פוסטים

איך לבחור טיול מאורגן ליפן?

הנהלת האתר

הנהלת האתר

ארץ השמש העולה היא יעד מרתק עם אינספור אפשרויות מלהיבות הטמונות בחובה. החל מטוקיו האינטנסיבית ורכבת הקליע המפורסמת ועד למקדשים המסורתיים בקיוטו ופריחת הדובדבן הציורית – ביפן יש כל כך הרבה מה לראות, לחוות ולטעום שנדמה שאי אפשר להסתפק בטיול אחד למדינה הרחוקה. טיול מאורגן יכול לספק לכם את המיטב מכל החוויות של יפן. במאמר הבא נסביר איך לבחור טיול מסוג זה.  

טיול מאורגן ביפן לפי הנושא

יפן כאמור היא מדינה ענקית עם מגוון אינסופי של אפשרויות טיול. מטרופולין סואן עם מסעדות עילית, הרי געש מושלגים, מבשלות סאקי מקומיות בכפרים מסורתיים, מעיינות חמים בהם קופים נוהגים לשכשכך ומקדשים פסטורליים הם רק חלק מצומצם בלבד ממה שיפן מציעה לתייר המגיע לפתחיה. בהתאם כך מומלץ לבחור טיול מאורגן ביפן לפי תחומי העניין הרלוונטיים לכם.

כך למשל, טיולים מאורגנים ליפן יכולים להתמקד בחלקים שונים של מדינת האיים הרחבה, החל מהאי הצפוני הוקאידו ועד לחלק הדרומי של ארכיפלג איי יפן המאופיין בהרים געשיים ומפרצים טבעיים מהפנטים. אפשרות אחרת שיכולה להתאים ללא מעט מטיילים היא לחוות את יפן דרך שייט בים סין המזרחי המקיף אותה.

במקרים רבים מטיילים המגיעים ליפן בפעם הראשונה מעוניינים לבקר בכל האטרקציות הקלאסיות של המדינה. בין תחנות "החובה" של יפן ניתן למנות את קיוטו, עיר הבירה העתיקה של יפן בה ישב הקיסר. בקיוטו יש אוסף מרשים של מקדשים ציוריים הצופים אל גנים פורחים, ובראשם מקדש קיומוזודורה העתיק. ביקור מטרופולין טוקיו היא גם כמובן אטרקציה שאסור לפספס עם לא מעט עצירות חובה כגון שוק הדגים המפורסם של העיר או רובע שינג'וקו התוסס הידוע בהיצע הבארים והמועדונים הנמצאים בשטחו.

טיול לפי המידה

טיסה מישראל ליפן אורכת כ-11 שעות לפחות. הטיסה עצמה יקרה יחסית בהשוואה ליעדים באירופה הקרובה ומחיר כרטיס עשוי להגיע לכמה מאות דולרים. בהתאם לכך, כשבוחרים טיול ליפן מומלץ לבחור כזה שאורך לפחות שבוע ויותר, כך שתוכלו גם להתאושש מהטיסה הארוכה וגם להספיק לראות כמה שיותר נופים ויעדים, עד שכבר הגעתם למקום מופלא כמו יפן.

טיול מאורגן ליפן שנמשך כשבועיים עד שבועיים וחצי הוא אפשרות טובה למרבית המטיילים. כך מצד אחד לא מעלמים מהבית לתקופה ארוכה כמו מוצ'ילרים אחרי צבא, אך כן מספיקים להספיק לחוות לאורך ולרוחב את היעד המעניין והאקזוטי שנקרא יפן.

בוחרים בסוכנות בעלת ניסיון

בשונה מטיול עצמאי, בו תכנון וארגון הטיול הם באחריות התייר חסר הניסיון, בטיול מאורגן יש פחות סבלנות לטעויות. לכן חשוב לבחור בסוכנות מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון שיודעת לארגן טיולים מדויקים הן מההיבט הלוגיסטי והן מבחינת התוכן שהם מציעים.

לא פחות חשוב מכך, ההדרכה המקצועית עושה את הטיול. מדריך מעניין וקשוב לקבוצה יידע להפגיש אותכם עם יפן על שלל סודותיה ולא להסתפק במבט שטחי על פני האטרקציות. כך תחוו ערך מוסף שיישאר איתכם הרבה אחרי הטיול עצמו.

בהתאם לכך, מומלץ לעשות מעט בירורים מקדימים, לחקור באינטרנט ואף לשאול נוסעים איך הסוכנות והאם הם ממליצים על המדריכים העובדים איתה.

יפן מעבר לכל דמיון

לסיכום, טיול ליפן ייקח אתכם מעבר לכל דמיון. נופים עוצרי נשימה, תרבות ייחודית ושילוב מרתק של מודרנה ומסורות עתיקות ישאירו בכם חותם של חוויה של פעם בחיים. בכדי לוודא שאתם בוחרים טיול המתאים לאופי שלכם, בדקו מי הסוכנות שמוציאה אותו, כמה זמן הוא נמשך ובאיזה חלקים של יפן הוא מתמקד.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.