו קיוטו מישקי Miru Kyoto Nishiki

אם אתם מחפשים מלונות מומלצים בקיוטו בשביל המיקום והתרבות, מלון מירו קיוטו מציע אופציה מושלמת. במלון זה ניתן לבחור מבין מספר סוגי חדרים מפנקים, בעיצוב מודרני עם אלמנטים יפניים. חלק מהפינוקים שמלון מירו מציע הם הקרואסונים הטעימים לארוחת הבוקר מהמאפייה המקומית. המיקום של המלון מרכזי, במרחק הליכה ממספר תחנות רכבת, מוזיאון תרבות, חנויות נוחות ומסעדות. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון מירו קיוטו מישקי

מלונות מומלצים בקיוטו למשפחות

גאסטהאוס צ'איאמה Guesthouse Chayama

גאסטהאוס צ'איאמה הוא אחד המקומות הכי מדהימים ללינה בטוקיו, במיוחד למשפחות. מדובר בבית שמשלב עיצוב מסורתי יפהפה עם איבזור מודרני, והרבה מרווח למשפחות.

הבית כולל 2 חדרי שינה עם מיטות פוטון, וחדר מגורים עם מיטת ספה. מלבד העיצוב המרהיב, הוא כולל את כל מה שתצטרכו לאירוח ביתי במהלך החופשה: מטבח מאובזר, סלון עם טלוויזיה ושירותי סטרימינג, מכונת כביסה, פינת תה וקפה ועוד. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים בגאסטהאוס צ'איאמה

מלונות מומלצים בקיוטו למטיילים שמחפשים חוויה אותנטית

רין פושימינארי Rinn Fushimiinari

אם אתם מחפשים בתי מלון בקיוטו, "רין פושימינארי" הוא מקום מיוחד שיעניק לכם חוויה אותנטית אמיתית. מדובר בבית עירוני בקיוטו, שמעוצב בסגנון יפני מושקע ומרהיב. יש בבית היפהפה הזה הכל: מיזוג אוויר, מכונת כביסה, מכונת קפה, קומקום, טלוויזיה, מיקרוגל, שני חדרי שינה ועוד. הבית ממוקם במרחק של כמה צעדים מתחנת הרכבת פושימי-אינרי, ובקרבת חנויות נוחות ומסעדות. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון רין פושימינארי

האזוקי קיוטו Hazuki Kyoto

האזוקי קיוטו הוא אחד המקומות הקסומים בעיר, במיוחד עבור מי שמחפש מלונות מומלצים בקיוטו שמציגים את המסורת היפנית. בהאזוקי אפשר ליהנות מחוויה שמשלבת אותנטיות ומסורת לצד עיצוב מודרני, מפנק ואלגנטי.

המלון מציע חדרים מאובזרים שמשלבים מגוון אלמנטים יפנים מסורתיים. ניתן לבחור בין מספר סוגי לינה: שני סוגים של חדרים ושני סוגי סוויטות. המלון ממוקם בשכונה שקטה, כ-10 דקות הליכה מגני שוסיין, מספר דקות הליכה מתחנת האוטובוס הקרובה ומספר דקות נסיעה מתחנת קיוטו. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון האזוקי קיוטו

מלון מומלץ בקיוטו למטיילים בתקציב בינוני/נמוך

מלון אימו קיוטו Imu Hotel Kyoto

מלון אימו הוא האופציה המושלמת למי שמחפש לינה זולה בקיוטו. המחירים תחרותיים במיוחד, ובכל זאת החדרים מפנקים, מאובזרים היטב, קומפקטיים ומגיעים במספר גדלים שונים. מי שצריך הרבה מרחב יכול לבחור בחדר הטריפל או חדר הטטאמי. במתחם המלון יש לאונג' נוח, אינטרנט אלחוטי, דלפק 24/7, אחסון מזוודות לאורחים, וגם בית קפה מעולה עם אוכל טוב. המלון נמצא במרחק של כ4 דקות הליכה מתחנת שיג'ו, ובקרבת חנויות נוחות ומסעדות. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון אימו קיוטו

בית מלון מומלץ בקיוטו למטיילים שמחפשים חוויה מיוחדת

מלון הן נה קיוטו Henn na Hotel Kyoto Hachijoguchi

מי שמחפש את "המלון עם הרובוטים" בקיוטו, הגעתם למקום הנכון. מלון הן-נה ממקום בלוקיישן שאי אפשר לנצח (2 דקות הליכה מתחנת קיוטו), בסמוך לחנויות נוחות, ומגוון מסעדות וחנויות. המלון מציע חוויה מיוחדת: צ'ק אין שמתבצע ע"י רובוט-דינוזאור.

החדרים מודרניים, נוחים ומאובזרים היטב, ומגיעים במספר גדלים שונים (ליחיד/זוג). בלובי תוכלו ליהנות מפינת מנגה, ומסעדת המלון מגישה ארוחות בוקר (בופה) וארוחות ערב. יחסית למיקום ולערך שמקבלים, המחירים מדהימים. ראה עוד

לחצו כאן למידע נוסף ולהזמנת חדרים במלון הן נה קיוטו

הוסטלים מומלצים בקיוטו

הוסטלים הם פתרון מושלם ללינה זולה בקיוטו. הדרך הכי טובה למצוא הוסטלים בקיוטו היא חיפוש והזמנה במנוע החיפוש Hostelworld. הוסטל וורלד הוא מנוע חיפוש מאוד וותיק, וקיים כבר מ1999. מדובר בפלטפורמה אמינה מאוד, עם למעלה מ-13 מיליון חוות דעת על הוסטלים ברחבי העולם, ושירות לקוחות מעולה.

בהוסטל-וורלד רוב הגולשים מחפשים את אותו הדבר (לינה זולה עם מרחבים משותפים), ולכן רוב חוות הדעת הן בהתאם לציפיות.

הוסטלים בקיוטו מאפשרים לצמצם עלויות בעזרת קונספט של לינה משותפת בדרגות שונות: בין אם מתאים לכם לישון במעונות (עם אנשים נוספים בחדר), בקפסולות, בחדר פרטי עם מקלחות משותפות או בחדר פרטי לחלוטין. ראוי לציין שקיוטו היא מקום מושלם ללינה משותפת, ובדרך כלל החדרים מאוד מושקעים. בנוסף, קפסולות בקיוטו יכולות להיות מאוד מפנקות לעיתים ולהעניק חוויה מיוחדת.

הוסטלים מומלצים בקיוטו: הוסטל תרמילאים K's House, ריוקאן הוסטל Gion, מלון הקפסולות המפנק The Millennials ועוד.

לחיפוש הוסטלים מומלצים בקיוטו דרך הוסטל וורלד לחצו כאן

דירות נופש מומלצות בקיוטו

אם אתם מעדיפים דירת נופש מפנקת בקיוטו, אנחנו ממליצים על מנוע החיפוש המדהים של VRBO, בעזרתו מצאנו מגוון ענק של דירות בקיוטו לחופשה. מדובר במנוע חיפוש אמין וגם וותיק (למעלה מ29 שנות פעילות). מנוע החיפוש VRBO מקשר בין מטיילים לבעלי דירות מקומיים, ומציע שירות לקוחות מעולה בטלפון (כולל מרכז תמיכה משוכלל אונליין).

דירות נופש בקיוטו הן דרך מושלמת ללון בעיר מכמה סיבות: דירות בקיוטו יכולות להתאים למטיילים עם הגבלות דיאטטיות או לשומרי כשרות, שמעדיפים לבשל באופן עצמאי. בנוסף, הן מתאימות גם למשפחות או קבוצות גדולות שלא הצליחו למצוא חדר גדול מספיק, ולא רוצות להתפצל למספר חדרי מלון. דירות בקיוטו יכולות להגיע ברמות שונות של יוקרה, בעלויות שונות, ובמיקומים שונים, חלקם מרכזיים וחלקם בשכונות מגורים שקטות (נהדר לצימצום עלויות).

לחצו להזמנת דירות נופש בקיוטו דרך Vrbo

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.