פוסטים

המדריך להשוואה נכונה בין ביטוחי הנסיעות השונים לחו"ל

הנהלת האתר

הנהלת האתר

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אולי מוצר פשוט, אך באותה הנשימה חשוב לזכור כי מדובר על מוצר ביטוי המתלווה אל מגוון רחב של פרמטרים שכדאי להכיר מקרוב. במילים אחרות – דעת הציבור הרווחת היא כי מדובר על מוצר גנרי שלא משפיע בצורה נרחבת על עלויות הנסיעה ולא מחייב תשומת לב גדולה מידי שכן, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי המציאות מציגה בפנינו תמונה אחרת לחלוטין. למעשה, למרות העובדה כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא אכן מוצר פשוט, הרי שבמידה ואתם אכן מעוניינים להכיר את הפוליסה שלכם מקרוב במטרה להתאימה למצב האישי שלכם, ככל הנראה שיהיה עליכם לבדוק מספר גורמים שעשויים להשפיע באופן משמעותי על הכיסוי הביטוחי שתקבלו במהלך החופשה שלכם. על כן, במטרה לוודא כי אתם אכן ניחנים בפני ביטוח שהולם את כל הצרכים האישיים שלכם, ריכזנו עבורכם למאמר הבא 4 גורמים שכדאי לקחת בחשבון כאשר מבצעים השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין חברות הביטוח השונות:

• השתתפות עצמית – כל ביטוח נסיעות לחו"ל כולל בתוכו ביטוח רפואי, כיסוי עבור איתור וחילוף וכן גם חבות עבור צד ג'. משכך, בעת בה אתם עורכים השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין החברות השונות, מוטב לוודא מהו שיעור ההשתתפות העצמית מכל אחד מהסעיפים הללו וכן גם כאשר מדובר על כל הסובב סביב איבוד עבודה, הרחבות כאלו ואחרות ועוד.

• כיסוי לנזק בריאותי – חברות הביטוח השונות מציעות תקרות שונות ומהן, גוזרות את גובה הפרמיה. במילים אחרות – עליכם לוודא מבעוד מועד היכן אתם מעוניינים להימצא על גבי הסקאלה בעוד כי בצד אחד תהיה פרמיה גבוהה לצד תקרות כיסוי גבוהות, כאשר בצד השני התמונה תהיה הפוכה לחלוטין. למעשה, כאשר אתם לוקחים בחשבון גורם זה, עליכם לזכור כי במהלך אירוע ביטוחי הרי שברוב המוחלט של המקרים תעדיפו שהתקרה תהיה גבוהה מספיק, כך שתוכלו לקבל כיסוי כספי מלא.

• כיסוי לחפצים מיוחדים – חברות הביטוח מציעות תקרות כיסוי ייעודיות לחפצים מיוחדים כמו סמארטפונים, מחשבים ניידים, מצלמות ועוד. מומלץ לבדוק מבעוד מועד מהי התקרה לכל פריט יקר ערך בכל הצעה שתקבלו. מכאן, תוכלו להחליט האם הכיסוי אכן מקובל עליכם ואם לא – הרי שיהיה עליכם לפנות לחברת ביטוח אחרת.

• מורכבות הפעלת הפוליסה – פרמטר נוסף וחשוב לא פחות שיש לקחת בחשבון כאשר סוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל יהיה רמת המורכבות של הפעלת מערך הביטוח. בשלב זה, יהיה עליכם לוודא האם יש אפליקציה לחברה, האם החברה זמינה לאורך כל שעות היום, כיצד ניתן לבקש סיוע בשעת הצורך וכיוצא בכך. ההמלצה שלנו תהיה לבדוק את כל אלה מראש, במטרה להבין האם אכן מדובר על חברת ביטוח שתענה על מלוא הצרכים שלכם בשעת הצורך.

השאירו פרטים כאן וסוכן נסיעות ישמח לעמוד לרשותכם

מתכננים טיול מאורגן ליפן? מסע מאורגן בעקבות הקולינריה העשירה, ההיסטוריה המרתקת, המקדשים המרהיבים, הרי הגעש, הנופים המדהימים – בטיול ליפן.